Ons toertochtje vandaag in Friesland/Groningen

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
Vandaag met een groepje (Auke + vriendin, Sander 900 RR en 3 vrienden, Raging R6, Scarface, Skoezie en ikke) een prachtige route gereden in Noord Friesland en Noord Groningen, geweldige bochten daar, met mooie rustige stukjes waar je aardig kon racen.

:} aan Auke die met z'n vriendin achterop nog steeds erg hard ging op z'n R6. Netjes hoor. :)

Op het klaverblad Heerenveen m'n rechterstepje nog aan de grond gereden, was ook wel lachen: SCHRAAP. :)

Al met al een leuke dag, geweldig weer en dit moeten we vaker doen heren en dame. :)
Van die dame verwacht ik natuurlijk nu wel dat ze binnenkort ook begint met rijlessen. :P ;)

Binnenkort moeten we maar weer even te rijden, als er dan anderen meewillen, altijd welkom. :)
 
Op maandag 01 april 2002 18:51 schreef Revolution het volgende:

:} aan Auke die met z'n vriendin achterop nog steeds erg hard ging op z'n R6. Netjes hoor. :)

Op het klaverblad Heerenveen m'n rechterstepje nog aan de grond gereden, was ook wel lachen: SCHRAAP. :)

:} :} :}
En dat bij een GSX-R :}
 
:} :} :}
En dat bij een GSX-R :}
Ehh psst. Ik was nog op m'n FZR

Heb m'n GSX-R helaas nog niet, as. zaterdag haal ik hem op.

Maar ik had niet het idee dat m'n stepjes lager stonden op m'n FZR dan op Scarface z'n Gixxer die even later naast me stond. :?
 
Ehh psst. Ik was nog op m'n FZR

Heb m'n GSX-R helaas nog niet, as. zaterdag haal ik hem op.

Maar ik had niet het idee dat m'n stepjes lager stonden op m'n FZR dan op Scarface z'n Gixxer die even later naast me stond. :?

Toch netjes hoor!
Keep up the good work, maar wel erop blijven zitten!
Ps, nu is je FZR WÉL in waarde gedaald natuurlijk :P
 
Ja rev..Ook wij vonden het erg leuk vandaag. :)

Alleen schreef ik mijn reaktie in de oude topic en zag ik later dat jij een nieuwe aangemaakt had |(

Maar Blijft staan dat het zeker voor herhaling vatbaar is wat mij betreft. Leuk om nu eens de gezichten erbij te zien.
 
Leuk Sander, volgende keer jullie ook weer mee, gezellig en jullie kunnen ook wel een aardig stukje sturen. :] :)
 
Echt wel leuk vandaag.

:} Aan mijn vriendin, die me niet eens hard heeft geknepen, en volgens mij gigantisch aan het genieten was :) Snel rijbewijs halen meisie ;)

Tocht was 190 km lang. Was dus ook de tocht die we met de grote groep gaan rijden. Erg leuk.

Wegen waren jammergenoeg nog wel wat vies hier en daar, dus voor we de "grote tocht" organiseren moeten we eerst die boeren een wegverbod geven ;)

Bedankt voor alle gezelligheid heren, doen we weer. Heb begrepen dat RagingR6 en Scarface de volgende tocht op touw zetten :)
 
Laatst bewerkt:
Leuk Sander, volgende keer jullie ook weer mee, gezellig en jullie kunnen ook wel een aardig stukje sturen. :] :)

Die laatste zin ruikt naar iets :+ Die klinkt gewoon niet helemaal ok :)

Moet ook even mijn complimenten geven aan Auke.
De eerste bocht van de dag, een rechtsdraaier de snelweg op..Hij hield even in want er reed nog een auto. Maar toen..Toen nam hij die bocht zoals ik 'm zelf nog maar net kan nemen :} met iemand achterop ook nog.. Grote klasse voor zowel Auke als vriendin.

Enne Rev.. Ik kan nog een hoop bijleren hoor.Maar ik weet wel dat ik vandaag dingen geleerd heb. Nogmaals mijn dank.
 
Laatst bewerkt:
Op maandag 01 april 2002 20:00 schreef Sander 900 RR het volgende:Die laatste zin ruikt naar iets :+ Die klinkt gewoon niet helemaal ok :)

Moet ook even mijn complimenten geven aan Auke.
De eerste bocht van de dag, een rechtdraaier de snelweg op..Hij hield even in want er reed nog een auto. Maar toen..Toen nam hij die bocht zoals ik 'm zelf nog maar net kan nemen :} met iemand achterop ook nog.. Grote klasse voor zowel Auke als vriendin.

Enne Rev.. Ik kan nog een hoop bijleren hoor.Maar ik weet wel dat ik vandaag dingen geleerd heb. Nogmaals mijn dank.
Ow, zeker niet verkeerd bedoeld Sander, ik wou gewoon zeggen dat zowel jij en je vriend op die Blade erg goed rijden en dat meen ik echt! Die andere 2 waren wat langzamer.
Zin was meer als eufemisme bedoeld. :)

En bijleren, wie niet? Het kan altijd beter, sneller en strakker. :]
 
Laatst bewerkt:
Haha Rev > Ik zag die zin zeker niet als negatief hoor..Maar ik weet van mezelf dat ik nog zoveel beter kan..

En inderdaad > die twee anderen waren traag..Ik ken ze nog niet zo goed en wist niet hoe ze zouden rijden. Maar iedereen moet natuurlijk de kans krijgen om mee te kunnen. En het siert hun dat ze zich niet lieten verleiden en lekker mee kachelden.

Maar nogmaals > Alleen al meerijden en af en toe achter iemand anders aan rijden > daar leer je gewoon van. Zit met voldoening achter m'n pc.
 
Ik vond het ook een ontzettend leuke dag...
Ook wel weer het een en ander geleerd idd, zoals oa. dat er zomaar kapotte bierflesjes midden op de weg kunnen liggen in Friesland (was met Scarface, Auke en vriendin)... Daar hebben wij hier in Drente dan weer geen last van...

Was erg gezellig.

Enne Skoezie... geen gekke stunts meer hé... ;)
 
Was inderdaad errug gaaf, moeten we vaker zoiets.. Ik heb vandaag ook veel geleerd, heb meer vertrouwen in de motor en banden gekregen. Ik ben namelijk nog niet eerder zo hard door de bochten gekomen.
We hadden dan ook een goede leermeester voor ons rijden :}

Ze kunnen daar in friesland wel wegen aanleggen!
 
Ik vond het ook een ontzettend leuke dag...
Ook wel weer het een en ander geleerd idd, zoals oa. dat er zomaar kapotte bierflesjes midden op de weg kunnen liggen in Friesland (was met Scarface, Auke en vriendin)... Daar hebben wij hier in Drente dan weer geen last van...

Was erg gezellig.

Enne Skoezie... geen gekke stunts meer hé... ;)

[ramptoeristmodus]vertel!!!!!![/ramptoeristmodus]

;)
 
Was inderdaad errug gaaf, moeten we vaker zoiets.. Ik heb vandaag ook veel geleerd, heb meer vertrouwen in de motor en banden gekregen. Ik ben namelijk nog niet eerder zo hard door de bochten gekomen.
We hadden dan ook een goede leermeester voor ons rijden :}

Ze kunnen daar in friesland wel wegen aanleggen!

Komop zeg, zo bijzonder rij ik nu ook weer niet. Ik heb die route al veel vaker gereden, en ken de bochten. Groeten Auke.

Dus heren niet zo hoog over hem praten. Daar wordt hij alleen maar eigenwijs van. Groeten Thea
 
Ik kon mij met geen mogelijkheid bewegen om vroeg mijn bed uit te komen (feestje gehad enzo)......ben pas om een uur of 4 de motor opgestapt.....Vroeger zou zelfmoord geweest zijn....

Maar zou ik wel vroeg mijn bed uit gekomen zijn zou ik in tweestrijd zijn.....Italdag vs Tochtje....

Volgende keer ga ik mee.......
 
Komop zeg, zo bijzonder rij ik nu ook weer niet. Ik heb die route al veel vaker gereden, en ken de bochten. Groeten Auke.

Dus heren niet zo hoog over hem praten. Daar wordt hij alleen maar eigenwijs van. Groeten Thea
Dat is waar > daar word ie alleen maar eigenwijs van :+

Wij beide vonden je toch wel goed rijden hoor Auke..Je mag volgende keer weer voorop :)

M'n pak heeft 't niet overleefd zondag ;( Breng 'm zo even weg.. Hopelijk niet te lang kwijt.
 
[ramptoeristmodus]vertel!!!!!![/ramptoeristmodus]

;)

[me]Skoezie deed een stoppie met 110 km/u... })
[/me]


Was eerder een noodstoppie, maar dat boeit niet. We waren mooi aan het planken en ik denk ff inhalen die bolide. Eerst even gewacht, want er kwam nog een auto van de andere kant. Auto voorbij, ik op het gas en ernaast. Slik... Nog een auto. Vol in de ankers om weer terug te kunnen naar m'n eigen weghelft. Volgens Raging R6 kwam toen m'n achterwiel een aardig eind de lucht in. Zelf eigenlijk niet veel van gemerkt. Was al blij dat ik het nog gehaald had.
 
Laatst bewerkt:
Dat is waar > daar word ie alleen maar eigenwijs van :+

Wij beide vonden je toch wel goed rijden hoor Auke..Je mag volgende keer weer voorop :)

M'n pak heeft 't niet overleefd zondag ;( Breng 'm zo even weg.. Hopelijk niet te lang kwijt.
Wat is er met je pak dan? :?

Nu alweer zin om te :] al ben ik wel f*cking verkouden na het ritje van gister, en dat terwijl het mooi weer was. :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan