Online uitlaat kopen in het buitenland

sjefke16

Rookie
25 jun 2009
3
0
Ik heb de Akrapovic Slip-On uitlaat met Hexagonal Shorty demper voor de GSXR600 06-07 op het oog. In nederland heb ik een adres gevonden waar me deze uitlaat 440 euro kost. Na wat googelen kwam ik al gauw 3 site's tegen waar me deze uitlaat meer dan 100 euro minder kost.

Motorcycle Parts, Accessories & Gear | SoloMotoParts.com 442 dollar/310euro.

http://www.indysuperbike.com/customer/product.php?productid=120545 429 dollar/301 euro

http://www.surfsidemoto.com/mm5/mer...re_Code=SSM&Product_Code=AKRS8&Category_Code= 425 dollar/298euro.

Nou vroeg ik me af of jullie ervaring hebben met 1 van deze sites op andere sites met het bestellen van spullen in het buitenland. Of anders een goedkoop adres in nederland.
 
Zelf heb ik geen ervaring met deze sites, maar het ziet er wel betrouwbaar uit.

Ik zou die uitlaat denk ik gewoon in Nederland of net over de grens in Duitsland of België halen, als er dan nog wat mee mis is dan kan je er tenminste nog makkelijk mee terug.
 
denk ook even aan eventuele invoerrechten als je uit de VS importeert
 
+ vrachtkosten (gaat doorgaans met het vliegtuig :X )
 
ik heb de mijne bij racing-bikes.nl gekocht voor bijna de duitse prijs, rondshoppen heeft echt zin . succes
 
Mijn Mivv'je komt uit Italië :Y

Maar koop gewoon binnen de EU. Dat scheelt je een hóóp gedoe en eventuele teleurstellingen.
 
Ik ga ook mijn Arrow uitlaat voor mijn Tiger uit Engeland halen. Daar kost ie 400 pond, hier 700 euro! Dat prijsverschil is mij echt te gortig. Ik zou nu zoveel mogelijk in de EU kopen, behalve de dollar, staat de pond nog belachelijk laag. Misschien is een Engelse uitlaat een goede oplossing ?
 
Ik ga ook mijn Arrow uitlaat voor mijn Tiger uit Engeland halen. Daar kost ie 400 pond, hier 700 euro! Dat prijsverschil is mij echt te gortig. Ik zou nu zoveel mogelijk in de EU kopen, behalve de dollar, staat de pond nog belachelijk laag. Misschien is een Engelse uitlaat een goede oplossing ?
@Weerdo, welk adresje is dat waar je die Arrows gaat halen?
 
Ik heb mijn two brothers uit de VS.. en ik dacht goedkoop uit te zijn, maar de douane rekende me in totaal nog 100,- extra voor het invoeren e.d.

Dus hou daar rekening mee
 
Als je Akra wilt, dan zou je beste even kijken of je uit Slovenië kunt bestellen.

Uit VS bestellen betekent vaak invoerrechten betalen en ook BTW.
 
ik koop ook spullen in het buitenland, maar het liefst binnen de EU. zo heb ik een ohlins schokbreker 230 euro goedkoper (met verzendkosten en alles) kunnen kopen dan in nederland (ebay italie). en zo kan ik een aantal dingen noemen. zoek wrs-evotech op ebay italie, de jongens zijn goed, betrouwbaar, snel en doen niet moeilijk over een korting. ik durf te wedden dat als ze jouw demper hebben, je goedkoper uit bent dan uit amerika! dat klinkt mooi maar is alleen maar leuk voor bedragen onder 150 euro. dan betaal je alleen maar btw. maar ook dat betaal je over alle kosten, dus ook verzendkosten enzo. dus let daar wel mee op!
 
... offf, je laat het in Amerika (meestal gratis) opsturen naar een adres in Amerika.
Mits je daar iemand kent natuurlijk.

Vervolgens laat je die persoon de doos omwisselen, en de originele doos opgevouwen IN die doos doen. Je vermeld alleen een Nederlands adres op die doos, en een particulier verzender met het woord GIFT op den doos.

Dat lost je 'invoerrechten-probleem' op.
Je zit nog wel met de verzendkosten en duur van transport, maar ja, het kan inderdaad bakken geld schelen.
 
@marienRR: iedereen, maar dan echt IEDEREEN weet dat het "gift" foefje niet meer werkt. alle pakketen worden open gemaakt, of er nou wel of geen gift op staat. er zijn ook een paar die niet worden opengemaakt (gebrek aan tijd etc. ...) maar dat heeft verder niks te maken met wat er op staat. dus dat werkt niet, helaas :)...
 
- helm
- uitlaat
- handschoenen
- undertail

... das toch 4x mazzel gehad dan :P

Dus laat IEDEREEN het maar weten ;), ik probeer het ook nog wel een 5e keer!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb via ebay twee uitlaatdempers besteld voor m'n Diversion, ik was iets van 240 euro kwijt, bezorgkosten iets van 15 euro. Drie dagen later had ik ze binnen.

Ik vond het eerst allemaal BS dat bestellen in het buitenland maar dat kan soms dus echt gewoon honderden euro's schelen, zeker in Engeland met die lage pond. En ik ga voortaan ook niks anders meer doen.

Ik weet trouwens niet of je wel in de US iets wilt bestellen. Lange levertijd, hoge verschepingskosten en boven een bepaald bedrag kun je ook nog belasting gaan betalen waardoor je hem uiteindelijk net zo goed in NL had kunnen kopen.
 
Ik heb de Akrapovic Slip-On uitlaat met Hexagonal Shorty demper voor de GSXR600 06-07 op het oog. In nederland heb ik een adres gevonden waar me deze uitlaat 440 euro kost. Na wat googelen kwam ik al gauw 3 site's tegen waar me deze uitlaat meer dan 100 euro minder kost.

Motorcycle Parts, Accessories & Gear | SoloMotoParts.com 442 dollar/310euro.

http://www.indysuperbike.com/customer/product.php?productid=120545 429 dollar/301 euro

http://www.surfsidemoto.com/mm5/mer...re_Code=SSM&Product_Code=AKRS8&Category_Code= 425 dollar/298euro.

Nou vroeg ik me af of jullie ervaring hebben met 1 van deze sites op andere sites met het bestellen van spullen in het buitenland. Of anders een goedkoop adres in nederland.
Solomoto is okee :Y . Paar keer wat besteld, altijd keurig geleverd *D .
 
Terug
Bovenaan Onderaan