onlineshop Motostrano

lanenskii

Die hard MF'er
Aangezien de dollar zo laag staat is het mischien geen slecht idee om iets in de US te kopen.

Zo kwam ik terecht op de volgende website : www.motostrano.com ,om eventueel een motorpak te laten afkomen.

Heeft iemand ervaring met deze onlineshop, of ervaringen met het laten afkomen van producten uit de US ?

Komen hier nog extra portkosten bij ?
 
je moet invoerbelasting betalen...er wordt gekeken naar de waarde van het pakketje, en daar moet je een bepaald percentage op betalen...is nog redelijk veel..ik wou btw zeggen, dus dan is het 19%, maar dat weet ik niet meer zeker...

je kan het bij de douane vast wel vinden erruguns
 
Oeee check die vrouwenkleding van Icon :+
Mooi rozé is niet lelijk :+
 
Ze hebben hele leuke Girly shirts (Alpinestars Girl's Assorted Top 3-Pack $32), maar shipping zou in mijn order op 55 dollar komen, totaal dus $87... Hum, maar ff verder kijken dan...
 
Heb net al een mailtje ontvangen van hen :

Davy
You will choose International Expedited for your delivery. We ship by UPS for all shipments, which takes 3 days. We do not track import or tax costs for your specific country. Feel free to place your order online.
Joe

Betekent dit dat er geen andere kosten gaan bijkomen, of kan ik wel eens voor verrassingen komen staan als ze het pakketje afleveren doordat er toch nog takskosten bij zouden komen?
 
Heb net al een mailtje ontvangen van hen :

Davy
You will choose International Expedited for your delivery. We ship by UPS for all shipments, which takes 3 days. We do not track import or tax costs for your specific country. Feel free to place your order online.
Joe

Betekent dit dat er geen andere kosten gaan bijkomen, of kan ik wel eens voor verrassingen komen staan als ze het pakketje afleveren doordat er toch nog takskosten bij zouden komen?

Die komen er dus wél bij, let daar dus goed op!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan