Online GP500 Agenda

jij krijg gp500 wel aan de praat op XP :(
ik niet
zit nu in dual boot op beide game peecees
zal vanmiddag eens zoeken naar de oplossing voor dit probleem

:]
 
Petervandamned, heb je die patch van 11mb geinstalleerd? Nieuwste vid-drivers? Dat werkt ebij mij wel...

Volgens mij was Pooh een beetje pissed eergisteren vanwege mijn 1:33.2 op Philip Island :)

Is iemand anders dat ook opgevallen? In multiplayer klopt de start/finish-tijd niet met de tijd die je rechts bovenin ziet!
Soms kom ik in 1:29.x over de streep (ook in time trial), maar dan toch een tijd van 1.33.x

Vaag!!!
 
Volgens mij was Pooh een beetje pissed eergisteren vanwege mijn 1:33.2 op Philip Island :)

Is iemand anders dat ook opgevallen? In multiplayer klopt de start/finish-tijd niet met de tijd die je rechts bovenin ziet!
Soms kom ik in 1:29.x over de streep (ook in time trial), maar dan toch een tijd van 1.33.x

Vaag!!!

Pooh is altijd boos als iemand sneller rijdt dan hij :P

Uhm die tijden die je ziet met multiplayer kloppen idd niet... Iets van lag of zo.
 
Petervandamned, heb je die patch van 11mb geinstalleerd? Nieuwste vid-drivers? Dat werkt ebij mij wel...

Volgens mij was Pooh een beetje pissed eergisteren vanwege mijn 1:33.2 op Philip Island :)
En vanwege het feit dat ik ook sneller was in de quali })

Hij was wel verdacht snel weg daarna... :P
 
ik probeerde via bhmotorsports die patch te dl :(

ff verder kijken in het forum waar het nog meer te dl is :)

maar als ik naar jullie tijden kijk pfffffffffffffffff

mijn dual game systeempje werkt in ieder geval
voor de prestatie freaks onder jullie hier de specs:

systeem 1

amd 1400@1610 512 muskin rev3+
titan geforce3 215@240 515@560

systeem 2

amd duron 800@1000 256 muskin rev3
abit siluro gf3 200@240 420@560

olie coolers van mijn gixxers geript om de hele boel cool te houden :)


nu nog goede tijden rijden \ '(
 
Waarom zou\'k nu pissed zijn omdat je sneller bent op een circuit dat\'k nog nooit heb gereden?

Helldesker is sneller op elk circuit.. da\'s veel erger dan dat jij eindelijk eens een keertje sneller bent hoor ruud :P
 
:} tnkz voor alle tips :}

ik ga nu oefenen oefenen oefenen

welk circuit zijn jullie nu mee bezig ?????

of maakt het niet uit ?

als alles een beetje draait dan zou ik wel online willen racen vanavond en eens zien welk pak slaag ik ga krijgen :9

cul8rpeter
 
Kawa is idd snel, ik houd em nauwelijks tot niet bij. :}

[edit]
Vanavond racen lijkt me een goed plan.
Als we een paar maanden ver zijn is een online kampioenschap ook wel leuk lijkt me. :)
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Is iemand anders dat ook opgevallen? In multiplayer klopt de start/finish-tijd niet met de tijd die je rechts bovenin ziet!
Soms kom ik in 1:29.x over de streep (ook in time trial), maar dan toch een tijd van 1.33.x

Vaag!!!

Ja klopt. Of het toeval is weet ik niet, maar in time trial ben ik altijd sneller dan in multiplayer, en met een mp-practice ben ik sneller dan een mp-race.
Vaag. :?
 
Ja klopt. Of het toeval is weet ik niet, maar in time trial ben ik altijd sneller dan in multiplayer, en met een mp-practice ben ik sneller dan een mp-race.
Vaag. :?

Time trial kan je perfect je eige lijn rijden zonder \'stress\'.
Practice heb je veel meer kansen om je ideale lijn te rijden dan in de race.
 
Ik heb net voor het eerst sinds weken nog eens een paar rondjes gereden en het was wel leuk. Snel was ik niet, maar bleef behoorlijk goed op de motor.

Tijden ? 1.36 op Le Castellet, 2.15 op Mugello. M\'n pr op Donington is voorlopig 1.41. Ok, niets om trots op te zijn, maar als je op je motor kunt blijven zitten, ben je sneller dan wanneer je er constant af valt en af en toe een snelle ronde rijdt.

Vraagje: hebben je banden meer grip in dit spel als je langer rijdt of wordt dat niet gemodelleerd. Concreet: als ik val, heb ik dan weer koude banden en moet ik ze weer opwarmen of kan ik er meteen tegenaan ?
 
Als je valt en je begint telkens opnieuw (kan je ergens instellen) heb je telkens weer kouwe (blauwe) banden. Als je gewoon je motor opraapt niet (de beste keuze als nebie dus)
Ja er is echt een verschil tussen koude en warme banden merkbaar in dat spel. Eerste ronde moet\'k altijd rustig aandoen.. 3e kan je volgas.
 
Laatst bewerkt:
waar kan ik gp500 downloaden of vandaan krijgen...? of is het niet mogelijk em gratis te krijgen?...die mods vind ik zelf wel weer..



(ojah: Hoi oma :W )
 
Als je het echt graag wilt kan ik eventueel wat online zetten voor je, heb namelijk de setup ergens op een cd staan.

Als ik hier niet reageer stuur dan maar een mailtje !
 
Terug
Bovenaan Onderaan