Onk Supermoto wedstrijden 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja zeker schitterende foto's, vooral van die 2 concurerende manne dan weer de 1 voor de ander. wel shittetpit jammer dat er geen 1 zijn van 323.............. En heb je kille koele dodende blik in de ogen gezien van 338, hihihiiiiiiiiiiiii.Gr ex 242
 
:} , maar ik denk dat er nog wel zo;n 100 man zijn die nieuwschierig waren naar de foto's.
Gelukkig werkt jullie pc weer, da's denk ik nog het voornaamste.

Angelique en Arjen, bedankt weer.

gr, Look.

Ja inderdaad, super die foto's!
 
Mijn nieuwe moto:

van het weekend ff opgehaald met de boot vlakbij Hull...was een leuk tochtje. Met de boot naar Hull, veel bier drinken op de boot met gekke engelsen. motor oppikken en uit elkaar slopen zodat hij in de kofferbak kan. Dagje in Hull hangen en savonds weer bier drinken op de boot.

Nu eerst ff een beetje crossen en dan net voor het seizoen ombouwen tot SM...
weet iemand de tandwielverhouding voor een yzf450 supermoto???

groeten mark
full
 
mark heb nog twee setjes wielen met slcks en regenbanden kompleet met schijven en tandwielen
wielen en schijven zijn nagenoeg nieuw
 
KNMV ONK Supermoto 2010:
1) 11 april, Lelystad1
2) 2 mei; Boekel
3) 9 mei; Zelhem
4) 15 mei; Tholen (Zaterdag)
5) 30 mei; Lelystad 2
6) 6 juni; Den Dungen
7) 13 juni; Nijverdal-Hellendoorn
8) 27 juni; Mill
9) 8 augustus; Holten
10) 29 augustus; Lelystad3
11) 5 september; Joure
12) 19 september; De Wijk-Rogat
13) 25 september; Valkenswaard
14) 3 oktober; Lelystad4
15) 7 november; Lelystad5
 
Laatst bewerkt:
KNMV ONK Supermoto 2010:
1) 11 april, Lelystad1
2) 2 mei; Boekel
3) 9 mei; Zelhem
4) 25 mei; Tholen
5) 30 mei; Lelystad 2
6) 6 juni; Den Dungen
7) 13 juni; Nijverdal-Hellendoorn
8) 27 juni; Mill
9) 8 augustus; Holten
10) 29 augustus; Lelystad3
11) 5 september; Joure
12) 19 september; De Wijk-Rogat
13) 25 september; Valkenswaard
14) 3 oktober; Lelystad4
15) 7 november; Lelystad5

Hoe kunnen ze nu weer op het laatste weekend van juni een race organiseren dat is het TT weekend
 
25mei is op een dinsdag.....ik verwacht niet veel inschrijvingen dan :P
dat ze niet op een zondag willen racen in Tholen ok maar op een dinsdag :+

maar wel een lekker gevulde kalender, ik probeer ze allemaal wel te rijden :]

edit: ik zie al een wijziging naar 15mei
 
Laatst bewerkt:
ja zeker schitterende foto's, vooral van die 2 concurerende manne dan weer de 1 voor de ander. wel shittetpit jammer dat er geen 1 zijn van 323.............. En heb je kille koele dodende blik in de ogen gezien van 338, hihihiiiiiiiiiiiii.Gr ex 242

Ha,ha schijn bedriegt! :]
bedankt voor de foto's Angelique!
 
Racekeeessie van harte proficiat met je verjaardag, met bijna het hele Lays team op visite.
Ik moest door ziekte verstek laten gaan,ga me morgen in laten schrijven bij Leny v.Hart.
Zo ziek als een zeehondje ben ik, maar dat wijf knapt allees op .Dus waarom ik niet met me zeehondekop...hihihiiiiiiiiiiiii.Gr:EX242
 
Racekeeessie van harte proficiat met je verjaardag, met bijna het hele Lays team op visite.
Ik moest door ziekte verstek laten gaan,ga me morgen in laten schrijven bij Leny v.Hart.
Zo ziek als een zeehondje ben ik, maar dat wijf knapt allees op .Dus waarom ik niet met me zeehondekop...hihihiiiiiiiiiiiii.Gr:EX242

:? Kees is toch morgen pas jarig? op de 16-tiende. Heb ik net een heel lied zitten instudeeren gaat Vranske de boel weer zitten verraden.
Maar Kees, dan alvast of alsnog gefeliciteerd met de verjaardag.

gr, Look.
 
Ja dat ken wel kloppen hoor Look, maar zijn toerder toendertijd is al de 15de begonnen met de weeeeeeeen.Dus dat van keessie was een zware bevalling.hihihiiiiiiiiii.gr Vranske
 
Thanks mannen ;)
Jammer dat je niet lekker was Fransje! Ik was wel heel erg verrast dat ook Harry met Corien voor de deur stonden *D Van de Rossies had ik wat vernomen...........super hoor Lays Boys en girls *O*
Thanks mijn week kan niet meer stuk 8-)
Zware bevalling? 15 Nov om 23.55 begon het feest en 16 Nov om 0.01 was ik er al :P de volgende dag ging mijn moeder gewoon om 6.15 weer naar haar werk :+ dus.................

gr,#333
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan