Ontwikkeling rond de Kawa ZX10R.....2007!!!

Rob Roelofs

Die hard MF'er
12 feb 2004
487
0
Ottersum
Een goede ochtend mede MF'ers,

Aangezien ik op moment een ZX10R van 2005 rij, en nu niet echt zo gechameerd ben van het type 2006, zou ik aan jullie willen vragen of er al voortekens of ontwikkeling zijn voor het eventueel uit te brengen type bj. 2007. Volgens mij zijn er van de ZX6r wel reeds ontwikkeling maar van de ZX10 heb ik nog niets vernomen. '
Ik verneem graag van jullie.

Rob
 
Niet schreeuwen, joh. B|

Ik heb de caps uit je topictitel gehaald.

Bij de meeste merken/modellen wordt het model iedere 2 jaar grondig herzien. Aangezien dat voor de ZX10R in 2006 gebeurt is, vermoed ik dat het voor 2007 wel bij een nieuw kleurstellinkje zal blijven.
 
Niet schreeuwen, joh. B|

Ik heb de caps uit je topictitel gehaald.

Bij de meeste merken/modellen wordt het model iedere 2 jaar grondig herzien. Aangezien dat voor de ZX10R in 2006 gebeurt is, vermoed ik dat het voor 2007 wel bij een nieuw kleurstellinkje zal blijven.

ben dr ook bang voor :X
 
Oke dan!!!! Maar die is toch zojuist vernieuwd in 2006??????
Zijn er piccies van?????????
By the way......denk dat het overigens toch een kawa wordt, maar dat terzijde.
 
anders blijf je nog n jaartje op dat lelijke hok :X van je rondtuffen!?

wil wel ruilen....

maar van ruilen komt... *O*


ff googlen???? new zx10r 2007 model... etc ?
 
ben errug benieuwd idd.... volgend jaar stap ik over, als de nieuwe 10 niet grondig cosmetisch wordt anagepakt, daat het ws een ander merk worden..... :W kawa
 
ik ben het met je eens het huidige 2006 zx 10 r model is niet moeders mooiste, en wordt naar mijn mening amper verkocht. Vandaar ook de lagere prijs. De Zoez is thans de beste van het stel. Als er in 2007 geen ander model komt, die er ook gelikter uitziet dan koop ik geen Kawa meer.....ze moeten maar een ontwerper zoeken..
 
ik ben het met je eens het huidige 2006 zx 10 r model is niet moeders mooiste, en wordt naar mijn mening amper verkocht. Vandaar ook de lagere prijs. De Zoez is thans de beste van het stel. Als er in 2007 geen ander model komt, die er ook gelikter uitziet dan koop ik geen Kawa meer.....ze moeten maar een ontwerper zoeken..
Idd.
 
Is de prijs dan aangepast in de loop van dit jaar??

Nee echt mooi is 'ie niet. "Men" zegt dat er weer een update van de ZX6R zou komen , nu alleen met 600cc omdat het leveren van een fiets met 2 motorvarianten te duur zou worden voor Kawa. Als dat waar is en dus de 6R dit jaar aan de beurt is, dan is de kans klein dat de 10R grondig vernieuwd zal worden. Maar een ander neusje om de verkoopcijfers te boosten lijkt me toch een kleine, maar zinvolle investering.
 
Schiet dus niet op! Das duidelijk!!!!!

He Robje...

Schiet zeker niet op!!! Laatste model is inderdaad een heel stuk minder. :r
Maar wordt het niet eens tijd om over te stappen op een echte motor, de zx12? :}
Kan je vriendin ook een keertje mee... :]

Dit weekend stukje toeren als het weer is? Ik hoor het...
 
He Robje...

Schiet zeker niet op!!! Laatste model is inderdaad een heel stuk minder. :r
Maar wordt het niet eens tijd om over te stappen op een echte motor, de zx12? :}
Kan je vriendin ook een keertje mee... :]

Dit weekend stukje toeren als het weer is? Ik hoor het...
Nee hoor....ik hou het nog mooi ff bij mijn 10!!!! ZX10R RULES!!! :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan