Ontzetten nare en lelijk lelijke zxr in revisie :+

Status
Niet open voor verdere reacties.
... tweede foto ..
Uh? Begrijp ik dat je de ketting hebt doorgeslepen?

Anyway, wel grappig al die reacties van mensen die spullen willen kopen. Ik denk dat ik ook eens goedkoop een motor koop en de demontage ervan hier op MF zet. Maar dan vervolgens wel alle onderdelen verkoop. })

niet doorgeslepen, wel doorgeknipt (gaf eigenlijk ook wel vonken :) )

mja, onderdelen verkopen, en dan blijf je met de helf liggen... :)
 
Wat een verspilling man.. vette motoren die kawa's.. stofzuigerslangen.. dubbelekoplampen.. fluoriserende velgen.. ik vindt het mooi.. tis gewoon een icoon van de jaren 90.. net als 2unlimited en housebroeken.. :P En je gaat dat ding voor de lol uitelkaar trekken. koop dan een vastgelopen cb/gsx/z ofzo.. Mooi kawa groen/wit maken en rijden zou ik zeggen. Ook het argument dat het niet boeit omdat ie weinig gekost heeft vindt ik een beetje raar.. Als het ding werkt dan is ie toch veel meer waard.. lekke uitlaat, en zo te zien lekkende klepdekselpakking wat boeit het.. 2 uur werk.
 
Wat een verspilling man.. vette motoren die kawa's.. stofzuigerslangen.. dubbelekoplampen.. fluoriserende velgen.. ik vindt het mooi.. tis gewoon een icoon van de jaren 90.. net als 2unlimited en housebroeken.. :P En je gaat dat ding voor de lol uitelkaar trekken. koop dan een vastgelopen cb/gsx/z ofzo.. Mooi kawa groen/wit maken en rijden zou ik zeggen. Ook het argument dat het niet boeit omdat ie weinig gekost heeft vindt ik een beetje raar.. Als het ding werkt dan is ie toch veel meer waard.. lekke uitlaat, en zo te zien lekkende klepdekselpakking wat boeit het.. 2 uur werk.

is toch mijn keuze wat ik ermee doe? hij draaide ja, en dat was ook al :) verder was de afwerking van het spuitwerk alles behalve, tikkend geluid in het blok, enz...

voor jou mss twee uur werk, voor mij niet

ik koop dan liever iets waarmee ik later nog kan rijden, met een vastgelopen ding moet je er al weer veel geld tegen smijten.
 
Leuk project, je sleutelt dus zeker graag?
maar waaromeignik die groene weggedaan zo een mooie motor

succes met deze, ik volg je topic zeker
greetz
 
echt project is het niet eh, die groene is uit noodzaak moeten weggaan ;(

hulksje, ken ik u van ergens mss?
 
Als je alles schoonmaakt en in orde, kappen schoonmaakt en zelf spuit (is echt heel makkelijk, kan vast prima daar op dat zoldertje ;) ) kun je er en prima nog op rijden en de motor voor meer of hetzelfde weer kwijt.

Mooi man :)

s4s
 
De titel maar eens gewijzigd :P

en het blijft de waarheid :)

Als je alles schoonmaakt en in orde, kappen schoonmaakt en zelf spuit (is echt heel makkelijk, kan vast prima daar op dat zoldertje ;) ) kun je er en prima nog op rijden en de motor voor meer of hetzelfde weer kwijt.

Mooi man :)

s4s

dan zal toch eerst het blok in orde moeten zijn revisie zxr750 blok

straks word het nog een "daar gaat senna" moto :+
 
@gifkikker

Idd, daarom zeg ik in orde :) maar nu ie er toch onderuit is kun je dat gemakkelijk doen. Meteen maar ff tunen dan hehe :)

s4s
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan