ontsteking cb750 c

bvds

MF'er
11 feb 2005
87
0
Haarlem
Ik heb onlangs mn startkoppeling gerepareerd, deze sloeg door. Daarbij heb ik de ontsteking verwijderd.....(had de verkeerde deksel er af gehaald, andere deksel kon ik er zo bij). Maar ja, ik heb alles weer gemonteerd en de ontsteking afgesteld. Nu krijg ik geen vonk.
Is er een bekende oorzaak waardoor dit komt, is er bijvoorbeeld een elktra draad die makeklijk kortsluiting maakt??
Met het WPH erbij kom ik er niet zo uit.
 
Ik heb onlangs mn startkoppeling gerepareerd, deze sloeg door. Daarbij heb ik de ontsteking verwijderd.....(had de verkeerde deksel er af gehaald, andere deksel kon ik er zo bij). Maar ja, ik heb alles weer gemonteerd en de ontsteking afgesteld. Nu krijg ik geen vonk.
Is er een bekende oorzaak waardoor dit komt, is er bijvoorbeeld een elktra draad die makeklijk kortsluiting maakt??
Met het WPH erbij kom ik er niet zo uit.
Heb je de grondplaat in z'n geheel verwijderd en terug gezet?


En meestal is 't de aansluitingen met die 2 dunne boutjes waar alle contactjes tussen allerlei revetjes&isolatie-ringetjes zitten geschoven.
 
Ik heb eerst de ATU (als dat zo heet met de pulsers erop) er af gehaald, daarna de grondplaat.
Ik zal eens kijken naar die aanslutingen, misschien dat er daar iets niet goed zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan