online ?

LeXuS -Sv-

MF veteraan
25 jul 2007
3.738
10
Spanbroek
hallo,

ik word beetje gestoord van site na 3 dagen al '(
als ik op index pagina zit als ik ben ingelogd niks aan de hand ga ik naar
onderdeel sport ook niks maar zo gauw ik dan bijv. sv 1999-2002 in ga staat er boven in ineens weer balk van inloggen en kan ik dus geen berichten posten.

als ik me dan boven in nog keer aanmeld zegt ie iets van id indentificatie komt niet over een bla bla
en dit heb ik al paar keer gehad in topics :/ en als ik terug naar index ga ben ik ineens wel gewoon ingelogd

so please help me ;(
 
nu heb ik verder echt niks gedaan en nu kon ik zojuist dus wel weer wat posten

en waarom hebben mijn cookies en tijdenlijk bestanden daarmee te maken heb ik echt nog nooit gehad op forum
 
Heb je al eens met de Control toets ingedruk op de Refresh (verversen) knop gedrukt van je browser (internetverkenner), als je in een gedeelte staat waar aangegeven wordt dat je nog niet ingelogd bent?

Veranderd dan de status dat je wel ingelogd bent?

Zoja, dan zat je verkenner die pagina uit je cache van je lokale harddisk te lezen, ipv dat de pagina opnieuw opgehaald werd van de site. En die lokale cache was dan van een moment opname toen je zat te lezen op het forum toen je nog niet ingelogd zat.

Ik heb bij mij ingesteld dat alle tijdelijke internet file verwijderd moeten worden, zodra de browser (internetverkenner) afgesloten wordt. Daarmee voorkom ik dit soort dingen.
Vroeger was het belangrijk om een lokale cache te hebben, omdat de internet verbindingen niet altijd even snel waren. Maar inmiddels is dat zoveel veranderd en veel pagina's op het internet niet elke dag hetzelfde zijn, dat een lokale cache niet zoveel zin meer heeft.

Zonee, dan laat maar zitten. Dan weet ik het ook niet. :)
 
Cookies en tijdelijke bestanden weggooien, en nog eens proberen.



Wellicht een ideetje om in de software in te bakken als je in 'V & O' een vraag wil posten:



4c4f1332a3b9dbf1b45d4e95eb58adea


De Motor-Forum oma zegt:​

"Heb je je cookies en tijdelijke bestanden wel weggegooid :? "​
 
ja die heb ik al weggegooid en gaat nu al wat beter en nee werk niet bij defensie zit nog gwn lekker op school :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan