Ons toertochtje vandaag in Friesland/Groningen

En de boys uit Emmen hebben nog ff de boel onveilig gemaakt daar? Volgens mij moet je Raging R6 's avonds van z'n fiets tillen, zoveel km's maakt die gast.
 
Wat is er met je pak dan? :?

Nu alweer zin om te :] al ben ik wel f*cking verkouden na het ritje van gister, en dat terwijl het mooi weer was. :?
Met jouw snelheden raak je met 25+ graden ook nog verkouden :+

M'n pak :? Is een spyke pak en die goede mensen schrijven het liefst met zo groot mogelijke letters dat woord op de bovenbenen..Aan beide kanten laten die letters dus los |( Pak vandaag bij dealer gebracht en die stuurt deze op. Als ik 'm nu maar voor het weekend terug heb..anders :( ;( '( >Ik rij dus geen meter zonder pak zoals je begrijpt.
 
Laatst bewerkt:
Kewl Rev, schrapen! :)

Maaruh, als jij met de Soes kan schrapen ben jij een HELE knappe vent!

Op TOMS heb ik één keer HEEL licht mijn stepje geschraapt...
Soes GSX-R is een fiets die er om bekend staat HEEL veel grondspeling te hebben namelijk :)
 
Zijn jullie nog lang doorgereden eigenlijk?

We zijn nog even langs Dokkum en Metselawier gegaan (je weet wel die mooie bochtige weg). Weer gedraaid en nog maar een keer gedaan. Toen stukje Dokkum richting Eé (andere mooie bochtige weg) En daarna rechtstreeks richting huis. Hier nog even een frisje gepakt, en de heren Drenten zijn doorgesjeesd richting huis.

Ben trouwens wel nieuwschierig naar de foto's Scarface :)
 
Laatst bewerkt:
Klopt helemaal... 'k Heb gisteren 5,5 meter blik verkocht en ben toen helemaal vergeten om die pics van maandag online te zetten.

Ik zal het straks gelijk ff doen als ik thuiskom..
 
Zoals beloofd staan ze er nu wel op...

Vreemd trouwens, eerst heette alles fryslân_01.jpg enzo, niks werkte. Heb daarna alles maar weer naar het origineel gezet en nu werkt het vlekkeloos.. Conclusie: zelfs m'n computers begrijpt Fries niet ;)
 
Ze staan erop.. leuk.. Volgende keer ook wat persoonlijke kiekjes ? Van een ieder met zijn/haar fiets ? :?

Bedankt scarface voor het plaatsen.
 
Hopelijk gaan we nog wat vaker met een leuk groepje rijden :]
Yeps, forum is nu inmiddels druk genoeg om ook in het noorden een eigen groep te kunnen vormen, da's wel koel. 8-)

Dat weggetje boven Dokkum (na rondweg Dokkum, en dan die minirotonde 1 kwart nemen) naar zo'n dorpje, dat was echt een :9~ weg! Die moeten we vaker doen, we kunnen zowiezo dezelfde route nog wel vaker doen. :9
 
Heb net betaald dus dat zal niet meer gaan, afdingen. ;)

Laat ff weten Sander als je pak terug is.
Wat zijn de weersverwachtingen voor dit weekend? Even goed als nu mag ik hopen? 8-)
 
Jeps, zelfde weer afnemende wind (kracht 3-4)
Alleen ietsje frisser, graadje of 13.
 
Ik moet nog zien of ik komend weekend wel mee kan.. Zit namelijk 3 dagen met een hond opgescheept, kan het beessie moeilijk aan 'r lot overlaten |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan