Ons ritje vandaag: Pics !

Yep, zou wel eens kunnen maar zeg nu zelf van de ene babe op de andere stappen is nu niet echt een ramp! Ze zijn elkaar waard mijn schatjes!! :+ (en ze voelen elkaar ook goed aan!)
 
Hier nog een mooie wheelie van Woefie:
:} })

IMG_0366cut.jpg
 
Op maandag 16 juni 2003 17:18 schreef Joe Tosh het volgende:Dat moeten 2 andere idioten geweest zijn.

Wij zaten in de Liiiiimbeeeeeeeeeuuuuuuuurg.

;) :PAlleen uwe smoel dan... }) })
no way zo'n twee als jullie bestaan gewoonweg niet ......trouwens woeffie .....waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwww te gekke wheely
je bent echt te gek ....en joe ......zoals jij kan rijden......ons Miranda staat vol bewondering .........
 
no way zo'n twee als jullie bestaan gewoonweg niet ......trouwens woeffie .....waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwww te gekke wheely
je bent echt te gek ....en joe ......zoals jij kan rijden......ons Miranda staat vol bewondering .........

Gaat met de uwe ook ,wedde ? :P

Kom ...sleuteltjes... :+
 
no way zo'n twee als jullie bestaan gewoonweg niet ......trouwens woeffie .....waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwww te gekke wheely
je bent echt te gek ....en joe ......zoals jij kan rijden......ons Miranda staat vol bewondering .........

Miranda :?
 
kan ie gelijk eens mijn rechter wp vering proberen .......hihihhihhi

Haha, ja. Maar das een insider-story hé, weet nog niemand niet hier.
Morgen een topic : "mijn nieuwe rechter WP-veer op mijn Katana"

:P |(
 
ok ........geloof je ,maar als je echt wil mag je het altijd eens doen hoor ......betrouw je

Veronderstel dat je maar 1 van de 2 veren hebt aangekregen of zoiets ? :+

En ja,wil het wel eens proberen met uw SF,thx,zal zeker niks misgaan ,beloofd .
Ik hang al lang genoeg de aap uit om te weten hoe ik moet wheelien zonder op men bek te gaan :P ;) ( wet van Murphy ,effe snel hout vasthouden :+ )
 
Damned,er staat mij nog een hete zomer te wachten,als ze al voor jouw stuurkunsten vallen.... :P :+

Tja, 't is natuurlijk zo dat ge met de elegantie van een wrattenzwijn en de aangeboren schoonheid van een gifpad iets moet mee hebben hé Woef?


:P :+ })
 
Veronderstel dat je maar 1 van de 2 veren hebt aangekregen of zoiets ? :+

En ja,wil het wel eens proberen met uw SF,thx,zal zeker niks misgaan ,beloofd .
Ik hang al lang genoeg de aap uit om te weten hoe ik moet wheelien zonder op men bek te gaan :P ;) ( wet van Murphy ,effe snel hout vasthouden :+ )
heel de dag bezig geweest om die wp te monteren met buurman.......past eindelijk die rechtse .......is de linkse van volledig verkeerde maten voorzien....klopt langs geen kanten ......volledig in de weg van mijn ketting ......dus opnieuw zes weken wachten ,en vertik het om die rechtse er terug af te halen ....
 
Terug
Bovenaan Onderaan