Onregelmatig lopende carbs

jeeron

Die hard MF'er
25 mrt 2005
849
221
Groningen
Instagram
Het ontstekings probleem dat ik met mn v35 had is opgelost maar nog steeds rijd hij als dik stront door een trechter. Volgens ons kan het alleen nog in de carbs zitten, heb ze eergister (donderdag) laten afstellen maar dat ging ook al met pijn en moeite. 1 carb is erg gevoelig voor de veranderingen die je maakt en de ander reageert er maar amper op. We proberen hier nu oplossingen te bedenken en komen steeds bij carbs reviseren of gewoon 2 nieuwe carbs erop, maar misschien zijn er hier nog wat ideeen.
 
Heb je de vlotterpennetjes al eens goed bekeken onder een sterk vergrootglas? Zeer gevoelige dingetjes die bij vervorming, vooral aan eventueel modern plastic/rubber sluittipje, alle storingen in het bereik tussen droogvallen en verzuipen, zelfs per seconde wisselend, zelfstandig kunnen verzinnen.
 
ik ga morgen eens de carbs uitelkaar halen en woensdag waarschijnlijk ff nieuwe naaldjes en sproeiers ophalen en nog een schroefje die ik zelf al een tijdje als verdacht bestempel (is een stuk uit)
 
IK heb al even gezocht maar heb niets kunnen vinden waar ik wat aan heb. Ik zit nu met het volgende probleem: pakking die onder het vlotternaaldje zit heb ik eruitgehaald maar een gedeelte van die pakking is blijven zitten (klein stukje van de onderkant) -O- . Ik krijg dit er met geen mogelijkheid uit en vroeg mij dus af of er ook oplosmiddelen zijn voor pakkingen? Of je hiervoor een "gewone" oplosmiddel voor kunt gebruiken.

Ik vraag veel maar ben ook maar een beginnend monteurtje die nog bijna nergens verstand van heeft :+
 
IK heb al even gezocht maar heb niets kunnen vinden waar ik wat aan heb. Ik zit nu met het volgende probleem: pakking die onder het vlotternaaldje zit heb ik eruitgehaald maar een gedeelte van die pakking is blijven zitten (klein stukje van de onderkant) -O- . Ik krijg dit er met geen mogelijkheid uit en vroeg mij dus af of er ook oplosmiddelen zijn voor pakkingen? Of je hiervoor een "gewone" oplosmiddel voor kunt gebruiken.

Ik vraag veel maar ben ook maar een beginnend monteurtje die nog bijna nergens verstand van heeft :+

Is VOORZICHTIG krassen/peuteren met een zorgvuldig op grootte uitgekozen naald uit een naaidoos misschien een optie? Wel na-spoelen.
 
Laatst bewerkt:
heb het net maar gedaan met een klein schroevendraaiertje, is weg maar nu ben ik mn pakking kwijt B| en mag ik morgen es opzoek gaan naar een vervanging. In elk geval weer eens bedankt *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan