onk supermotard venray

eej nutterd mooie foto maar ik sta er helaas geen een x opheb je toenvallig wel foto's van nr. 91 van de euro nationale dat ben ik...als je ze hebt hoor ik er wel iets van

gr maikel
 
Het is overigens de laatste tijd wel elke keer raak met de gewonden.

1e Lelystad : Gebroken been
Veenendaal : Gebroken enkel van Kawa rijder
2e Lelystad : Kawa rijder met hoofd tegen boom
Venray : Vriend van me zijn knie naar de klote

Voorgaande jaren was het lang niet zo erg. Zouden ze nu ineens allemaal te graag willen?
 
niet te vergeten mijn schipperbotje gescheurd in veenendaal...
het verbaasde me trouwens dat er daar niet meer is gebeurd want dat vond ik een levengevaarlijke dag met die modder op de baan...
maarre ik venray heb ik er niks van meegekregen ik dacht dat het allemaal zonder kleerscheuren verlope was ik vond het iig een topweekend lekker van vrijdag tot en met zondag daar geslapen en de baan was super op het zandstuk na ik het begin op de zondag..maar met wel nr rij jij eigelijk speed sprheax?
 
niet te vergeten mijn schipperbotje gescheurd in veenendaal...
het verbaasde me trouwens dat er daar niet meer is gebeurd want dat vond ik een levengevaarlijke dag met die modder op de baan...
maarre ik venray heb ik er niks van meegekregen ik dacht dat het allemaal zonder kleerscheuren verlope was ik vond het iig een topweekend lekker van vrijdag tot en met zondag daar geslapen en de baan was super op het zandstuk na ik het begin op de zondag..maar met wel nr rij jij eigelijk speed sprheax?

Ik reed met nummer 120 maar heb inmiddels mijn LC4 verkocht. Ik rij dus waarschijnlijk de rest van het jaar niet meer mee. Ik wil in januari een splinternieuw apparaat aanschaffen.
 
full
 
haha ja als ik wist dat je er stond had ik ook wel ff gezwaait... niet dat ik er zoveel tijd voor had...maar die foto van het podium had er van mij nie op gehoeven... :P
 
Ik dacht dat sm races puur op het asfalt werden gereden? nu zie ik ze ook knallen door het zand met wegbandjes?
 
dat is nu juist het prachtige van super motard je hebt de snelheid van het asfalt en de springbulten van het zand...venray is dan ook wel een van de topbanen qua supermoto in nederland vind ik...De meeste toppers van de supermoto in NL zijn ook zeer goede crossers geweest en de eerste 3 hebben zelfs GP's gereden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan