Onopvallende politiemotor Friesland

Friezinnetje

MF veteraan
15 aug 2002
7.404
9
Vanmorgen net buiten de bebouwde kom Makkum, onopvallende BMWk100 betrokken bij lasercontrole. Kleur blauw/grijs. De berijder had een zwart pak aan met een grijze helm. Kenteken MD-GR-24. Vermoed dat dit de motor is waar ze op
www.geflits.nl van zeggen datíe eerst rood was. Bij deze gewaarschuwd!! :(
 
Vanmorgen net buiten de bebouwde kom Makkum, onopvallende BMWk100 betrokken bij lasercontrole. Kleur blauw/grijs. De berijder had een zwart pak aan met een grijze helm. Kenteken MD-GR-24. Vermoed dat dit de motor is waar ze op
www.geflits.nl van zeggen datíe eerst rood was. Bij deze gewaarschuwd!! :(

Hoe laat was dat?
Heb niks gezien, maar ze staat er wel vaker helaas :(
Niet dat ik te hard reed natuurlijk O-)
 
Op dinsdag 06 mei 2003 22:48 schreef mxl het volgende:Hij zit te lekker, hij rijdt te goed, hij is te betrouwbaar hij is te mooi, er is veel verkeerd aan een pan. Ze zijn gewoon allemaal jaloers! :)

welke Braadpan heb jij voor ogen? alle argumenten kan ik inkomen...... maar mooi? functioneel, is het juiste woord voor die brommer!
 
Hij zit te lekker, hij rijdt te goed, hij is te betrouwbaar hij is te mooi, er is veel verkeerd aan een pan. Ze zijn gewoon allemaal jaloers! :)
Hij zit als een lui bankstel, zwabbert boven de 160 wegens constructiefouten }) , moest terug naar Honda voor belangrijke revisies, ziet er niet uit en nee, ik ben niet jaloers. })




:P
 
Gelukkig wordt de FJR nog niet gebruikt door "de verdachten"... :X

(Al heb ik van veel motorwouten vernomen dat ze hem graag hadden willen hebben...)
 
Terug
Bovenaan Onderaan