Onk Supermoto wedstrijden 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ook gelukkig mijn eigen nummer.
Zou Angelique nog foto's hebben?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de licentie ook alweer in de pocket. Het heeft 2 jaar geduurd maar nu eindelijk mijn geliefde nummer#31
 
Waarom eigenlijk 31???????

Zijn leeftijd zeker :) maar dan zou hij nu 33 moeten nemen denk ik :X O-)

Ik zit weer vast aan 333 Kyle weet het nog niet want kan hem alleen bij de euro's inschrijven :? rijd volgend jaar toch gewoon Nationaal 8-) Morgen welles ff kijken hoe en wat ;)
 
Hey Harry, mail die foto's maar als je wilt.
deze winter maar 's een plakboek gaan maken, genoeg beeld materiaal. enuuh Angelique en Kees nog super bedankt dat jullie elke keer weer zin hadden om foto's te maken!
 
Hey Harry, mail die foto's maar als je wilt.
deze winter maar 's een plakboek gaan maken, genoeg beeld materiaal. enuuh Angelique en Kees nog super bedankt dat jullie elke keer weer zin hadden om foto's te maken!

Stuur even een PB met je e-mail adres.
 
Zijn leeftijd zeker :) maar dan zou hij nu 33 moeten nemen denk ik :X O-)

Ik zit weer vast aan 333 Kyle weet het nog niet want kan hem alleen bij de euro's inschrijven :? rijd volgend jaar toch gewoon Nationaal 8-) Morgen welles ff kijken hoe en wat ;)

Top 8 of 10 bij de nationalen moeten toch volgend seizoen bij de euro's rijden?
 
Laatst bewerkt:
???????????? 242 Harry, had ik NOOIT gedaan als ik jou was.
maar goe je moet het zelf weten,neemt de nieuwe eigenaar wel 323.......Gr::::::;Vranske
 
ZO nummer 318 is ook bij zijn vertrouwde baasje gebleven :)

Wie zijn er van de nationale eigenlijk allemaal door na de euro`s gegaan?
En van de euro`s na de inters?
 
Ja normaal wel maar omdat Kyle al met dispensatie rijd,14 en hij nog vrij tenger is willen wij hem nog een jaar nationaal laten rijden ipv bij de Euro's
Alles op zijn tijd ;)

Ah op die manier. Geef je wel gelijk maar ik had liever een goede tegenstander minder gehad :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan