online kabels?

dickdale

Die hard MF'er
16 okt 2006
300
0
zwolle
waar kan ik online een koppelingkabel kopen? kan bij kommerparts en louis niks vinden namelijk...
 
Laatst bewerkt:
motozoom? :?

http://tinyurl.com/4eny6g (Zoeken op koppelingskabel bij motozoom)
 
Laatst bewerkt:
Als Louis het niet heeft, heeft Motozoom :r het zeker niet.
 
Als Louis het niet heeft, heeft Motozoom :r het zeker niet.
Ik weet niet waarom hij ze bij louis niet kan vinden, maar zie mijn linkje: motozoom heeft ze wel.

Overigens snap ik niet wat iedereen tegen motozoom heeft. Ze zijn duur, maar bij zooi die ze op voorraad hebben wel lekker vlot. Sneller dan louis doorgaans. En als je in A'dam of Utrecht woont kun je er ook nog even langsrijden.
 
bedoel je zoiets? :)




http://www.louis.de/_408ad3346852c90fe6f9fa8f6d659c668b/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&artnr_gr=10037003&anzeige=0
 
Ik weet niet waarom hij ze bij louis niet kan vinden, maar zie mijn linkje: motozoom heeft ze wel.

Overigens snap ik niet wat iedereen tegen motozoom heeft. Ze zijn duur, maar bij zooi die ze op voorraad hebben wel lekker vlot. Sneller dan louis doorgaans. En als je in A'dam of Utrecht woont kun je er ook nog even langsrijden.

Gebruik de zoekfunctie eens.
Veel negatieve ervaringen ;(
 
Ik weet niet waarom hij ze bij louis niet kan vinden, maar zie mijn linkje: motozoom heeft ze wel.

Overigens snap ik niet wat iedereen tegen motozoom heeft. Ze zijn duur, maar bij zooi die ze op voorraad hebben wel lekker vlot. Sneller dan louis doorgaans. En als je in A'dam of Utrecht woont kun je er ook nog even langsrijden.

Op voorraad bij Motozoom, iDeal betaling en dan nog ruim een week moeten wachten tot ze leveren. Vind je dat snel?
 
Op voorraad bij Motozoom, iDeal betaling en dan nog ruim een week moeten wachten tot ze leveren. Vind je dat snel?
Nee, dat vind ik niet snel. Maar heb alles wat ik bij motozoom heb besteld altijd volgende dag of dag erna binnen gehad. Misschien heb ik geluk.
 
Er zijn ook veel positieve ervaringen... :)
Bovendien... we zijn nu eenmaal een zeikvolk... ;)
Ja, maar als we over de een heel veel zeiken en over de andere heel weinig, dan moet die laatste wel heeeeel goed zijn. ;)
 
Als je gewoon bij je dealert besteld is het net zo duur, als je de verzendkosten etc. erbij opteld.
Zie die man ook nog eens.
 
ik bestel hem bij motozoom, vorige week woensdag en kreeg hem vandaag binnen met een Louis sticker erop en duitse tekst...
 
Mensen die motozoom afzeiken zonder eens in de winkel geweest te zijn hebben geen recht van spreken.

Personeel is super vriendelijke en relaxed garantie is toppie geregeld.
 
Mensen die motozoom afzeiken zonder eens in de winkel geweest te zijn hebben geen recht van spreken.

Personeel is super vriendelijke en relaxed garantie is toppie geregeld.

Ah, dus ik wel, want ik ben er (helaas)meerdere malen in de winkel geweest! Pleuristent is het. Zet er nooit meer een poot binnen, al krijg ik geld toe. Laat maar vast je broek zakken als je daar binnen stapt, scheelt ze weer tijd.
 
Ik denk eerder dat ze samenwerken, Louis moederbedrijf en Motozoom die de Nederlandse markt voorziet.

Ik ben ook een paar keer bij Motozoom geweest in de winkel, zelfs een helm gekocht daar. Personeel heb ik niks over te klagen, ze doen hun best voor je en nemen de tijd om je te helpen. Webshop zal ik minder snel iets bestellen door de verhalen maar daarvoor gebruik ik Roukama.
 
Type maar in www.louis.nl dan is het vraagstuk over louis en motozoom opgelost.

Ik vind de service bij beide gelijk, met beide geen slechte ervaringen maar Louis is goedkoper en ik ben een Nederlander, dus koop ik bij Louis.
 
\
Type maar in www.louis.nl dan is het vraagstuk over louis en motozoom opgelost.

Thanks voor de duidelijkheid nu :}

Leg mij eens uit wat hier duidelijk mee wordt ?????

v.b. :
"Omdat ik een postorder-bedrijf opzet in Tsjechië dat produkten levert van Louis.de en
het daarom Louis.cz zou noemen, zou het ineens onderdeel wezen van Louis.de ?" |(

om dit verschil duidelijk te maken hebben ze het ook een andere naam gegeven.
 
zie ook hier
full


let op uitgeschreven
 
Laatst bewerkt:
en zie hier,
full


maar iedereen hier weet ook dat zij al hun onderdelen/artikelen bij Louis.de vandaan halen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan