Online petitie Moto GP op Eurosport

Jeff79

MF veteraan
24 jan 2003
1.316
0
NH
Dames en heren,

Op internet staat een online-petitie die MotoGP-organisator Dorna oproept de uitzendingen op Eurosport door te laten gaan. Recent verbrak Dorna voor 2009 de lange samenwerking met de Europese zender om meer samen te kunnen werken met nationale zenders. De opstellers van de petitie zeggen dat in veel landen nationale zenders de MotoGP niet zullen gaan uitzenden, waardoor de bewoners van die landen de wedstrijden niet meer zullen kunnen volgen.


Link

volgens het commentaar op

Motornieuws

Stopt RTL7 er ook mee na volgend jaar.

Petitie dus ff krabbelen :Y
 
Dames en heren,

Op internet staat een online-petitie die MotoGP-organisator Dorna oproept de uitzendingen op Eurosport door te laten gaan. Recent verbrak Dorna voor 2009 de lange samenwerking met de Europese zender om meer samen te kunnen werken met nationale zenders. De opstellers van de petitie zeggen dat in veel landen nationale zenders de MotoGP niet zullen gaan uitzenden, waardoor de bewoners van die landen de wedstrijden niet meer zullen kunnen volgen.


Link

volgens het commentaar op

Motornieuws

Stopt RTL7 er ook mee na volgend jaar.

Petitie dus ff krabbelen :Y
Gedaan :Y
 
ik neem aan dat als de moto gp opeens tig duizenden kijkers minder heeft, het snel afgelopen zal zijn met die exclusieve rechten, en er weer gewoon bij Eurosport gehandeld zal worden.
Er moet toch geld in t laatje komen.
Dus ik geloof t allemaal wel.
 
gelukkig hebben we de 'British Broadcasting Corporation' nog, briljanter commentaar bestaat naar mijn idee niet, en een lekker smoeltje in de pitstraat. Meer heb je toch niet nodig ? :)
 
ben het niet eens met de manier van de petitie brief, maar wel getekend. Toen
ik op approve klikte zag ik dat er "al 3450" handtekeningen zijn ingediend. Pffff niet
echt succesvol voor nu.... Maja laten we maar hopen dat we in ieder geval op 1 te
ontvangen zender in NL van de GP kunnen genieten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan