Ontsnapt!!!! (verhaaltje)

shaggy

MF'er
15 jun 2001
31
0
motoren, biljarten
Bijna mijn motor kwijt! Rij in Zevenaar tussen auto\'s door die stonden te wachten voor een stoplicht, springt dat licht op groen, dus ik gas erop. Rijd ik met 80 tussen die auto\'s door en schakel door naar zijn 3, komt er ineens een motoragent achter mijn aan. Hij hield mijn aan en zei dat ik die geintjes hier niet moest uithalen en maar ergens anders moest gaan doen. Hij had ook opgemerkt dat ik in zijn 3 zat, en dus ver over de 100 zat, en dat hij in feite mijn motor in beslag kon nemen. Zal natuurlijk wel een beetje bangmakerij geweest zijn, maar toch. Na veel ja en amen en oké Meneer Agent kon ik uiteindelijk doorrijden. Mijn geluk....misschien omdat hij ook motor reed!
 
Kvind ut nou niet echt een \"ontsnapping\"... je hebt gewoon mazzel cq pech gehad... Mazzel dat ie je heeft laten gaan, pech dat ie je gezien heeft.
 
opgemerkt dat ik in zijn 3 zat, en dus ver over de 100 zat

nogal een conclusie... dus als een motoragent hoort dat je in de derde versnelling rijdt op een b-weg is dat voldoende voor een bekeuring? |(

Ik denk dat die opmerking bedoeld is om jouw te overtuigen dat hij er nogal veel verstand van had...
 
Vaak is het wel zo dat ze je heel bang maken, en uiteindelijk niks doen...

Ging een keer met een vriend van me kneedownen op een mooie weg in Elst ergens, komt er ook een motoragent achteraan...

Krgen we op onze flikker, dat het heel gevaarlijk was bla bla.

Vriend van me kreeg helemaal op z\'n flikker, omdat hij pas een week zijn rijbewijs had :) .

Uiteindelijk alleen een waarschuwing...pffff :}
 
En gewoon normaal invoegen tussen de auto\'s die op gaan trekken op het moment dat het groen wordt, was dat misschien een optie geweest? :j
Zodat er automobilisten zijn ( en blijven ) die het niet erg vinden om een motorrijder tussen de file door te laten rijden ipv automobilisten die zoiets hebben van : \"Daar komt weer zo\'n broodmongool aan met volle vaart tussen de auto\'s door\"
Sorry maar ik zie toch liever een prettige soort samenwerking tussen auto\'s en motoren dan als een asociale ergernis opwekken door zo\'n \"stunt\".
Geloof me, ik rij ook bijna altijd te hard en trek zeker altijd te hard op, maar dan wel met een beetje respect voor de medeweggebruikers.
Je bent toch wel sneller dan die koekblikken, dus invoegen en dan gebruik maken van de inhaalmogelijkheden is zo slecht nog niet ( en ga me nu niet vertellen dat ik de enige ben in dit forum die er zo over denkt )
 
Sorry maar ik zie toch liever een prettige soort samenwerking tussen auto\'s en motoren dan als een asociale ergernis opwekken door zo\'n \"stunt\".
En ga me nu niet vertellen dat ik de enige ben in dit forum die er zo over denkt

Ik zou niet durven! Ik ben het helemaal met je eens.
 
( en ga me nu niet vertellen dat ik de enige ben in dit forum die er zo over denkt )

Vind ik ook.

Een extra reden is ook nog eens dat je grote kans loop ongelofelijk op je muil te gaan. Tijdens het optrekken blijven die auto\'s meestal niet echt in een rechte lijn rijden.

Ik gedraag me niet altijd netjes maar probeer de overige weggebruikers niet te irriteren en mezelf niet onnodige in gevaar te brengen. Ik irriteer alleen de eventueel aanwezige agenten ;)
 
Zit ook niet graag tussen optrekkende auto\'s. Zijn een stuk erger dan dat ze in de file rijden.

Ik heb ooit een auto zich zien verschakelen, terwijl deze nog geen 5-10 km/uur reed. Klapten er toch mooi 5 auto\'s op :) (alleen blikschade). Opletten doen ze dus niet bij het stoplicht.

Bovendien is het niet echt sociaal. Ik probeer toch een beetje me als een heer (wel een snelle) in het verkeer te gedragen. Een beetje goodwill is nooit weg.

OK er zijn genoeg situaties waarbij ik het erg leuk het vermogen te benutten (dus misschien laat ik hem terugtunen naar 25 kW :r ) maar ik probeer toch de koekblikken een beetje te ontzien.
 
En gewoon normaal invoegen tussen de auto\'s die op gaan trekken op het moment dat het groen wordt, was dat misschien een optie geweest? :j
Zodat er automobilisten zijn ( en blijven ) die het niet erg vinden om een motorrijder tussen de file door te laten rijden ipv automobilisten die zoiets hebben van : \"Daar komt weer zo\'n broodmongool aan met volle vaart tussen de auto\'s door\"
Sorry maar ik zie toch liever een prettige soort samenwerking tussen auto\'s en motoren dan als een asociale ergernis opwekken door zo\'n \"stunt\".
Geloof me, ik rij ook bijna altijd te hard en trek zeker altijd te hard op, maar dan wel met een beetje respect voor de medeweggebruikers.
Je bent toch wel sneller dan die koekblikken, dus invoegen en dan gebruik maken van de inhaalmogelijkheden is zo slecht nog niet ( en ga me nu niet vertellen dat ik de enige ben in dit forum die er zo over denkt )


nee, je bent idd niet de enige die zo denkt })
 
Terug
Bovenaan Onderaan