Ontzettend lelijke motoren (OLM's)

Het is maar net waar je van houdt natuurlijk :)


1996 Monster
[afbeelding]



2014 Monster
[afbeelding]


Doe mij de nieuwere motoren maar :9~~
Die twee toevallig van de week in levende lijve naast elkaar gehad en beide bereden.

Qua looks is de M600 zoveel cleaner. Luchtgekoeld maakt 'm smaller en lichter. Als je eenmaal rijdt merk je pas hoeveel soepeler alles gaat en loopt, en dat komt niet enkel neer op 25.000km ervaring op de oude vs de 1500 kilometer op de nieuwe z'n teller :+

Mooi en lelijke motoren zijn van alle tijden. Dus...

Smaak is leuk, want er valt nog altijd over te twisten.
 
Naked bikes zijn de afgelopen 10jaar wel lelijk geworden. Waar is de grote ronde koplamp met chromen rand gebleven? En waarom hangt er zoveel kuipwerk tussen tank en voorvork?

Overige type motoren zijn wel mooier geworden.
 
Naked bikes zijn de afgelopen 10jaar wel lelijk geworden. Waar is de grote ronde koplamp met chromen rand gebleven? En waarom hangt er zoveel kuipwerk tussen tank en voorvork?

Overige type motoren zijn wel mooier geworden.
:^

Lol @ "naked" bikes tegenwoordig

2011-aprilia-tuono-v4-r-2.jpg


naked bike ja :')
 
Wat ik vooral erg lelijk vind is die grote vaste koplampunit die een halve meter voor de vork hangt met een puist plastic er om heen :r
Stel je die tuono eens voor zonder dat plastic en met een mooi rond koplamje :9

Bij Triumph hetzelfde probleem, prachtige motoren maar die koplampen maken het verschrikkelijke dingen om te zien.
 
Wat ik vooral erg lelijk vind is die grote vaste koplampunit die een halve meter voor de vork hangt met een puist plastic er om heen :r
Stel je die tuono eens voor zonder dat plastic en met een mooi rond koplamje :9

Bij Triumph hetzelfde probleem, prachtige motoren maar die koplampen maken het verschrikkelijke dingen om te zien.

:Y

full

Dit is de eerste Speed Triple. Vond ik bij de introductie al direct een mooie bike. *O* Bij de latere versies had ik daar meer moeite mee. -O-
 
Laatst bewerkt:
Haal dan ook gelijk die radiatorcovers en die afschuwelijke puntbak eraf.
En de duoseatvover natuurlijk.
De bovenste is overigens een speed en de onderste een street.


Ging over de koplampen.

Maar dat andere plastic mag van mij inderdaad ook verdwijnen.
 
Laatst bewerkt:
Ik vindt een K1 een prachtig stijlicoon. Ik zou er graag 1 willen hebben.
Bovendien is het grote voordeel van een lelijke motor dat je er zelf beter bij afsteekt.
:+
 
Ik vindt een K1 een prachtig stijlicoon. Ik zou er graag 1 willen hebben.
Bovendien is het grote voordeel van een lelijke motor dat je er zelf beter bij afsteekt.
:+
:^ Dat is in jouw geval een enorme meerwaarde.
Toen ik nog jong was en de K1 in de folders stond had ik hem niet gratis willen hebben. Nu zou ik er een moord voor doen.
Zal wel net als met wijn zijn, karakter ga je pas ontwikkelen als je wat ouder bent.
 
maar mensen wat nu als BMW de K1 opnieuw zou uitbrengen maar dan in het geheel in een nieuw jasje gestoken wat zou er dan veranderd moeten worden
 
Terug
Bovenaan Onderaan