ONK Wegrace 2014 Topic

Nu bekend, Martijn Polinder komende uit de Talent Cup 600 rijdt in 2013 samen met Rob Hartog voor het NIWA Racing Team komende uit het Dutch Supersport 600!!
 
Hi allemaal,

Ik heb een vraag gesteld op dit forum, maar ik denk dat ik hem hier moet stellen.

Ik ben op zoek naar deelnemers aan de ONK/IRRC die uit Den Haag of omstreken komen.
Dit wil ik weten om te kijken of ze gevolgd kunnen worden ivm. een fotoreportage.

Kunnen jullie mij helpen?

Alvast bedankt. :}

Groet,
Sander
 
Presentatie wegraceplannen ONK

Meer promotie en activiteiten rond ONK wegrace 2013.

In een bijzondere bijeenkomst op MOTORbeurs Utrecht, tussen de wegraceorganisaties, rijdersvertegenwoordiging en de KNMV zijn concrete afspraken gemaakt over het ONK wegrace 2013. De voornaamste doelstelling was om meer promotie voor de wegracesport te genereren, waardoor er een groter publiek bij deze competitie betrokken kan worden. Ook kunnen de rijders, teams en organisatoren op meer publiciteit rekenen.

Het komende raceseizoen zal worden opgeluisterd door radiopromotie en een dj-show met deejays van Radio Veronica. In radioshows zullen onder meer toegangskaarten worden verloot om als ‘special guest’ een race bij te wonen.
Racesport TV zal samen met Bach alle Dutch Superbike- en Dutch Supersportraces van het ONK verslaan en via Racesport.nl uitzenden. Incidenteel komen ook de Moto3- en de zijspanklasse aan bod.
De instroom naar het ONK-topsportprogramma is eenvoudiger en breder gemaakt. Alle licentiehouders vanuit de breedtesport, dus ook vanuit de ZAC, DCR en OW-Cup kunnen onder voorwaarden deelnemen aan het ONK.
Met een afsluitend feest voor de rijders en teams wordt teruggekeken op de sportieve prestaties van de ONK teams.
De KNMV stelt voor de eerste drie in het eindklassement van het ONK een mooie prijzenpot ter beschikking.
Op Goede Vrijdag 29 maart organiseert de Hamove, in samenwerking met TT Circuit Assen en toerclubs van de KNMV, een bijzondere Wegracepromotiedag. Dat wordt een unieke gelegenheid om, naast de vrije trainingen voor het ONK Paasraceweekend, met je eigen motor op het circuit te kunnen rijden.

Daarnaast kun je clinics volgen van bondscoach Barry Veneman en de KNMV-wegracetrainers. Tenslotte wordt voor enkele prijswinnaars een speciale twoseater ingezet en kunnen zij een keer mee als zijspanpassagier.
 
Presentatie wegraceplannen ONK

Meer promotie en activiteiten rond ONK wegrace 2013.
................................................


.
heb die week vakantie en misschien is de verkering vrij *, weer een dagbesteding gevonden :+




[me=] zo niet, dan heb ik altijd nog de brommer om die kant op te gaan :] [/me]


de racedagen ben ik er iig *D
 
Laatst bewerkt:
Een hoop ONK rijders testen deze week in spanje op aragon en valencia. Zijn er websites waar eventuele tijden worden vastgelegd hiervan?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb al weer nieuws van Martijn Polinder, supersport niwa racing. perfecte dag daar in Aragon,
 
Laatst bewerkt:
Ik wil 2e paasdag naar het ONK gaan kijken met vrouw en dochtertje van 3 :)
Zijn er bij 't ONK eigenlijk schermen oid? En kan je een beetje kijken in de paddock enzo?
 
Ik wil 2e paasdag naar het ONK gaan kijken met vrouw en dochtertje van 3 :)
Zijn er bij 't ONK eigenlijk schermen oid? En kan je een beetje kijken in de paddock enzo?


Schermen zijn er tijdens een ONK niet. Je kan wel vrij op het paddock lopen en de races bekijken vanaf het dak van de pitboxen.
 
Ik wil 2e paasdag naar het ONK gaan kijken met vrouw en dochtertje van 3 :)
Zijn er bij 't ONK eigenlijk schermen oid? En kan je een beetje kijken in de paddock enzo?

Waar wil je heen dan ....Assen ????

Maar overal is paddock open voor publiek......maar geen beeldschermen , maar als je met die kleine meid gaat kan je beter rondje boven de dijk lopen dan zie je alles ....mijn favostek is of de Bult en Mandenveen/Duikersloot....laatste zit ik meestal tijden QP Motogp .
 
Waar wil je heen dan ....Assen ????

Maar overal is paddock open voor publiek......maar geen beeldschermen , maar als je met die kleine meid gaat kan je beter rondje boven de dijk lopen dan zie je alles ....mijn favostek is of de Bult en Mandenveen/Duikersloot....laatste zit ik meestal tijden QP Motogp .

Als ik de jongens bij me heb, ga ik vaak op het dak van de VIP rooms staan. Kun je zeker de helft van het circuit goed zien als je een beetje heen en weer loopt.
 
Waar wil je heen dan ....Assen ????

Maar overal is paddock open voor publiek......maar geen beeldschermen , maar als je met die kleine meid gaat kan je beter rondje boven de dijk lopen dan zie je alles ....mijn favostek is of de Bult en Mandenveen/Duikersloot....laatste zit ik meestal tijden QP Motogp .
Ja Assen natuurlijk :) Maar als ik het goed begrijp kun je eigenlijk net als de crt-circuitdagen gewoon gaan en staan waar je wil? Dat is wel leuk, ook voor die kleine :)
Bult, Mandeveen Duikersloot is een mooi stuk idd, maar wel lopen haha. Ik ga denk ik gewoon een beetje heen en weer pendelen tussen dak en GT-tribune :Y
 
Ja Assen natuurlijk :) Maar als ik het goed begrijp kun je eigenlijk net als de crt-circuitdagen gewoon gaan en staan waar je wil? Dat is wel leuk, ook voor die kleine :)
Bult, Mandeveen Duikersloot is een mooi stuk idd, maar wel lopen haha. Ik ga denk ik gewoon een beetje heen en weer pendelen tussen dak en GT-tribune :Y

Ja kan je ook doen ....lekker in de buurt blijven van de vreettentjes .......en de ijscoman. ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan