online shops?

Bfast

Die hard MF'er
21 apr 2004
451
0
ik vroeg me af of dr mensen zijn die nog wat online motorzaken weten
voor accesoires en onderdelen
als iedereen dan even een website hier neer pleurt
kan ik me een beetje orienteren
zullen vast nog meer mensen blij mee zijn

Bedankt he
 

Gulmaster.

Banned User
13 nov 2003
3.154
0
34
Waalwijk/Sittard/Waspik
www.cu2.nl
Louis en motozoom zijn in principe hetzelfde.

Ik raad je aan om daar eigenlijk niks te bestellen, want als je ze terug zend kan je maanden wachten op terug storting van je geld (al bel je iedere week dat je nog steeds niks hebt ontvangen)! B|

Ik had een helm besteld en gelijk de dag erop geannuleerd omdat mn vriend met een leukere helm kwam (die ook gelijk geschikt was voor circuit).
Bestelling en annulering was op 28-8 en kreeg gister pas mn geld terug, ging over een bedrag van ruim 200 euro! Was iedere week aan de tel hangen en zeiken om mn geld (lekkere wachtrij en 45ct per min)

en nog een... sticker besteld en terug gestuurd na 4 maanden mn geld op mn rekening |( Het was dat ze het zeiden want was het vergeten tot die tijd :X

Owja dit is ook een goeie:

Motorgoedkoop.nl
 

Texan

MF veteraan
18 jan 2004
11.639
0
Nijmegen
Louis en motozoom zijn in principe hetzelfde.

Ik raad je aan om daar eigenlijk niks te bestellen, want als je ze terug zend kan je maanden wachten op terug storting van je geld (al bel je iedere week dat je nog steeds niks hebt ontvangen)! B|

Ik had een helm besteld en gelijk de dag erop geannuleerd omdat mn vriend met een leukere helm kwam (die ook gelijk geschikt was voor circuit).
Bestelling en annulering was op 28-8 en kreeg gister pas mn geld terug, ging over een bedrag van ruim 200 euro! Was iedere week aan de tel hangen en zeiken om mn geld (lekkere wachtrij en 45ct per min)

en nog een... sticker besteld en terug gestuurd na 4 maanden mn geld op mn rekening |( Het was dat ze het zeiden want was het vergeten tot die tijd :X

Owja dit is ook een goeie:

Motorgoedkoop.nl
Ik neem aan dat bovenstaand verhaal Motozoom betreft :? ...
Dit is dan zgn. de NL-variant van Louis, maar je kunt beter bij Louis bestellen.
Over Louis niets dan goed, is mijn ervaring. Snel, correct en goedkoop :} :} ..
Over Motozoom heb ik al meer negatieve dingen gehoord :r :r :r .
 

Bigbrother

MF'er
19 aug 2002
190
0
Louis en motozoom zijn in principe hetzelfde.

Ik raad je aan om daar eigenlijk niks te bestellen, want als je ze terug zend kan je maanden wachten op terug storting van je geld (al bel je iedere week dat je nog steeds niks hebt ontvangen)! B|

Ik had een helm besteld en gelijk de dag erop geannuleerd omdat mn vriend met een leukere helm kwam (die ook gelijk geschikt was voor circuit).
Bestelling en annulering was op 28-8 en kreeg gister pas mn geld terug, ging over een bedrag van ruim 200 euro! Was iedere week aan de tel hangen en zeiken om mn geld (lekkere wachtrij en 45ct per min)

en nog een... sticker besteld en terug gestuurd na 4 maanden mn geld op mn rekening |( Het was dat ze het zeiden want was het vergeten tot die tijd :X

Owja dit is ook een goeie:

Motorgoedkoop.nl

Ik heb wat dat betreft andere ervaringen, vooral bij louis.de is de service erg goed en doen ze niet moeilijk als je iets wil ruilen of als de kwaliteit tegenvalt. Ik had een tent gekocht die achteraf in het gebruik zeer tegenviel,na een telefoontje kon ik de tent, hoewel ik hem gebruikt had, zo terugsturen. Het geld werd niet teruggestuurd maar ik kreeg een tegoed. Aangezien ik regelmatig bestel was dat geen probleem

:] Bigbrother :}
 

stin benzin

Die hard MF'er
7 mei 2004
934
0
Ik neem aan dat bovenstaand verhaal Motozoom betreft :? ...
Dit is dan zgn. de NL-variant van Louis, maar je kunt beter bij Louis bestellen.
Over Louis niets dan goed, is mijn ervaring. Snel, correct en goedkoop :} :} ..
Over Motozoom heb ik al meer negatieve dingen gehoord :r :r :r .
Ik was laats bij louis in aken, de verkoper heeft shark zo hard afgekraakt (nadat ik vroeg waar die lagen) dat ik maar naar shoei helmen ben gaan kijken.
Had een mooie gezien, maar mijn maat moesten ze bestellen. Aangezien hij 470 euro kosten heb ik niet gedaan en kijk ik nog vrolijk wat rond.
 

Gulmaster.

Banned User
13 nov 2003
3.154
0
34
Waalwijk/Sittard/Waspik
www.cu2.nl
Ik heb wat dat betreft andere ervaringen, vooral bij louis.de is de service erg goed en doen ze niet moeilijk als je iets wil ruilen of als de kwaliteit tegenvalt. Ik had een tent gekocht die achteraf in het gebruik zeer tegenviel,na een telefoontje kon ik de tent, hoewel ik hem gebruikt had, zo terugsturen. Het geld werd niet teruggestuurd maar ik kreeg een tegoed. Aangezien ik regelmatig bestel was dat geen probleem

:] Bigbrother :}
Mijn excuses, idd mn verhaal gaat alleen over motozoom en niet over louise.de!

Dacht namelijk echt dat ik ooit ook zoiets had meegemaakt bij hun, maar nu ik ff terugkijk is het ook bij motozoom geweest :X
 

samma

Rookie
20 mrt 2002
7
0
amsterdam
ik koop al een jaar of vijf regelmatig bij motozoom (voorheen louis postordering geheten). Ik heb alleen maar (zeer) positieve ervaringen. Niets dan lof, vooral ook voor de service.

2 jaar geleden ging ik op vakantie en was een kofferset te laat bij hun leverancier vandaan binnen gekomen. Op de dag dat ze het binnen kregen (een dag voor mijn vakantie) is een van hun lieftallige medewerksters in de auto gestapt en vanuit Utrecht naar mij toe komen rijden om de koffers te brengen (ik woon in Roermond!). Dan kan je bij mij niet meer kapot als je als bedrijf zoiets doet :}
 

Hooligan

MF veteraan
28 apr 2004
3.855
0
49
Wildervank
www.putfile.com
ik koop al een jaar of vijf regelmatig bij motozoom (voorheen louis postordering geheten). Ik heb alleen maar (zeer) positieve ervaringen. Niets dan lof, vooral ook voor de service.

2 jaar geleden ging ik op vakantie en was een kofferset te laat bij hun leverancier vandaan binnen gekomen. Op de dag dat ze het binnen kregen (een dag voor mijn vakantie) is een van hun lieftallige medewerksters in de auto gestapt en vanuit Utrecht naar mij toe komen rijden om de koffers te brengen (ik woon in Roermond!). Dan kan je bij mij niet meer kapot als je als bedrijf zoiets doet :}

1 op de 99 das een goede service.

ik heb een schrijven gezien dat louis niet meer met hun geconfronteerd wil worden.

goede service, het ligt volgens hun altijd aan een ander.