online bouwpaket bestellen

Goesting = zin :P

Awel, hier in Breda hebben we ook wel es belgen rondlopen en dat geeft wel es wat spraakverwarring. Dat goesting "zin" betekende wist ik wel, maar ik vergeet nooit het gezicht van die ene belg tijdens mijn bijbaantje bij een of ander fastfood restaurant. Hij vroeg waar ie kon poepen en ik vertelde hem doodleuk dat ie hierboven kon poepen, gewoon trap en eerste deur rechts :+
 
Awel, hier in Breda hebben we ook wel es belgen rondlopen en dat geeft wel es wat spraakverwarring. Dat goesting "zin" betekende wist ik wel, maar ik vergeet nooit het gezicht van die ene belg tijdens mijn bijbaantje bij een of ander fastfood restaurant. Hij vroeg waar ie kon poepen en ik vertelde hem doodleuk dat ie hierboven kon poepen, gewoon trap en eerste deur rechts :+

Eh... voor de mensen die het niet weten... Poepen betekent NEUKEN in Belgie :P Heb ik ook geleerd van mijn Belgische collega *D
 
Hoe komen ze toch op 'poepen' als neuken.. als m'n vriendin zou vragen of we samen zouden gaan poepen dan ben ik meteen al mijn zin daarin kwijt :)
Doet me denken aan poepsex ofzo. bah. :r
 
Kijkaan, dat duurde niet lang.

We beginnen met een bouwpakket,
en waar eindigen we mee??

Jawel; poepsex

We zijn d'r weer :}
 
Heeft ook zo zijn voordelen
Als mijn vrouw op de wc zit en ik trek een keer aan de deurklink, hoeft ze maar te zeggen " ga jij maar ergens anders poepen"
en weg ben ik met mijn goesting :+
 
Heeft ook zo zijn voordelen
Als mijn vrouw op de wc zit en ik trek een keer aan de deurklink, hoeft ze maar te zeggen " ga jij maar ergens anders poepen"
en weg ben ik met mijn goesting :+

:} Je krijgt dan toestemming van je vrouw om vreemd te gaan! O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan