ontploffende koppeling? (filmpje)

Vampie

MF veteraan
8 mrt 2004
6.661
4
Philippines
Net een filmpje bekeken op kladblog.com :
http://195.241.75.99/kladblog/image/200409/explode.wmv (klik)

Een dragsterbike wil optrekken en er ontploft iets waardoor (zo lijkt het) zijn hele hand wegschiet.
Iemand enig idee wat er op die plaats zou kunnen ontploffen? Of dit al eens ergens ander (op TV ofzo) heeft gezien :?
 
GVD tering ziet er nie goed voor em uit, knalt er echt af ;( volgens mij zou het ook alle je**s pijn moeten doen.
Maare iid niemand die weet hoe of wat?


grtzz daniel , enne sterkte voor die persoon
 
whooow, zet er ff bij dat t schokkende beelden zijn ofzo...
hier word je niet echt heel blij van
ik zou niet weten wat er gebeurt
 
Oud filpmje, vaker gepost en zn hand ligt er niet af maar zn handscoen word eraf geblazen door backfire.
 
Ziet er eng uit in elk geval je zou denken de bougie schiet tegen zijn hand aan waardoor de handschoen weg vliegt........
 
sinds wanneer stuitert een handshoen en en komt er bloed uit op de hele zijkant van je motor?
 
Als ik bij elke backfire mn hand eraf lag dan was ik er al lang niet meer.
Ik zie geen bloed, heb de site gezien waar ie dus oorspronkelijk vanaf komt en daar werd niets raars besproken daarover.

En luchtdruk blaast hard en je handschoen dus op.
Een backfire is erg warm dus doet best wel pijn.
 
Dit filmpje is idd al aardig oud en is al eens ergens hier besproken...

Alleen waar?! :? ik heb ff gezocht maar niet kunnen vinden.

(ik dacht eigenlijk dat toen ook de conclusie was dat het wel meeviel met vliegende handen enzo...)
 
zover ik me die vorige topic voor de geest kon halen
was het probleem een zuiger die kapot ging en door het blok heen knalde en daarbij tegen de hand van de bewuste bestuurder werd aangeschoten
 
zover ik me die vorige topic voor de geest kon halen
was het probleem een zuiger die kapot ging en door het blok heen knalde en daarbij tegen de hand van de bewuste bestuurder werd aangeschoten
dit lijkt mij het meest waarschijnlijke i.d.d.
Dan is die "wolk" die ik ook voor bloed aanzag, de motorolie
Op die plaats zit er ook niets dat kan ontploffen, dus .........

bedankt voor jullie reakties :}
 
ik kan dus ook het topic niet vinden, maar de eigenaar van de hand doet nog steeds vrolijk dragraces enzo, stond ook ergens een interview met diegene op z'n eigen site volgens mij. Scheen hem wel vaker te gebeuren :P
 
ik kan dus ook het topic niet vinden, maar de eigenaar van de hand doet nog steeds vrolijk dragraces enzo, stond ook ergens een interview met diegene op z'n eigen site volgens mij. Scheen hem wel vaker te gebeuren :P
Wou ik een vangnetje erboven.......... :9 :9
 
Als je filmpje stop zet na de klap zie je zijn hand er nog wel aanzitten volgens mij. Wat er af vliegt is een beetje onduidelijk....

Wel erg vaag waarom ie daar ontploft trouwens...
 
Dan kijk je niet goed,zijn hand vliegt er wel degelijk af. Je ziet zijn handschoen stuiteren, dit doet een lege handschoen niet, tevens zie je een bloedwaas op het moment dat de boel eraf vliegt.
 
Dan kijk je niet goed,zijn hand vliegt er wel degelijk af. Je ziet zijn handschoen stuiteren, dit doet een lege handschoen niet, tevens zie je een bloedwaas op het moment dat de boel eraf vliegt.

T'is maar net wat jij wil zien,denk ik.
 
Dan kijk je niet goed,zijn hand vliegt er wel degelijk af. Je ziet zijn handschoen stuiteren, dit doet een lege handschoen niet, tevens zie je een bloedwaas op het moment dat de boel eraf vliegt.

Ach ja, als de meeste zeggen dat hij nog steeds 2 handen heeft...

Wat ze tegenwoordig niet met ducttape kunnen... :z
 
Dan kijk je niet goed,zijn hand vliegt er wel degelijk af. Je ziet zijn handschoen stuiteren, dit doet een lege handschoen niet, tevens zie je een bloedwaas op het moment dat de boel eraf vliegt.
Ja, je hebt gelijk joh *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan