Online GP500 Agenda

Ik heb die bikeset van poohbeer geïnstalleerd, samen met die patch, maar ik zie bijvoorbeeld nergens Rossi, terwijl Doohan er wel nog bij zit bij mij.

Is dat normaal ?
 
stabndaard winXP drivers werkt ook niet..
volgens mij is me pc of videokaart te traag..
alles werkt wel maar retetraag en dan ineens een schok erbij..
jammer, zal maar blijven rebooten
 
Heb je wel 500gp2001.bat gerund, dat was ik namelijk eerst ook vergeten. Ik moest trouwens via command dit runnen als ik het via de link deed werkte het niet(vaag).
 
btw, die knappe inhaalactie van je was helemaal niet zo knap hoor Yuri.
Je ging TOTAAL van de goeie lijn af en bleef enkel in de baan omdat je Kawa eruit ramde. Check je replay maar eens.
 
zal ik doen poohbeer.
vanaf mijn motor leek het of we geen contact hadden; een cleane inhaalactie dus.
mocht ik kawa toch geramd hebben dan bij deze mn excuses. :)
 
Heb je wel 500gp2001.bat gerund, dat was ik namelijk eerst ook vergeten. Ik moest trouwens via command dit runnen als ik het via de link deed werkte het niet(vaag).

Videodrivers updaten!
Dat had ik je toch ook al verteld |(
 

Nu ja, m\'n computer doet al ettelijke weken vreemd. Misschien ligt het daaraan...

Vandaag host ik wel eens een raceje, maar kan er geen precies uur op plakken. En het zal dus met de oorspronkelijke bikeset zijn dat ik host.

Wacht even, testje: ik ga NU eens hosten zie.

Wat moet je eigenlijk allemaal instellen om te hosten (ik heb kabel) ?
 
Laatst bewerkt:
Daarnet toch een 1.45.0 gereden op Donington. Niets speciaals voor jullie waarschijnlijk, maar ik was er vrij tevreden mee :) .
 
Daarnet toch een 1.45.0 gereden op Donington. Niets speciaals voor jullie waarschijnlijk, maar ik was er vrij tevreden mee :) .
hehe, 1.35 ,is normaal :)
maja, eerste week was ik al blij dat\'k een rondje uit kon rijden :)
 
Je rijdt net, maak je maar niet druk om de tijden. :)
Leer eerst de motor onder controle te houden en de feeling te krijgen. Dan kan je daarna aan de tijden gaan werken. :)
 
:) spel weer gevonden :)

maar na 2 jaar alleen f1 spelletjes te hebben gespeeld is dit toch weer totaal andere koek :(

Ik w8t nog wel ff met online racen veel heeel veeeeeeeeeeel oefenen eerst

is het trouwens mogelijk om met mijn 2 game systemen (amd,s 1400 gf3,s) tegelijk online te kunnen spelen? er staat dan een hp netserver als router te draaien 3 com switch er tussen ???????
lukt namelijk met gp3 2000 niet :(
wel netwerk racen :) :) wreed
:] :]

hopelijk hebben jullie antwoorden en zoniet dan toch tot onlines

cul8rpeter

Bijlage: 500irta2001.gif
 
Bumpetybump.

Vraagje: Wat zijn eigenlijk redelijke tijden ?

Ik heb zojuist een 2:04 :9 neergezet op Assen. Kan ik dan een beetje meekomen of moet ik nog meer gaan oefenen ?
 
Bumpetybump.

Vraagje: Wat zijn eigenlijk redelijke tijden ?

Ik heb zojuist een 2:04 :9 neergezet op Assen. Kan ik dan een beetje meekomen of moet ik nog meer gaan oefenen ?

Heb een 2.04.6nogwat op Assen staan. Dacht dat dat toch wel een redelijk goede tijd was.
 
De tijd moest dus zijn een 2 : 04 : 9

Inmiddels op Imola een 1 : 49 : 154 gereden met Alex Barros. Screenies van de chicane voor de liefhebbers :)

GP5004.jpg


Aanremmen

GP5005.jpg


Insturen

GP5006.jpg


Omgooien

GP5007.jpg


Laatste bochtje

GP5008.jpg


En uitaccelereren.
 
Laatst bewerkt:
:) spel weer gevonden :)

maar na 2 jaar alleen f1 spelletjes te hebben gespeeld is dit toch weer totaal andere koek :(

Ik w8t nog wel ff met online racen veel heeel veeeeeeeeeeel oefenen eerst

is het trouwens mogelijk om met mijn 2 game systemen (amd,s 1400 gf3,s) tegelijk online te kunnen spelen? er staat dan een hp netserver als router te draaien 3 com switch er tussen ???????
lukt namelijk met gp3 2000 niet :(
wel netwerk racen :) :) wreed
:] :]

hopelijk hebben jullie antwoorden en zoniet dan toch tot onlines

cul8rpeter

Gewoon een peer to peer-connectie lijkt me toch?
[pc1] [pc2]
10.0.0.1 ---------------- 10.0.0.2

Heb je geen server/switch voor nodig hoor! :)
 
Laatst bewerkt:
O shit ik las je post niet goed... |(

[pc1]----------[SWITCH]
[pc2]----------[SWITCH]------[SERVER]-----[INET]

Als je op de server een DHCP-daemon draait moet het lukken lijkt me hoor. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan