Ik vind em wel mooi, en zie ze ook nog wel eens rijden.Alles is beter dan deze in ieder geval.
[afbeelding]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind em wel mooi, en zie ze ook nog wel eens rijden.Alles is beter dan deze in ieder geval.
[afbeelding]
Vinden jullie, net als ik , ook dat de tegenwoordige motoren zo ontzetten lelijk zijn?
Het zijn net een paar bij elkaar geraapte stukken metaal die lukraak aan elkaar gelast zijn.
En dan die punt aan de voorkant.
En die koplampen.
Tis net of het plastic te heet is geweest en gesmolten.
Afgrijselijk.
Zelfs Ducatie gaat met die trent mee.
Wat was de 916 dan een prachtig ding.
Je ziet alleen nog aan de nummerplaat wat de voor of achterkant is.
ik koop voorlopig geen nieuwe, of jonger dan 10 jaar oude, motor meer.
Wat mij opvalt is dat juist de motorrijders tegenwoordig zo lelijk zijn.
Vandaar ook de populariteit van donkere en spiegelvizieren.
De hedendaagse motoren zien eruit alsof ze elk moment uiteen kunnen gaan vallen. Met van die bizarre gaten boven hun achterwiel. Die esthetisch gezien niet nodig zijn. En een lonely vering ergens diep in hun gat wegverstopt. Het kenteken hangt er immer als een soort aanhangsel aan. Wat je liever niet bijhebt maar toch.. Het zal je maar overkomen dat je wat te rap gereden hebt en dan uren te poot achter je nummerplaat moet gaan lopen zoeken. Omdat het te veel wind ving om zijn bevestigingen heel te kunnen houden. Modern Times
die moderators modderen maar wat aan tegenwoordig
Taalwonder
Ik weet niet wat jij denkt over bmw maar mijn 2009gsa is ect wel de lelijkste...
Duits, niet internationaal.Dit zijn internationale regels waarbij het verplicht is gesteld dat de kentekenplaat achter het voorwiel moet zitten. Veel nieuwe motoren hebben korte kontjes/lange swingarm waardoor een extra stuk plastic nodig is om aan deze eisen te voldoen. Gelukkig hebben we tegenwoordig een hele grote aftermarket markt met veel webshops waardoor je vaak voordat je de motor hebt al een korte kentekenplaathouder kan kopen.
Dit zijn internationale regels waarbij het verplicht is gesteld dat de kentekenplaat achter het voorwiel moet zitten. Veel nieuwe motoren hebben korte kontjes/lange swingarm waardoor een extra stuk plastic nodig is om aan deze eisen te voldoen. Gelukkig hebben we tegenwoordig een hele grote aftermarket markt met veel webshops waardoor je vaak voordat je de motor hebt al een korte kentekenplaathouder kan kopen.
waarbij het verplicht is gesteld dat de kentekenplaat achter het voorwiel moet zitten.
Ik snap je wel ja.
Oudere motoren zijn nog net iets groter en daarom ook mooier.
Tegenwoordig is het de kunst van het weglaten, alleen is de kunst nog niet onder de knie.
Ohja,dat deden ze vroeger beter
De BMW K1 de lelijkste motor ooit gebouwd.
Hier een interessant rijtje
De 10 lelijkste motoren in de geschiedenis, nr 6: De BMW K1
Ik bedoel dus ook qua mooie fietsenDe appie is toch een schitterende fiets?