Ons aller TT

mijn vizie op de sfeer verandering is als volgt:

veel dronkelui die komen voor het bier, veel vuur, tijdens warm-ups banden in de fik, hekken kapot, rijders lastig gevallen.
jaar daarop strenge maatregelen, geen zuiplappen meer, geen baanbestormingen meer, geen overnachtingen op de taluds.
voor mij is de sfeer niet minder, ik kwam toch niet voor het vuur, drank en kapotte hekken. ik kom voor het racen!
276assen_capirossi.jpg
 
mijn vizie op de sfeer verandering is als volgt:

veel dronkelui die komen voor het bier, veel vuur, tijdens warm-ups banden in de fik, hekken kapot, rijders lastig gevallen.
jaar daarop strenge maatregelen, geen zuiplappen meer, geen baanbestormingen meer, geen overnachtingen op de taluds.
voor mij is de sfeer niet minder, ik kwam toch niet voor het vuur, drank en kapotte hekken. ik kom voor het racen!
(Afbeelding)

Dat is vind ik het probleem van de TT ook. Laat die boeren lekker naar een Truckstar festival ofzo gaan inplaats van een van de mooiste dagen in het jaar te verzieken met dat gezuip :(
 
dan is het nu toch ok? de sfeer moet je zelf creëren... ;)
is het trouwens aan te raden om een vrijdag naar de tt te gaan met je motor en dan zaterdag weer terug? lijkt me nog al risky ivm schade en diefstal, maarja, tis wel zo kewl natuurlijk (en handig ivm file)
 
Persoonlijk denk ik dat:
a. de toegangsprijzen de laatste jaren hard zijn gestegen (euro=gulden) en
b. de aan- en afvoer op de wedstrijddag nog steeds klote is,
de redenen zijn dat de bezoekersaantallen dalen.

Ondanks dat gaan we volgend jaar gewoon weer :)
:^

Deze 2 zaken zijn bij mij de reden dat ik niet naar de TT ga. Vind het gewoon te duur en heb geen zin in uren files. Ik ga toch liever naar de Superbikes (trainingen bijvoorbeeld), daar komen voor mijn gevoel meer echte racefans.

Voor wat betreft punt a: hiermee bedoel ik dus ook de achterlijke prijzen voor een blikje drinken of een broodje hamburger. :(
 
Weet ja ik kom helemaal van België ( Oos-Vlaanderen) om naat de moto gp te gaan zien. En idd de afvoer is echt slecht. Het was vorig jaar men eerste Gp en het was de dag van men leven. Heb toen om 2u smorgens mogen opstaan om om 8u is assen toe te komen. Ik heb het er allemaal voor over. Enja de afvoer, is erug maarja. Volgend jaar ga ik toch weer hoor. Het is gewoon mega !

Slukes klenste
 
Terug
Bovenaan Onderaan