Online kledij bestellen?

botje

MF veteraan
8 jun 2002
2.344
0
OK ik zou misschien bij louis.de een leren combi kopen. Nu zit ik met het probleem dat ik me maat niet ken, ik heb nog nooit een leren pak aangehad. Hoe moet ik eventueel de maat kiezen, en het ene merk heeft warschijnlijk ook andere 'maten' dan het andere merk. Hoe lossen jullie zo iets op. Wat zou zo ongeveer mijn maat zijn: 1.72 m ; 76kg (moet naar 72kg komen); en sportief gebouwd (redelijk breed, en nee niet dik gewoon brede kast).

PS Kent er iemand het merk Vanucci ik kan daar nergens iets van terugvinden.
 
Hellracertje heeft een pak van Vanucci, pak komt uit Duitsland.

Moet je hem ff vragen.
 
Bij een motorzaak passen en dan online bestellen :?
Bestellen zonder passen zou ik iig niet doen, ieder merk heeft net weer een andere pasvorm enzo.
 
Ik kreeg een keer een nieuwsbrief van motozoom dat je ergens in Utrecht de kleding kan komen passen. Details zijn wel op de site te vinden denk ik.

Pas-shop groot succes

Zoals je wellicht al weet, hebben we sinds enkele weken zaterdags de deuren opengezet voor klanten die willen passen. Hiertoe hebben we een (hele kleine) pas-shop ingericht. Hoewel het assortiment beperkt is, zijn de reacties tot op heden overweldigend. Zo overweldigend dat wij ons nu over de vraag buigen of wij dit in de toekomst niet kunnen uitbreiden naar een 'echte' winkel.
In ieder geval hebben we vanaf aanstaande zaterdag ook een pinapparaat, zodat afrekenen veel makkelijker wordt (Let op: je kunt in de pas-shop niet direct kopen, alleen maar bestellen i.v.m. het bestemmingsplan ter plekke).
Natuurlijk is niet alles rozengeur en maneschijn. Zo hebben we het assortiment ter plekke in de afgelopen weken flink aangepast en gebeurt het helaas wel eens dat een specifieke maat niet aanwezig is. We lossen dit op korte termijn op.
De passhop is op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur geopend en is te vinden op de Savannhaweg 43, 3542 AW Utrecht (Lage Weide, afslag Maarssen) Klik hier om je route te bepalen.

Bron: Nieuwsbrief motozoom
 
Motorpak NOOIT online kopen!
Maat laten opnemen in goeie zaak, zijn er genoeg en overal. :]
 
Motorpak NOOIT online kopen!
Maat laten opnemen in goeie zaak, zijn er genoeg en overal. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan