Onterechte ban

Status
Niet open voor verdere reacties.

RietVaerder

Banned User
7 okt 2002
2
0
Jaaaaa! Goedendag..

een vriend van mij, genaamd Kawaaszijncool is zomaaar ineens gebanned
hij zegt niks gedaan te hebben en vind het onterecht,

Dit alleen omdat jullie denken

omdat hij nog geen motor heeft (en dus weinig ervaring)
Er alleen maar bullshit replies uit kunnen komen ?

Beetje krom.

Mvg.
 
Kawaaszijncool = Ragonite.

Ragonite is een tijd geleden al gebanned, heeft toen een tweede kans gekregen en heeft die vervolgens verprutst.

Hij heeft zijn ban dus aan zichzelf en niemand anders te danken. Wij willen iedereen de kans geven ons forum te bezoeken, maar gebruikers die het voor de anderen willen verzieken zijn niet welkom.
 
Als ik het goed heb begrepen was het zeker niet onterecht en weet hij zelf heel goed waarom. Bovendien lijkt me dit niet de manier het op te lossen. Laat hem zalf maar contact opnemen met de beheerders van het MF . Heeft meer pas dan een maatje hier in publiek te laten posten.
 
Als ik het goed heb begrepen was het zeker niet onterecht en weet hij zelf heel goed waarom. Bovendien lijkt me dit niet de manier het op te lossen. Laat hem zalf maar contact opnemen met de beheerders van het MF . Heeft meer pas dan een maatje hier in publiek te laten posten.

Als ie het weer niet zelf is ja met ze stomme geintjes :(
 
Verbaad me niets dat rietvaerder toevallig ook ragonite is...
Vorige keer had hij toch ook al een topic geopend met zo iets van me vriendje had .......
 
Als ik het goed heb begrepen was het zeker niet onterecht en weet hij zelf heel goed waarom. Bovendien lijkt me dit niet de manier het op te lossen. Laat hem zalf maar contact opnemen met de beheerders van het MF . Heeft meer pas dan een maatje hier in publiek te laten posten.
Juist.

Topic gaat dicht. Voor vragen kan Ragonite contact opnemen met de forumbeheerder Revolution.
 
Meneer RietVaerder met 1 post... ik denk dat wij beter kunnen beoordelen of die ban terecht danwel onterecht was als u dat kunt.

En wij bannen nooit 'zomaar' mensen, na onderzoek is gebleken dat Kawaszijncool dezelfde persoon was als Ragonite.

Ragonite heeft meerdere kansen gehad en ze allemaal stuk voor stuk verprutst, verder valt hij crewleden geregeld lastig via msn/icq.

Kortom.. kom niet bij mij aan met "het was onterecht", als iemand een ban verdient hier is het Ragonite/Kawaszijncool wel.

En voor verdere vragen, mijn emailadres staat in m'n profiel.
 
Dank U wel,

Een avatar die gelinkt word vanaf meneer De Ridder zn Chello webspace ?
Een IP wat extact hetzelfde is, een nieuwe user met 1 post die zo klaagt.
Een persoon die clonen niet vreemd is, anonymous proxies gebruikt.

Einde verhaal, discussie gesloten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan