Ontevreden over Motoport Den Haag

Beaker

MF'er
12 mrt 2004
104
0
Den Haag
Beste allemaal,

ik heb een ontevreden stemmende ervaring achter de rug met Motoport Den Haag, en wil daar nu even therapeutisch ( *D ) over berichten. Ik hoop namelijk na vandaag nooit meer bij deze figuren te komen dus ik kan nu wel even los gaan (je weet nooit wie er mee leest op een internetforum, en ik moest nog iets van ze gedaan krijgen).

Eind Augustus ga ik een tijdje in Frankrijk wonen. Mijn huis daar zal best ver van mijn werk zijn (45 km), dus moet ik daar vervoer hebben. Ik vond dat een goede reden om weer een motor te kopen. Via internet vond ik een 25 kW Div600 bij de Motoport in mijn woonplaats Den Haag.

Toen ik ging kijken werd ik meteen onder druk gezet om de motor te kopen. Immers, de jaarlijkse beurs in Utrecht zat er aan te komen en dan zou hij wel eens weg kunnen zijn. Ik besloot niet te veel haast te maken want er zijn meer Div600's op de wereld. 2 weken later maakte ik een proefrit op de Div, die beviel goed, en uiteindelijk heb ik toen maar besloten om hem te kopen, hoewel ik de verkoper wel een griezel vond (en vind), maar dat heb ik vaker met verkopers. Op 26 maart 2004 heb ik de motor opgehaald, zo trots als een pauw natuurlijk. Motoport had hem teruggebouwd op 45 kW, en zij zouden alles in orde maken met het kentekenbewijs. En natuurlijk is het dom om naar het instructieboekje te vragen. Net zoals het dom was om naar de onderhoudsgeschiedenis te vragen - die zat natuurlijk wel 'in de computer' (de verkoper beweerde dat de motor altijd bij hun in het onderhoud was geweest) maar die was 'wat van slag' dus ze konden de oude rekeningen niet meer terugvinden. Fijn, zo'n administratie (en bij mij hadden toen natuurlijk alle alarmbellen af moeten gaan dat hier iets heel erg verkeerd aan het gaan was). Ik moest maar 'niet zo moeilijk doen' (letterlijk) en 'lekker genieten van de nieuwe motor'.

Zondag 28 maart merk ik dat er iets mis is met de versnellingsbak, dus 30 maart stond ik weer bij de Motoport. De tandwielen van de 6de versnelling bleken aan vervanging toe ;( . Het werd onder garantie gerepareerd en ik kreeg zolang een ruilmotor. Op 14 april heb ik maar eens gebeld. Men zei dat de motor 'in de afbouwfase' was. Wanneer hij precies klaar zou zijn wist men niet, maar men zou 'even bellen'. Later bellen ze me terug, dat de motor bijna klaar was. Toen ik vroeg waarom ze dat niet meteen konden zeggen, bleek dat het motorblok 'nog bij het revisiebedrijf' lag. Het is misschien geen leugen, maar je kan natuurlijk niet beweren dat een motor 'in de afbouwfase zit' als het motorblok nog niet eens in de werkplaats terug is B| .

Op 16 april bel ik de verzekering, omdat de polis er nog niet was. Zij zeiden dat ik even met de RDW moest bellen, want er was een discrepantie tussen mijn gegevens en het kentekenbewijs. Ik bel de RDW, en die hadden geen ombouwverklaring gekregen |( . Ik bel Motoport, en daar is men 'er net mee bezig'. Yamaha had de boel 'erg laat' opgestuurd, maar nu 'ligt het op mijn bureau'. Fijn. Ze sturen de boel op, en maken voor mij een kopie. Op de brief van Yamaha staat dat zij de ombouwverklaring op 1 april hebben opgesteld, meer dan 2 weken daarvoor dus. Ik vroeg of Motoport het misschien gewoon vergeten was, maar dat was 'onmogelijk'. Het was de post die 'te traag is'. Oncontroleerbaar, maar waarschijnlijk een leugen.

Op 17 april (zaterdag) belt Motoport om 9:10 op. De leenmotor moet terug voor een proefrit. En dan kan ik meteen mijn Yamaha meenemen, toch? Nou ja, het zal wel. Bij Motoport aangekomen weet men niets van een proefrit. De verkoper die mij gebeld had draait er een mooi verhaal aan: hij had de klant toch maar doorverwezen naar een andere vestiging van Motoport. Zij wilden gewoon meteen die leenmotor terug en mij mijn Div meegeven - ik had al aangegeven desnoods te willen wachten met terugruilen tot het kentekenbewijs in orde zou zijn. Weer een mooi verhaal en waarschijnlijk een leugen.

Op 7 mei laat ik een keurmeester de motor bekijken, omdat ik vind dat de afwerking van de versnellingsbakreparatie wat slordig was. De motor wordt afgekeurd omdat alle remschijven versleten zijn (en nog wat andere dingen, maar die waren minder ernstig). Ook blijken de bougies niet recent te zijn vervangen, hoewel men beweerde dat die bij het rijklaar maken waren vervangen (hee - een leugen). Ook het 'nieuwe luchtfilter' blijkt bij inspectie niet nieuw, hoewel het niet onaanvaardbaar vies is. Op 11 mei bespreek ik met de verkoper het keurrapport, en we maken een afspraak om de remschijven onder garantie te vervangen. 26 mei zal het gaan gebeuren. Op de 25e lever ik de Div in , en begint de slapstick pas goed. Ik krijg te horen dat men niet kan garanderen dat de reparatie op tijd klaar is, omdat de 'tweedehands schijven' er 'nog niet zijn'. Ach, ze hadden ook maar 2 weken om voor een van de meest courante modellen van NL onderdelen te zoeken. Op de 26e blijkt dat de schijven 'er wel zijn, maar de verkeerde maat'. Tja. Na een 2.5 uur heen en weer bellen komen we erop uit dat ze nieuwe schijven gaan installeren, voor E 300,- (Motoport wilde alleen 2dehands spullen gebruiken 'maar ik kan niet garanderen dat die snel geleverd worden. Ja meneer, het kan morgen zijn, maar ook volgende week of volgende maand'). Ze beweren dat het 'originele Yamaha schijven' gaan worden. Jaja. Ik vond en vind dat ze hun verlies hadden moeten nemen en meteen nieuwe hadden moeten monteren, in plaats van te wachten of er misschien ergens de remschijvenfee een stapel 2dehandsjes zou gaan vinden. Ze hebben steeds een mooi verhaal, dat nooit helemaal klopt, en als je doorvraagt, verandert het verhaal ook steeds. Noem het liegen, of draaien. Ik noem het liegen.

Natuurlijk is het 'bij de importeur een zootje', waardoor de nieuwe schijven pas op 29 mei geleverd worden (bij mijn autodealer hebben ze niet-voorradige onderdelen binnen een dag in huis vanaf de importeur (Nissan)). En dan zijn het alleen de voorschijven. De achterschijf 'komt waarschijnlijk dinsdag'. Dinsdag is die schijf er natuurlijk niet, en krijg ik van een andere Motoport'er te horen dat hij 'niet beter weet dan dat die schijf op 10 of 11 juni komt'. Fijn. Midden in mijn vakantie. Ik geef opdracht de voorschijven te monteren, ik haal de motor de volgende morgen op en betaal 2/3 van de prijs.

Op 22 juni maar weer eens gebeld omtrent de achterschijf. Die was er niet (had ik ook niet verwacht) en weer moet ik me boos maken aan de telefoon ('Nee meneer, ik vind het niet lang hoor, een paar weken om een stel remschijven te bestellen. Met alle respect, het is een onderdeel dat niet zo vreselijk vaak wordt vervangen. En Yamaha heeft meer leverproblemen de laatste tijd'). Motoport kan er toch ook niets aan doen dat Yamaha zoveel moeite heeft met leveren? Mijn voorstel is om ze dan bij een ander te kopen. Een uur later belt men terug. De schijf is weg bij 'de leverancier' (het woord importeur valt vreemd genoeg niet een keer in dit telefoongesprek - de term 'met alle respect' des te vaker), dus die zal snel komen. Ik maak een afspraak voor 25 juni om de boel te laten monteren, 'klaar terwijl u wacht'. Zou een uurtje duren.

Vandaag (25 juni) is dan ook daadwerkelijk de schijf gemonteerd! Heeft al met al maar 6-en-een-halve week geduurd om remschijven te vinden voor een Div600 (dat zijn natuurlijk ook wel speciale schijven). Natuurlijk duurde het geen uurtje, maar 2,5 uur, maar dat had ik ook wel vewacht. En natuurlijk zijn het geen Yamaha schijven, dat kan een kind zien. Ik had ook helemaal geen Yamaha-schijven verwacht. Ik was van plan om naar Motor Mercuur te gaan, die konden voor E500,- alle schijven vervangen. Als de Motoport dat dan voor E300,- doet dan vind ik dat okee (zij het dan schoorvoetend - maar je staat machteloos tegen dit soort ge-etter)

Tijdens het wachten vanmorgen kwam een tweetal naar een motor kijken (2dehands). Toen de verkoper weg was, heb ik ongevraagd mijn verhaal maar verteld, en gezegd dat de koper op een keuring moest aandringen. Toen de verkoper terugkwam, begon de koper over de keuring. Dat was 'niet nodig, want alle motoren hier zijn gekeurd' (leugen). Jazeker. De mijne zeker ook, destijds. En bovendien, de betreffende motor 'was hier verkocht en altijd in het onderhoud geweest'. Toen de verkoper weg was heb ik maar even op het half afgescheurde Motor Mercuur stickertje gewezen. Dus weer een leugen. Ik zag de volgende alweer het schip in gaan...

Kortom, Motoport Den Haag: gelieg, gedraai, tijd rekken, kortom, alles er aan doen om aan de eigen verantwoordelijkheid te ontkomen. Ik heb het volkomen met deze incompetente charlatans gehad. Altijd een mooi verhaal, maar nooit een mooie prestatie. Wel koffie, geen administratie. Altijd vriendelijk, zolang je maar geen moeilijke vragen stelt, en als je dat wel doet, is men uiterst kortaf en doet alsof men beledigd is (want wat kan er mogelijkerwijs mis zijn met Motoport Den Haag?). Er is blijkbaar weinig concurrentie in de motorbranche, want anders hadden deze klojo's inmiddels niet meer bestaan. Aan de andere kant: gewoon af en toe een partij motoren uit een faillisement opkopen en dan voor de hoofdprijs verkopen, daar kun je het natuurlijk best lang op uitzingen. Mijn motor bleek tijdens de keuring ook waarschijnlijk afkomstig uit een partij. Er zat o.a. een adressticker bij het balhoofd met het adres van Motoport Den Haag. En ook ik kreeg destijds te horen dat de motor bij Motoport Den Haag vandaan kwam en er altijd in het onderhoud is geweest.

Leute, veel goede km toegewenst!

yamaha levert over het algemeen onderdelen binnen een paar dagen,alle onderdelen van modellen tot 10 jaar terug zijn op voorraad,op het centrale magazijn op schiphol,dus waarom daar problemen zitten begrijp ik niet(leugen??)
verder hoor ik over andere motorport ook wel eens zoiets slechts.
kennis van mij heeft eens een cbr 600f gekocht,zou ook goed zijn,totdat thuis voor klein onderhoud de kuipen eraf gingen,een en al ellende.
ik heb alleen met motorport almere goede ervaring,daar kan ik niks slechts over vinden.mijn motor komt overigens niet bij een grote zaak vandaan,maar van een goede motorzaak bij mij in de buurt.
veel succes met je div,ik hoop voor je dat je problemen nu voorbij zijn

Lekkere zooi daaro...ken het ook wel een beetje van Motoport Venlo, als ze iets kunnen verkopen hebben ze de meest prachtige verhalen...
Maar hoe ben je eigenlijk bij een keurmeester terecht gekomen? Of was dat gewoon een andere dealer?

OMG, wat een verhaal zeg....
Ik woon ook in Den Haag en ik heb ook al meerdere slechte verhalen over Motoport Den Haag gehoord en nu dit ook weer.
Mijn motor komt bij Leen Post motoren in Naaldwijk vandaan, nou dat is stukken beter hoor, kan ik je aanraden.
Maar heel ff, Motor Mercuur is toch geen Yamaha dealer? (Honda, Ducati, Triumph volgens mij....)
Veel plezier in Frankrijk.... ;)

Tsjonge, wat heb jij een geduld, zeg! :}

Ik weet namelijk 1000% zeker dat ik nu niet meer op een div600 van Motoport had gereden! En dat die beste vriend minimaal 1 oor minder had, omdat ik hem even had opgetild.....Ik lees dat de 2/3 hebt betaald? waarvan dan? ik had lekker voorlopig helemaal niks betaald, en op mijn gemakkie in 300 termijnen het geld overgemaakt om de deurwaarder tevereden te houden!

Ik vind het echt k*t voor je maar ik vind wel dat je een erg goede pen hebt.

Zal het leed wel niet verzachten zeker?

mijn (net gejatte :( ) motor kwam ook bij Motoport Den Haag vandaan.

toen ik hem kocht op de motorbeurs in Utrecht was alles prima,..brede glimlach,.."motorrijden is passie" verhalen,..etc etc, het kon niet op.

tot ik m'n oude beestje ging inruilen...

ineens was er van alles mis mee,..deden net alsof ik op een oud barrel reed (motor was 3 jaar oud :? ) schijven zaten onder het minimum zeiden ze. en hoe ik het in m'n hoofd haalde om zo rond te rijden ik had wel dood kunnen zijn,..en waren bijna kwaad dat ik hem zo durfde af te leveren. heb 1000 euro minder voor m'n motor terug gehad als afgesproken! (ben ook een sukkel die het liet gebeuren)
later hoorde ik dat ze dit heel vaak doen,....inruil motor kompleet afzeiken en op die manier minder teruggeven! (trap er niet in zoals ik!)

Had in Mei de nieuwe motor opgehaald en afgerekend, maar ze hadden wel mooi al in Maart (direkt na de beurs) de motor al op m'n naam gezet, nu heb ik dus waarschijnlijk een mooie boete aan m'n broek van RDW omdat ik van Maart tot Juni onverzekerd was....hij was nog niet eens van mij!!?? hadden ze ook wel even mogen zeggen...

is nog veel langer verhaal maar in ieder geval ben ik rot gevoel naar buiten gegaan...en ga er nooit!!! meer heen!

Laatst bewerkt:
Hej, Ik heb m'n sv ook bij die halzen uit Den Haag gekocht, en ik moet zeggen HET IS ECHT EEN :r Bedrijf. Het eerste ging mis een dag na aankoop. De heren van motorport hadden op de beurs in utrecht beloofd dat de gehele motor nagekeken zou worden. Het probleem was een versleten voorband, dus ik naar Den Haag voor een nieuw bandje. Fout, ik kreeg wel een nieuwe allen moest ik wel ff de helft zelf betalen (80 euro). En nu ik jou zo hoor over de bougies, luchtfilter, olie enz. ga ik wel twijfelen of dat allemaal wel gedaan is.

Gr jo, en succes

had je een inruilbedrag op je factuur staan?
zo ja,heb je je echt laten naaien :(
zo nee,zijn het nog grotere flikkers dan ik dacht :( :(

by the way,sorry dat ze je mooie R1 hebben gejat,
ik had nog niet in je topic gereageerd.
vet klote

Ik heb al zo vaak in mijn omgeving meegemaakt dat mensen bij de grotere zaken in de maling genomen worden.

Voor die lui is het alleen belangrijk dat aan het eind van de dag de kassa vol zit.
Service kennen ze niet, en klantvriendelijk zijn ze alleen als je nog moet kopen.

Dat is precies de reden waarom ik voor een kleine dealer kies. Toegeven, de prijs van een motor is vaak wel wat hoger, maar daarvoor krijg je dan ook super service.

Ik heb nog wel een leuk voorbeeld;

Een zaterdag morgen bij een grote dealer in Oss. Ik haal een brandnieuwe Honda X11 uit de rij met motoren in de showroom.
Dat ding kostte toen 27000 gulden, en ik zit er bovenop midden in het looppad.
Er zijn in een uur tijd zeker 8 verkopers met veel moeite om die motor heen geklommen zonder mij ook maar iets te vragen. En er was helemaal geen reet te doen in die zaak op dat moment.

Omdat ik niet geholpen werd ben ik naar een kleine dealer in Uden gegaan, daar stond diezelfde motor voor dezelfde prijs. Binnen 10 minuten ben ik super geholpen, 4 dagen later kon ik mijn motor ophalen.

Dus; liever naar de kleine motorboer, alhoewel dat niet altijd een garantie is voor goede service.

Och hierboven staan bijna alle redenen beschreven waarom ik niet bij een groot commercieel motorbedrijf meer koop. Je betaalt voor een gigantische 'overhead (engels voor waterhoofd)', je praat met verkopers die er alleen op uit zijn jouw portemonee leeg te kloppen en die in het toaal niet het besef hebben dat een motor uiteindelijk in de werkplaats (kwaliteit van het geleverde werk) en op basis van vertrouwen verkocht wordt (besodemieter je klanten één keer en ze komen nooit meer terug!!!)

Heb één motor bij Motoport gekocht de rest altijd bij een kleine (eerlijke) dealer, die zijn garantie afspraken (met nieuw materiaal) na kwam. Zijn redenatie: ik verkoop iets onder garantie, gaat iets stuk in de garantietermijn (en in redelijkheid zelfs nog daarbuiten) dan is het mijn risico. Daar kom je bij terug!

ik heb bij mijn motorzaak 1000 euro van de toch al mooie prijs afgekregen,
6maanden garantie,en ik heb de motor meegekregen,zonder dat de verzekering
mijn vorige motor al hadden uitgekeerd.
gewoon onder het mom,dat ie in de zaak alleen maar in de weg stond.
das pas service en heel belangrijk,vertrouwen tussen klant en koper

ik heb bij mijn motorzaak 1000 euro van de toch al mooie prijs afgekregen,
6maanden garantie,en ik heb de motor meegekregen,zonder dat de verzekering
mijn vorige motor al hadden uitgekeerd.
gewoon onder het mom,dat ie in de zaak alleen maar in de weg stond.
das pas service en heel belangrijk,vertrouwen tussen klant en koper

waar was dat?,...ik hoop binnenkort naar een nieuwe te kunnen gaan zoeken...

Maar heel ff, Motor Mercuur is toch geen Yamaha dealer? (Honda, Ducati, Triumph volgens mij....)
Veel plezier in Frankrijk.... ;)

Het stickertje zat op de motor waar de koper naar stond te kijken (Honda VFR). Op mijn motor zitten alleen maar Motoport stickertjes. Ik ben vanmiddag flink in de weer geweest maar die krengen gaan er maar niet af! Weet iemand hoe je vervelende dealerstickertjes eraf haalt :} . Ik heb ook op de kentekenplaathouder de naam 'motoport' met een zwarte marker onleesbaar gemaakt, en misschien haal ik dat ding er nog wel eens helemaal af.

Die koper stond naar een Honda VFR te kijken. Was op zich leuk: hij had er 2, een rode van 2002 of zo en een grijze die ouder was. Die verkoper stond er nogal op te hameren dat hij beter de grijze kon kopen want rode lak wordt eerder slecht ;) . Tja. Oude zooi moet er ook het eerste uit, anders is het binnen de kortste keren echt een motormuseum :) .

Laatst bewerkt:
Lekkere zooi daaro...ken het ook wel een beetje van Motoport Venlo, als ze iets kunnen verkopen hebben ze de meest prachtige verhalen...
Maar hoe ben je eigenlijk bij een keurmeester terecht gekomen? Of was dat gewoon een andere dealer?

www.erikvanlent.nl , via de Promotor van de ANWB. Erik heeft daar maandelijks een column.

Tsjonge, wat heb jij een geduld, zeg! :}

Ik weet namelijk 1000% zeker dat ik nu niet meer op een div600 van Motoport had gereden! En dat die beste vriend minimaal 1 oor minder had, omdat ik hem even had opgetild.....Ik lees dat de 2/3 hebt betaald? waarvan dan? ik had lekker voorlopig helemaal niks betaald, en op mijn gemakkie in 300 termijnen het geld overgemaakt om de deurwaarder tevereden te houden!

Kijk, het probleem met dit soort gevallen is dat je de keuze hebt tussen akkoord gaan met hun voorwaarden of (op korte termijn) helemaal geen oplossing krijgen. Ik ga niet rijden met brakke remmen. Maar ik wil ook niet helemaal het traject Geschillencommissie BOVAG aflopen, want dat duurt maanden. Ik moet wel toegeven dat ik ook regelmatig heb gedacht: 'Schuif die Yamaha maar lekker in je kanaal'. Ach, ik ben niet zo oud, laat ik het maar zien als een goed 'leermoment'.... ik vond motorrijden echt leuk, nu vind ik er niets meer aan en ga met lood in mijn schoenen op dat ding zitten. Het is echt erg, deze mensen hebben mijn hobby een flinke deuk gegeven.

Jonge wat een verhaal, geloof best dat dit therapeutisch voor je gewerkt heeft om het (even) te typen *D

Grote motorzaken, jammer idd maar de service en alles holt meestal achteruit.
Wij zijn al jaren klant bij een zaak die inmiddels ook motoport is geworden. En ja, ook wij moeten constateren dat we voorheen toch meer tevreden waren B|

ineens was er van alles mis mee,..deden net alsof ik op een oud barrel reed (motor was 3 jaar oud :? ) schijven zaten onder het minimum zeiden ze. en hoe ik het in m'n hoofd haalde om zo rond te rijden ik had wel dood kunnen zijn,..en waren bijna kwaad dat ik hem zo durfde af te leveren. heb 1000 euro minder voor m'n motor terug gehad als afgesproken! (ben ook een sukkel die het liet gebeuren)
later hoorde ik dat ze dit heel vaak doen,....inruil motor kompleet afzeiken en op die manier minder teruggeven! (trap er niet in zoals ik!)

Dat was niet toevallig een Div600 van 2000 :) ? Bij mij hebben ze met de factuur ook zoiets gedaan: er staat 23 maart (afspraak gemaakt) op de bon ipv 26 maart (aflevering). Toch weer 3 dagen garantie door de neus geboord. Het lijkt niet veel, maar het is 5% van de totale garantieperiode.

ik heb mijn motor er een tijdje in onderhoud gehad en er een gekocht. ik kom er hooguit om kleding te kopen, maar onderhoud doe ik er niet meer en zeker nooit meer een motor kopen. ik vertrouw ze niet. kleine dingetjes, kleine leugentjes, onnodige reparaties enz. kom nu bij Leen Post bevalt stukken beter. ben daar tenminste geen nummertje meer, maar een mens.

Dat was niet toevallig een Div600 van 2000 :) ? Bij mij hebben ze met de factuur ook zoiets gedaan: er staat 23 maart (afspraak gemaakt) op de bon ipv 26 maart (aflevering). Toch weer 3 dagen garantie door de neus geboord. Het lijkt niet veel, maar het is 5% van de totale garantieperiode.

nee hoor was geen Div600...maar bij mij staat de factuur dus ook gewoon op Maart...scheelt 3 maanden!(op een jaar garantie best veel dacht ik zo), is nu niet meer zo belangrijk voor me (uiteraard) maar mensen ge zijt gewaarschuwd!

waar was dat?,...ik hoop binnenkort naar een nieuwe te kunnen gaan zoeken...
koeman motoren,in huizen noord holland.daar komen mijn vriendin en ik al een poosje,hebben er nu al vier motoren vandaan,en nog nooit problemen gehad.
veel succes,en hou het forum op de hoogte van je toekomstige motor.
ik weet hoe je je voelt,ik had een R6,die hebben ze onder me reet vandaan
gereden,tot Total Loss schroot dus....

Ik heb al zo vaak in mijn omgeving meegemaakt dat mensen bij de grotere zaken in de maling genomen worden.

Voor die lui is het alleen belangrijk dat aan het eind van de dag de kassa vol zit.
Service kennen ze niet, en klantvriendelijk zijn ze alleen als je nog moet kopen.

Dat is precies de reden waarom ik voor een kleine dealer kies. Toegeven, de prijs van een motor is vaak wel wat hoger, maar daarvoor krijg je dan ook super service.

Ik heb nog wel een leuk voorbeeld;

Een zaterdag morgen bij een grote dealer in Oss. Ik haal een brandnieuwe Honda X11 uit de rij met motoren in de showroom.
Dat ding kostte toen 27000 gulden, en ik zit er bovenop midden in het looppad.
Er zijn in een uur tijd zeker 8 verkopers met veel moeite om die motor heen geklommen zonder mij ook maar iets te vragen. En er was helemaal geen reet te doen in die zaak op dat moment.

Omdat ik niet geholpen werd ben ik naar een kleine dealer in Uden gegaan, daar stond diezelfde motor voor dezelfde prijs. Binnen 10 minuten ben ik super geholpen, 4 dagen later kon ik mijn motor ophalen.

Dus; liever naar de kleine motorboer, alhoewel dat niet altijd een garantie is voor goede service.

Dit is alles wel erg makkelijk over de spreekwoordelijke kam trekken! Ik kom al jaren bij Motoport Leek (dus ook een grote "motorboer"), net als mijn gehele motor rijdende vrienden kring. En wij hebben niets dan lof over deze zaak, de service is perfect, het personeel vriendelijk en geintereseerd, en als er wat moet gebeuren of besteld worden, is dat geen enkel probleem. Als het al besteld moet worden, aangezien zij een ontzettend groot assortiment hebben!! Dat er mensen zijn die een nare ervaring hebben bij een Motoport vesteging, zegt dat niet dat het gelijk allemaal poep en bagger is. Wij hebben er inmiddels al heel wat motoren, kleding en onderdelen weg gehaald, zonder een nare ervaring....dus doe ons maar lekker onze grote motor boer Motoport Leek!!! :}

koeman motoren,in huizen noord holland.daar komen mijn vriendin en ik al een poosje,hebben er nu al vier motoren vandaan,en nog nooit problemen gehad.
veel succes,en hou het forum op de hoogte van je toekomstige motor.
ik weet hoe je je voelt,ik had een R6,die hebben ze onder me reet vandaan
gereden,tot Total Loss schroot dus....

thanks for tha tip!!

ga er zeker kijken,..hoop dat ze een 2003 R1 hebben staan met minder dan 10.000km op de teller....dat moet het worden!

Wij hebben er inmiddels al heel wat motoren, kleding en onderdelen weg gehaald, zonder een nare ervaring....dus doe ons maar lekker onze grote motor boer Motoport Leek!!! :}

Ik heb eerder een paar keer bij Motoport Hillegom een motor gehuurd, en dat was altijd prima geregeld, dus vandaar dat ik dacht dat Motoport Den Haag ook wel goed zou zijn. Motoport is op zich alleen maar een formule voor franchise-nemers, en verschillen zijn dus groot van vestiging tot vestiging. Motoport Den Haag was vroeger het Haagsch Motor Centrum, beter bekend als Haagsch Motor Crematorium, omdat ze er allerlei bagger verkochten. Motoport Den Haag is nu van exact dezelfde personen als HMC vroeger, en ze hebben hun streken niet afgeleerd. Dit heb ik ook allemaal pas achteraf (helaas) geleerd.

Ben ik dan de enige die dan goede ervaringen heeft met Motoport Den Haag... :) is mijn 4e motor die ik daar gekocht hebt.

Terug
Bovenaan Onderaan