Tja eindelijk deed hij het goed en was alls nagezien.
Fikken de erg moeilijk te krijgen bougies stuk....
NGK D8HS heeft iemand die?
Ik bekijken de ontsteking eens goed en zie 2 sets punten die helemaal wittig zijn ingebrand en ook veel te ver opengaan.
Eerst heb ik de punten goed op[geschuurd en er goede schroeven voor gezocht.
Toen kwam het pielen...
0.4 moet de maximale lifthoogte zijn dat lukt nog maar als je dan 1 set van cilinder L laat openen op F en daarna de 2e set wilt afstellen dan staat de eerste weer niet meer goed.
Wazig verhaal misschien maar de afstelling is niet zoals bij een CB350f met een extra grondplaatje maar met 1 grondplaat voor beide setjes.
Afstelling is dus een compromis!!!
Weet iemand hoe ik het goed moet doen?
Fikken de erg moeilijk te krijgen bougies stuk....
NGK D8HS heeft iemand die?
Ik bekijken de ontsteking eens goed en zie 2 sets punten die helemaal wittig zijn ingebrand en ook veel te ver opengaan.
Eerst heb ik de punten goed op[geschuurd en er goede schroeven voor gezocht.
Toen kwam het pielen...
0.4 moet de maximale lifthoogte zijn dat lukt nog maar als je dan 1 set van cilinder L laat openen op F en daarna de 2e set wilt afstellen dan staat de eerste weer niet meer goed.
Wazig verhaal misschien maar de afstelling is niet zoals bij een CB350f met een extra grondplaatje maar met 1 grondplaat voor beide setjes.
Afstelling is dus een compromis!!!
Weet iemand hoe ik het goed moet doen?