ONK Wegrace 2014 Topic

Interessante ontwikkelingen, ben benieuwd hoe dit zich zal voortzetten. Hopelijk in een goede weg.
 
Er zijn meer mensen die het zwabberbeleid van de KNMV zat zijn.

Zie het bericht op racesport van Ten Kate

ONK, het laatste nieuws
En daar is de volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws/sport/article9740701.ece/Marcel-ter-Braake-stopt-met-wegracen



Marcel ter Braake stopt met wegracen
Motorcoureur Marcel ter Braake zet voorlopig een punt achter zijn wegracecarrière. Het 16-jarige wegracetalent uit Nijeveen, dat doorbrak in talentklassen en vorig seizoen debuteerde in de ONK Moto 3 klasse, wil zich dit jaar richten op zijn eindexamen VMBO voertuigtechniek.

Vader Wim ter Braake: "Wil je competitief meestrijden dan moet je veel investeren. Niet alleen in de motor, maar ook in je privéleven. Met de huidige ontwikkelingen in de motorsport kun je je afvragen of dat een juiste keuze is."


Goed gedaan KNMV! :')
 
Laatst bewerkt:
En daar is de volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws/sport/article9740701.ece/Marcel-ter-Braake-stopt-met-wegracen



Marcel ter Braake stopt met wegracen
Motorcoureur Marcel ter Braake zet voorlopig een punt achter zijn wegracecarrière. Het 16-jarige wegracetalent uit Nijeveen, dat doorbrak in talentklassen en vorig seizoen debuteerde in de ONK Moto 3 klasse, wil zich dit jaar richten op zijn eindexamen VMBO voertuigtechniek.

Vader Wim ter Braake: "Wil je competitief meestrijden dan moet je veel investeren. Niet alleen in de motor, maar ook in je privéleven. Met de huidige ontwikkelingen in de motorsport kun je je afvragen of dat een juiste keuze is."


Goed gedaan KNMV! :')





gaat lekker dan -O-

word 2013 dan een leeg loop ?
 
Update; Al binnen Hartelijk bedankt.....

Is er iemand trouwens in de mogelijkheid om het interview met Stuart Voskamp uit de moto73 in te scannen en me te mailen??
BVD
 
Laatst bewerkt:
daar zit een grote kern van waarheid in. alleen het punt van kleinelars1 op de blog van evert kan ik me ook voorstellen. er zijn er bij die al het geld in de motor en het racen steken en daarbij het niet belangerijk vinden om met een mooie trailer of wat dan ook te komen en dan in de auto of tent slapen. zonder hun zijn de start velden ook minder groot waar mee de kosten om te mogen starten ook hoger worden
 
Ja, het moet professioneler, alleen op die manier kunnen er echte sponsoren aangetrokken worden. Verbaas me erover dat er wel,tractorpulling te zien is op RTL7 en geen Dutch superbikes etc. Of Dakar, wat een prachtig evenement is, maar vindt het niet echt topSPORT. (M.u.v. De motorrijders).

Ben bang dat Nederland gewoon te klein is...
 
Wij gaan dit jaar ons tweede jaar in als sponsor in het ONK en onze jongen zit ook met een caravan en een "luxe" partytent op het paddock. We willen het dit jaar allemaal wat beter aankleden, maar als ik zie hoe bevlogen het team is om die motor goed neer te zetten dan maakt het toch niet uit hoe de entourage is, het draait erom hoe er op de baan gepresteerd wordt. Bij een concours hipique komt toch ook niet iedereen met een grote veetransport vrachtauto, sommige mensen zijn al blij als ze een klein trailertje kunnen betalen...
 
Ja, het moet professioneler, alleen op die manier kunnen er echte sponsoren aangetrokken worden. Verbaas me erover dat er wel,tractorpulling te zien is op RTL7 en geen Dutch superbikes etc. Of Dakar, wat een prachtig evenement is, maar vindt het niet echt topSPORT. (M.u.v. De motorrijders).

Ben bang dat Nederland gewoon te klein is...

Als je RTL 7 genoeg betaald komen ze opnamen maken en wordt het nog uitgezonden ook. De verschillende autosport en tractorpulling programma's worden betaald door alle bedrijven die op de aftiteling staan en ook vaak sponsor zijn van een team. RTL steekt hier zelf geen cent in. Hetzelfde geldt voor Dakar. De Nederlandse rijders die je iedere uitzending hebt gezien, hebben hier zwaar voor betaald.
 
Vond ik ook een interessant stuk om te lezen. 2013 wordt een interessant jaar, ben benieuwd of er een lange termijn visie ontwikkelt zal worden.


:^

maar het is triest dat een paar grote namen zich terugtrekken of stoppen vanwege een bepaalde structuur ( regeltjes ......) , die bij mensen verkeerd schiet .
 
Ja, het moet professioneler, alleen op die manier kunnen er echte sponsoren aangetrokken worden. Verbaas me erover dat er wel,tractorpulling te zien is op RTL7 en geen Dutch superbikes etc. Of Dakar, wat een prachtig evenement is, maar vindt het niet echt topSPORT. (M.u.v. De motorrijders).

Ben bang dat Nederland gewoon te klein is...


:^


weing van te vinden op tv inderdaad
 
ik denk dat het allemaal in het budget zit we roepen allemaal dat het profi moet maar onder tussen heeft bijna niemand het geld er voor waardoor iemand met een klein budget niet instapt om dat hij/zij niet acheteraan wil rijden. MIJN idee om profi klasses waar meer mag en kan (aansluitend op bv idm)en klasses met een budget beperking dan kan een ieder kiezen wat hij wil ......
 
dit seizoen zal er op rtl7 ook aandacht besteed gaan worden aan de truckbattle dus waarom dan niet aan het ONK

kwestie van centen
 
paasraces_2013_640_20130205_1243614198.jpg
 
Ik werk toevallig bij rtl en heb nauwe banden met de coordinatoren van rtl7. Kijk, de auto en motorsport wordt helaas niet goed bekeken, dus zal het met sponsorgeld moeten. Mensen kopen idd hun 'minuutjes' in bij een programma om in beeld te komen, maar zulke inmense bedragen zijn het niet. Rtl7 is natuurlijk wel de sportzender maar zelfs dat imago kost meer dan het oplevert. Op de F1 werd ook dik toegelegd, alleen maar om het te hebben. Nou ja, ik zal wel eens informeren.

Gr Rick
 
Ik werk toevallig bij rtl en heb nauwe banden met de coordinatoren van rtl7. Kijk, de auto en motorsport wordt helaas niet goed bekeken, dus zal het met sponsorgeld moeten. Mensen kopen idd hun 'minuutjes' in bij een programma om in beeld te komen, maar zulke inmense bedragen zijn het niet. Rtl7 is natuurlijk wel de sportzender maar zelfs dat imago kost meer dan het oplevert. Op de F1 werd ook dik toegelegd, alleen maar om het te hebben. Nou ja, ik zal wel eens informeren.

Gr Rick

Mooi dat je een balletje wil opgooien bij RTL
 
Terug
Bovenaan Onderaan