Online ferryracing.nl

ziet er goed uit Ferry :)
ik had al een berichtje in je gasten boek geschreven maar dat ging op een of andere manier mis :?

mooie foto,s [komen me bekendt voor :X

succes verder.
 
Mooie site Ferry!

Ik ben vaak op het circuit aanwezig met "JasaGSXR" en ik kijk altijd graag naar jouw verrichtingen!

Het zou fantastisch zijn als je volgend jaar ONK kan gaan racen en ik zal dan zeker eens komen kijken.

Veel succes met het alles iig :}
 
Hey ferry,

Leuk site...zelf gemaakt? (het kost je klauwen met tijd om zoiets te maken en al helemaal om het te onderhouden). Mis alleen nog wat pitspoezen ;)
 

Ik denk dat je veel talent hebt en wat belangrijk is ben je nog jong genoeg om nog ver te komen. Zorg dat je sponsoren vindt, ze zijn onmisbaar!
Ik zal voor de bier zorgen (tijdens ONK) ( mits jij mij met de vering helpt) })
 
Het gastenboek doet het nu perfect jongens. Dus plaats daar aub een leuk berichtje :)

Jasa: teken het boek dan help ik je met de vering })
 
ziet er goed uit Ferry :)
ik had al een berichtje in je gasten boek geschreven maar dat ging op een of andere manier mis :?

mooie foto,s [komen me bekendt voor :X

succes verder.
Ik zie dat je wat geschreven hebt Jan maar er staat:uiqiu ! Haha even nog een keer proberen dan zet ik hem online.
Mooie site Ferry,

Heb je nog een paar foto's gestuurd waar jij ook goed op te zien bent van 27 juni.

groeten,
Ferry #711
Bedankt voor de foto's! Ze komen binnenkort online!
 
De site is helemaal af.

Van de week nog een paar foto's erbij. Ik moet weer even vragen hoe ik dat erop kan zetten O-)

Veel lees en surfplezierrrrrrrrrr
 
Hoi Ferry, je site ziet er goed uit en wens je dan ook veel succes in de KNMV-cup.
Echter heb ik een vraagje, zag op het forum dat er een foto van mij was gemaakt in jou topic. Namelijk de prijsuitreiking van de klasse S0 waar ik op het podium sta 2de plek te Assen op 4 augustus. Is het mogelijk om deze digitale foto naar mijn email adres te sturen. email :r djsmit@tiscali.nl.
Alvas bedankt, Richard Smit Nickname:Yama R6 zac.nr.344
 
Hoi Ferry, je site ziet er goed uit en wens je dan ook veel succes in de KNMV-cup.
Echter heb ik een vraagje, zag op het forum dat er een foto van mij was gemaakt in jou topic. Namelijk de prijsuitreiking van de klasse S0 waar ik op het podium sta 2de plek te Assen op 4 augustus. Is het mogelijk om deze digitale foto naar mijn email adres te sturen. email :r djsmit@tiscali.nl.
Alvas bedankt, Richard Smit Nickname:Yama R6 zac.nr.344
Tuurlijk! Foto komt eraan!

Succes 18 September in de S1 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan