Ontmaagd als virgin-motorijder... !!

Nitwit

Rookie
15 mrt 2003
9
0
Lummen
Geen groot nieuws hoor, maar gewoon effe de eerste rijervaringen... Heb net mijn eerste 6u les achter de rug op een Kawa ER-5. Eerst twee uurtjes op het oefenveld geslalomd, lussen gereden, noodstop geoefend, balkje overrijden.. enzo.. om nadien (joepie) de weg op te gaan... Eerste wegoefening bijna 70km gebold. En gisteren tweede wegoefening en zomaar eventjes 150km rondgetoerd... Not bad hé, als beginnerke met de rijschool... De instructeur heeft ons (we waren met twee, ook direkt een oefeninske groepsrijden (nou ja, groep.. :9 )) langs heel fijne bochtjes gestuurd (nou snap ik de kick die zo'n kneedown moet geven) om ons nadien de autosnelweg op te sturen... Man man, kicken hoor... tegen 120km/u op een naked, lawaai, oncomfortabel, helm tegen mijn neus gedrukt, ongeloofeljk koud aan de benen, maar.......whoepie, adrenaline hoor... En heb me heel hard moeten inhouden om de instructeur met zo'n Opelletje niet uit de wielen te rijden.. alhoewel ik eerder het rustige toertype ben... Snelheid is gewoon verslavend hé... Nog veel :] -genot en :} aan alle bikers.... Have fun!
 
Op vrijdag 21 maart 2003 20:59 schreef Nitwit het volgende:
tegen 120km/u op een naked...ongeloofeljk koud aan de benen

Je mag de volgende keer een broek aan, dat "naked" slaat op de motor!
 
Op vrijdag 21 maart 2003 20:59 schreef Nitwit het volgende:
verhaaltje..

Whehe altijd leuk he zo'n eerste les :)

Ik heb morgen weer een lesje en ik heb er echt zin in en zo te zien zit het weer ook goed mee :}
 
Anders wel fijn hoor, met zo'n wapperende lul tegen 120km/u.. :) veel bekijks :+

Wacht maar tot je een laagvliegende hommel tegenkomt...
eek3.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan