Online GP500 Agenda

Voor wie wil... we zitten op IP 213.224.71.60 voor iedereen... ICQ 1441010 en 36639100 voor aanmelden... MSN kan ook
 
ok, helldesker en yuri zijn voortaan de te vermijden personen.
ik speel alleen nog met/tegen bertv en johnv.. geen yuri/joery/joerie/whatever meer :(
;)
 
Ach, de stelregel gaat weer op, wie goed is in dit spel is niet goed in het echt, en wie in het echt geweldig kan sturen is slecht in dit spel.

Ik ben dus ERG slecht in GP500. :P
 
wie in het echt geweldig kan sturen is slecht in dit spel.

Ik ben vrij slecht in het spel, maar om mijn rijkwaliteiten nu vrij goed te noemen... \ '(

dit icoontje doet mij aan mijn bochtentechniek denken: :]
 
Veel, heel veel oefenen... dan kom je er vanzelf. :)
Zegt hij die de 100% race niet eens uitreed :P
Zwarte vlag is ECHT wel irritant btw, je kan die stop en go 99 van de 100 keer gewoon niet maken en ga je toch pitten kan je niet die stop en go doen dus maar wel is gans je motor naar de ballen als je\'r weer uitkomt. Achterwiel blokkeert, je blijft in 1e versnelling hangen, had zelfs effe dat ik geen remmen had.. best irritant als je aan 290 op een bocht afvliegt :)
 
En nu iemand?
Ik moet eigenlijk overwerken, maar heb nog geen zin !
ff potje racen :P
Wie zin ?
post hier ff ! (heb geen icq hier)
 
ik ben er :+
ik wil wel hosten weet alleen mijn ip buiten het DMZ niet meer |(
 
Laatst bewerkt:
stupid2.gif
Niks te vinden daarzo...
 
213.224.177.33 is weer up en running, probeer je nog eens, anders ligt het toch echt aan jezelf hoor, helldesker kan joinen
 
Gotver de gotver de gotver!
nou ben ik echt pissed.

het werkt hier dus echt niet.
ik neem het spel vanavond mee naar huis.
en dan installeer ik het wel daar op mijn PC.
Dus vanavond dan een spelletje spelen.
ohja om een indruk te geven hoe slecht ik ben : beste tijd op donnington : 1:40 nogwat
Rond een uurtje of 9?
pretty please :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan