Jaja daar ben ik weer haha..
Nog steeds een probleem. Eerst was het uitvallen van mijn zxr400 een probleem nadat hij 25kw was gemaakt. Uiteindelijk stationairschroefje wat hoger gezet en hij valt niet meer uit maar heeft nu een andere merkwaardigheid:
Als ik rij is er niks aan de hand. Echter als ik bij een stoplicht aankom en ik trek de koppeling in, dan zakt ie (vrij traag) naar de 2k.. draait daar 3sec op, en valt dan terug naar rond de 1k. Stationair zou hij 1700 moeten lopen, maar als ik hem opschroef dan draait hij alleen die eerste 3sec via t schroefje (dus 2k of meer, afhankelijk van mijn instellingen) en valt daarna gewoon weer naar amper 1k, alsof er niks aan veranderd is.
Ook als ik wat langer stilsta voor rood oid (zeg meer dan 20/30 sec) dan loopt hij echt opeens vanuit het niets op naar de 3/4k, blijft daar 5 sec op hangen en valt weer naar de 2k.
Nou las ik in een how-to dat als je een onregelmatig stationair toerental hebt, hij waarss valse lucht aanzuigt, dus heb ik vandaag gecontroleerd, maar alles zat gewoon potdicht enzo. 3keer geprobeerd, één keertje met de 25kw ringen (in de luchtinlaat) eruit, maar bleef hij hetzelfde vertonen.
Moet er bij zeggen dat een vriend van me de ringen erin heeft gezet, daarna heb ik hem naar de dealer gebracht en die heeft hem op 30.6kw gemeten.
Dus door de dealer laten terugvoeren naar uiteindelijk 23.9kw, maar precies diezelfde ringen van mn maat zitten er nog in
Morgen maar ff langs de dealer om te vragen hoe zij dat denken te doen met een zxr400, want die vriend van mn gashendel ook wel erg kort.
Maar heeft er iemand enig idee wat dr nog meer aan de hand kan zijn?
Want ik had gehoopt dat het een luchtprobleem zou zijn, maar niks van gemerkt.
Schijnt ook dat je een goedje in je tank kunt gooien om je carbs schoon te rijden, zou dat ook kunnen helpen?
Ik ga nog een keer proberen een filmpje te maken om het even wat duidelijker te illustreren allemaal.
Nog steeds een probleem. Eerst was het uitvallen van mijn zxr400 een probleem nadat hij 25kw was gemaakt. Uiteindelijk stationairschroefje wat hoger gezet en hij valt niet meer uit maar heeft nu een andere merkwaardigheid:
Als ik rij is er niks aan de hand. Echter als ik bij een stoplicht aankom en ik trek de koppeling in, dan zakt ie (vrij traag) naar de 2k.. draait daar 3sec op, en valt dan terug naar rond de 1k. Stationair zou hij 1700 moeten lopen, maar als ik hem opschroef dan draait hij alleen die eerste 3sec via t schroefje (dus 2k of meer, afhankelijk van mijn instellingen) en valt daarna gewoon weer naar amper 1k, alsof er niks aan veranderd is.
Ook als ik wat langer stilsta voor rood oid (zeg meer dan 20/30 sec) dan loopt hij echt opeens vanuit het niets op naar de 3/4k, blijft daar 5 sec op hangen en valt weer naar de 2k.
Nou las ik in een how-to dat als je een onregelmatig stationair toerental hebt, hij waarss valse lucht aanzuigt, dus heb ik vandaag gecontroleerd, maar alles zat gewoon potdicht enzo. 3keer geprobeerd, één keertje met de 25kw ringen (in de luchtinlaat) eruit, maar bleef hij hetzelfde vertonen.
Moet er bij zeggen dat een vriend van me de ringen erin heeft gezet, daarna heb ik hem naar de dealer gebracht en die heeft hem op 30.6kw gemeten.
Dus door de dealer laten terugvoeren naar uiteindelijk 23.9kw, maar precies diezelfde ringen van mn maat zitten er nog in
Morgen maar ff langs de dealer om te vragen hoe zij dat denken te doen met een zxr400, want die vriend van mn gashendel ook wel erg kort.
Maar heeft er iemand enig idee wat dr nog meer aan de hand kan zijn?
Want ik had gehoopt dat het een luchtprobleem zou zijn, maar niks van gemerkt.
Schijnt ook dat je een goedje in je tank kunt gooien om je carbs schoon te rijden, zou dat ook kunnen helpen?
Ik ga nog een keer proberen een filmpje te maken om het even wat duidelijker te illustreren allemaal.