ontmaagd..

Wafelijzer

MF veteraan
7 jun 2001
1.669
0
Belgie
mijn eerste kneedown is een feit! 8-)
aan 120 in de bocht, dieper, dieper en dan plots: SCHRAAP!
is eigenlijk makkelijker dan ik dacht
ik heb het direct nog eens geprobeerd en wat later was het opnieuw schraap.

nu nog iets vinden ter vervanging van knee-pads want ik zit bijna door mijn broek
 
mijn eerste kneedown is een feit! 8-)
aan 120 in de bocht, dieper, dieper en dan plots: SCHRAAP!
is eigenlijk makkelijker dan ik dacht
ik heb het direct nog eens geprobeerd en wat later was het opnieuw schraap.

nu nog iets vinden ter vervanging van knee-pads want ik zit bijna door mijn broek

Gefeliciteerd :) Je moet wel kneepads om doen, die zijn goedkoper dan een nieuwe broek.
 
mijn eerste kneedown is een feit! 8-)
aan 120 in de bocht, dieper, dieper en dan plots: SCHRAAP!

Gefeliciteerd!! maar kijk wel uit in het begin dat je niet overmoedig word. Dat was ik namelijk wel. Op zaterdagavond voor het eerst mn knie aan de grond. Ik apetrots natuurlijk. Maar helaas wou ik het maandagavond ook eens in een andere bocht proberen en BAM, daar lag ik op de grond onder mn motor (wel eerst 2 rijbanen over geschoten). Ik had geluk dat het avond was (dus weinig verkeer op de weg) en dat er geen vangrail tussen die banen zit, maar alleen gras. Anders had het wel verkeerd kunnen aflopen

nu nog iets vinden ter vervanging van knee-pads want ik zit bijna door mijn broek

Ik heb een leren broek waar we met wat tape kneesliders op hadden geplakt. Ging perfect hoor. Alleen sinds die tijd niet meer het lef gehad om het opnieuw te proberen (en ook niet de kans, want mn motor is nog steeds kapot)
 
Stoer!

Is mij nog niet gelukt, hoop het binnenkort te bereiken op een mooi klaverblad. :)
 
Gefeliciteerd.

Uhm om knee-pads te bevestigen zal je toch echt klitteband ( of Velcro }) ) op je broek moeten hebben.
Opties - OF je koopt een nieuwe broek MET knee-pads. - OF je laat op deze broek velcro zetten.
 
heel goed....gefeliciteerd met je eerste kneedown...

een tip....voordat je een knee down doet...rijd eerst ff je banden een beetje warm...want met koude banden heb je zo weinig grip....

en zet de down altijd rustig in....

suc6.
 
Gefeliciteerd!! :}

errug strak 8-)

Ik heb nog geen motor, laat staan dat ik een
knie aan de grond krijg :( maar toch ff een vraagje
Ik ook een leren broek ZONDER van
dat klitteband spul, maar wat is velcro??
 
Gefeliciteerd!! :}

errug strak 8-)

Ik heb nog geen motor, laat staan dat ik een
knie aan de grond krijg :( maar toch ff een vraagje
Ik ook een leren broek ZONDER van
dat klitteband spul, maar wat is velcro??

Velcro is dat klitteband spul, dus je wil een broek zonmder Velcro.
Zijn er zat van dus lijkt me geen probleem, je kan er later altijd nog Velcro(klitteband) op laten zetten.
 
Hey man, ik had had het vandaag ook gedaan, het ging ook PERFECT.
Links ietjes minder dan rechts. Maar het ging wel.
Ik heb geen knee sliders, maar dat maakt ook niet uit omdat ik toch niet verder ga.
Weten jullie allemaal nog dat ik zei dat ik heb niet nodig had...???
Guess again, I want more and more...now..!!! :P :P
 
Ik kom net bij het klaverblad van Heerenveen vandaan, en ik moet er nu ook echt aan geloven. Ik moet snel kneesliders op die broek van mij laten zetten, want nog één keer een klaverblad, en ik ben er door.

Wat gaat dat nu eenvoudig, nu ik door heb hoe het moet. Links heb ik nog nooit gehad, dus dat wordt de volgende stap. Dus Heerenveen maar eens af laten zetten en de tegenovergestelde richting maar eens op ;)

Wordt wel een dure hobby hoor, banden zijn aan de rechterflanken al behoorlijk versleten. Dat wordt dit keer geen platte banden :)
 
Ik heb nog niet door hoe het moet, hang er redelijk ver naast, steek knie voor gevoel ook goed uit en ga ook behoorlijk hard voor mijn gevoel maar nog niet aan de grond gehad.

Ik hoor van meer, dat als het je eenmaal lukt, het dan vrij simpel is. Zal best maar wat doe ik dan nog verkeerd vraag ik me af? :?

Of toch gewoon nog wat meer lef hebben en nog iets harder gaan? Of er (nog) meer naast hangen?
 
de linkerknie moet ook nog ontmaagd maar daar heb ik dan wel een goeie bocht voor nodig en spijtiggenoeg heeft een klaverblad geen linkse bochten. misschien moet ik maar eens naar Engeland... 8-)
Of op een nacht het klaverblad de andere kant op rijden :P

Ik blijf ook maar dooroefenen voor die kneedowns...
 
ik heb nu sinds 3 maanden mijn rijbewijs en beiden knieen zijn ontmaagd!! })
het begon bij mij vrij goed, alleen was mij positie van mijn voet op de voetsteun niet goed. Na wat aanwijzingen van andere motorrijders, hoppeke...met 100 over die befaamde bochtjes op de A4 en gummen maar!!! Ondertussen is er al behoorlijk wat afgegumd. Gewoon blijven oefenen als het niet lukt en laat je vooral niet opfokken, je moet jezelf er wel veilig bij voelen (wat dus bij mij vrij snel het geval was *D )
 
Op vrijdag 28 maart 2003 00:25 schreef Revolution het volgende:
LOL, lekker ouwe posts.En nog steeds aan het oefenen... :z

Ik dacht al, ik heb heel veel plaatjes van je gezien waar je die knie toch echt wel aan de grond rijdt hoor! sjonge jonge, 2001!!! :Z :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan