onk supermotard lelystad

Remy loopt met zijn motor naar een veilig heenkomen, de rest valt ook door de olie:

full
 
Na overleg met wat vrienden maar tot de volgende conclusie gekomen...

Remy reed express door met een lekkend blok om een rode vlag-situatie te creëren.
Als hij dat niet had gedaan was hij uitgevallen, waardoor Marcel van Drunen kampioen zou worden.

Nu was de baan te onveilig om de race door te laten gaan, Remy kon met zijn reserve-motor aan de (nieuwe) start verschijnen.

Echt netjes is het niet IMO, maar ja, regels zijn regels :X
 
Na overleg met wat vrienden maar tot de volgende conclusie gekomen...

Remy reed express door met een lekkend blok om een rode vlag-situatie te creëren.
Als hij dat niet had gedaan was hij uitgevallen, waardoor Marcel van Drunen kampioen zou worden.

Nu was de baan te onveilig om de race door te laten gaan, Remy kon met zijn reserve-motor aan de (nieuwe) start verschijnen.

Echt netjes is het niet IMO, maar ja, regels zijn regels :X


Zou kunnen, echter als je zo op je motor zit zie je niets van een lekkend blok.
We will never know.
 
:o

Die heeft weinig vrienden meer onder de rijders als hij inderdaad de oorzaak is van al die valpartijen. O-)
 
Na overleg met wat vrienden maar tot de volgende conclusie gekomen...

Remy reed express door met een lekkend blok om een rode vlag-situatie te creëren.
Als hij dat niet had gedaan was hij uitgevallen, waardoor Marcel van Drunen kampioen zou worden.

Nu was de baan te onveilig om de race door te laten gaan, Remy kon met zijn reserve-motor aan de (nieuwe) start verschijnen.

Echt netjes is het niet IMO, maar ja, regels zijn regels :X


Kan...ook al zou die geen rode vlag situatie willen creëren......met een lekkend blok aan de finish komen is wel het kampioenschap....langs de kant stilstaan is niets!
 
Mee eens, alleen moet je maar het "lef" hebben om bewust tig mensen te laten vallen, met alle blessures van dien!
 
nou daaar ben ik het niet mee eens. Je zag dat remy uitschoot en dat de motor begon te roken voor vaderland. Hij keek ernaar maar reed tog door. Ik denk niet dat hij heeft gezien dat er olie uit zijn blok liep. Hij reed door volgende bocht ging hij naar de grond en toen pas zag hij dat er overal olie lag. hij pakt zijn moter op maaar ziet dat hij nie meer kan verder rijden en gooit zijn motor op de grond en liep weg. Maar hij werd terug geroepen door de marshalls om zijn motor mee te nemen. Hij heeft het niet express gedaan hij wist niet dat er olie uit zijn blok liep. Hij heeft het gewoon verdiend, en het kampioenschap op zijn reserve moter gehaald. punt uit ;) ;) :P . laterzzzz :W :W :W :W
 
Ach ja... belangrijkste is dat er een KTM kampioen is geworden en geen Yamaha

}) }) }) })
 
Laatst bewerkt:
Hij heeft het gewoon verdiend, en het kampioenschap op zijn reserve moter gehaald. punt uit ;) ;) :P . laterzzzz :W :W :W :W
Jij bent voor Remy las ik al eerder. :P :+
Maar ik hou je niet tegen, dat niet. ;)

En laat inderdaad maar zelf zien over een paar jaar op die CR/CRF. :Y
 
Marcel heeft (in mijn ogen) VERUIT de mooiste rijstijl(om naar te kijken).

Leuk om het verschil te zien tussen Marcel en Remy. Marcel rijdt heel agressief, drift de kreukels in het asfalt...terwijl Remy heel strak rijdt. Toch zijn ze (over het algemeen) even snel...
 

ja ik heb zeker een top dag gehad.
en mn kleertjes ruiken nu nog naar rubber..haha..ik stond nml precies in de rook wolk van die vette burnout!!!

die situatie van remy was wel apart inderdaad maar wat zeker wel mooi was hoe de monteurs te werk ging om alles in die korte tijd nog te maken, maar toen ze die scheur tevoorschijn kwam waren ze wel teleurgesteld maar gelukkig kon die nog verder~!~~
 
Marcel heeft (in mijn ogen) VERUIT de mooiste rijstijl(om naar te kijken).

Leuk om het verschil te zien tussen Marcel en Remy. Marcel rijdt heel agressief, drift de kreukels in het asfalt...terwijl Remy heel strak rijdt. Toch zijn ze (over het algemeen) even snel...


Vind ik ook....en dat op een 450. _O- _O-
 
Ik vond die herstart een belachelijke situatie.

Pech voor van Rees; hij blaast zijn blok op waardoor olie op de baan komt. Of er opzet in het spel was dat Remy door reed met deze lekkage zullen we nooit weten.

Maar van de KNMV mee mogen doen (op pole position nog wel) in de herstart terwijl je zelf de veroorzaker bent van het zojuist stilleggen van de race vind ik echt belachelijk.

Maar ja als het maar volgens de KNMV regels gaat he? Waarom zou het dan logisch moeten zijn.

Weten jullie trouwens dat Marcel op een S2 Yamaha tegen een S1 KTM van van Rees een ongelijke (PK) strijd heeft moeten leveren? De KNMV vond het namelijk nodig om de S1 en S2 klasses samen te voegen in het ONK. (zie ook hierboven)

Marcel van Drunen rules. :}
 
Weten jullie trouwens dat Marcel op een S2 Yamaha tegen een S1 KTM van van Rees een ongelijke (PK) strijd heeft moeten leveren? De KNMV vond het namelijk nodig om de S1 en S2 klasses samen te voegen in het ONK. (zie ook hierboven)
:? Nee.
Weten jullie trouwens al dat van Marcel van Drunen gaat deelnemen aan de DAKAR rally?
Damn, ik hoop wel dat'ie heel terugkeerd dan. O-)
 
Remy Rules *O* *O* *O* *O* Waarom hoef ik niet te zeggen anders was hij geen kampioen geworden :Y :Y `. Remy is niet slegt, cker niet slegt maar een tikkie te langzaam voor remy :W :W :W
 
Weten jullie trouwens dat Marcel op een S2 Yamaha tegen een S1 KTM van van Rees een ongelijke (PK) strijd heeft moeten leveren? De KNMV vond het namelijk nodig om de S1 en S2 klasses samen te voegen in het ONK. (zie ook hierboven)
Rare mening. Niets staat van Drunen in de weg om een kitje te steken en van zijn S2 een S1 te maken. Ding is vast geen 450cc meer. Van Rees rijdt zelfs met 580cc
 
Laatst bewerkt:
Rare mening. Niets staat van Drunen in de weg om een kitje te steken en van zijn S2 een S1 te maken. Ding is vast geen 450cc meer. Van Rees rijdt zelfs met 580cc

Dat is geen mening maar een feit. Van Drunen doet met dezelfde motor overigens ook mee aan sommige wedstrijden van het wereldkampioenschap in de S2 klasse.
 
Terug
Bovenaan Onderaan