Onverzekerd ritje

Wanneer mot 't gebeuren ?

Ik zou niet zelf gaan rijden, bij een bobo kun je de rest van je leven betalen.

Heb je niemand die je ff kan brengen met een aanhangertje ?
 
Gast, gewoon gaan jongen. Zo'n topic is best leuk voor je postcount, maar hecht niet teveel waarde aan de reacties :') :+
 
Laatst bewerkt:
ik moet morgen ook een motor ophalen in soest (utrecht) en ik woon zelf in tilburg. is er iemand die zin heeft in appelsap en koekjes en die graag een vol vermogen sv650s (1999) wil rijden? :)

het is wel vroeg, om 10 uur moet ik daar zijn!
 
dont even think about doing it..... 165 e voor ritje is het wel waard, maar goed is speel liever safe, zelf weten als je groot risico wil lopen
 
Als je hier in de buurt woont wil ik je er wel heen rijden op de aanhanger. In ruil voor een kratje Hertog Jan ofzo ;)

Idd, voor een kratje Hertog Jan wil ik het ook wel doen, en een goede reden om even over die prachtige wegen naar Marken te rijden :]

Ben zelf ook 25kw, maar voor een kratje bier neem ik maar al te graag dat grote risico *D :+
 
Als het nou echt om de hoek was (+/- 1 a 2 km)... maar 100km is echt wel teveel vind ik....

Trouwens jij moet ook weer terug als de motor daar is.... dus ik zou even kijken of ik een aanhangwagentje kan regelen, heb je dat probleem ook meteen opgelost :-)
 
Wat denken jullie zal ik de gok wagen?
Gewoon normaal rijden en niet als een gek scheuren. Dan lijkt het mij geen probleem die 100 km af te leggen. Hoewel ik het op een dikke busa misschien ook niet zou proberen.

gaat die nooit doen Je hebt namelijk geen rijbewijs voor zo'n motor

Ohw jawel. Dit doen ze zeker wel. Kijken ze niet altijd naar.
 
dat is nogal een pokkeeind voor mij, sowieso zou ik het niet zelf doen afgezien van het wettelijke deel. Je komt echt pokke-snelwegen tegen op je rit!
 
ik moet morgen ook een motor ophalen in soest (utrecht) en ik woon zelf in tilburg. is er iemand die zin heeft in appelsap en koekjes en die graag een vol vermogen sv650s (1999) wil rijden? :)

het is wel vroeg, om 10 uur moet ik daar zijn!

Dat is te kort dag, anders had ik je best willen helpen.
 
Gewoon normaal rijden en niet als een gek scheuren. Dan lijkt het mij geen probleem die 100 km af te leggen. Hoewel ik het op een dikke busa misschien ook niet zou proberen.Ohw jawel. Dit doen ze zeker wel. Kijken ze niet altijd naar.

Uwe verzekeringsagent gaat u NOOIT verzekeren en dan nog hij gaat zich direct terug trekken als er iets gebeurt
 
Uwe verzekeringsagent gaat u NOOIT verzekeren en dan nog hij gaat zich direct terug trekken als er iets gebeurt

Als er wat gebeurt, zullen ze idd niet uitbetalen. Daar ben ik me van bewust.
Maar het afsluiten van een verzekering met licht rijbewijs en zware motor is geen probleem.
 
Das nou jammer, kom net terug van een midweekje volendam _O- . Anders had ik hem best even willen rijden voor je. Helaas nu weer terug in het Brabantse land. Er zal toch vast wel iemand zijn die voor een kratje bier die motor door de mooie wegen in het noorden begeleid O-)
 
Das nou jammer, kom net terug van een midweekje volendam _O- . Anders had ik hem best even willen rijden voor je. Helaas nu weer terug in het Brabantse land. Er zal toch vast wel iemand zijn die voor een kratje bier die motor door de mooie wegen in het noorden begeleid O-)
Laat ik nou net naast kockengen wonen en vaak te vinden zijn op de dijk bij marken, ik heb alleen geen tijd :+
 
Tsja, dr moeten geen lompe dingen gebeuren, dan kun je het prima doen, maar als er iets gebeurd, tsja... dan ben je gruwelijk de lul. De vraag is: Wil jij dit risico nemen? Kwestie van een afweging maken, voor de een heeft deze een andere conclusie dan voor de ander.
 
Het is knap dat de gemiddelde MF-er zegt dat je het niet moet doen...dit terwijl, laat ik laag schatten, de helft van de motorrijders zo af en toe zelf een loopje neemt met de verkeerswet. Zelf ben ik ook niet brandschoon. 8-)
Als je zeker weet dat het de eerste en meteen laatste keer is dat je zoiets doet en je rijd gewoon voorzichtig naar je dealer zou ik zeggen: joh durf eens wat, het leven zit nou eenmaal vol risico's. Hoe wou je anders groot worden? })
 
Laatst bewerkt:
ik zou het niet doen. zit zelf in dezelfde situatie, woensdag moet mijn moto bij de dealer 2km verderop zijn voor 25kw maar heb mooi even via m'n neef een aanhanger geregeld. ga geen risico lopen.

het lijkt mij ook sterk dat je niemand kan regelen die even een aanhangertje te leen heeft of even wil rijden... famillie? vrienden? kennissen? ik zou gewoon even een paar belletjes plegen en smsjes verzenden, dan moet het wel lukken lijkt me.
 
Jack be quick!!! relativeerd::
Het is knap dat de gemiddelde MF-er zegt dat je het niet moet doen...dit terwijl, laat ik laag schatten, de helft van de motorrijders zo af en toe zelf een loopje neemt met de verkeerswet. Zelf ben ik ook niet brandschoon. 8-)
Als je zeker weet dat het de eerste en meteen laatste keer is dat je zoiets doet en je rijd gewoon voorzichtig naar je dealer zou ik zeggen: joh durf eens wat, het leven zit nou eenmaal vol risico's. Hoe wou je anders groot worden? })


Das waar, maar je zal maar een kind invalide rijden; je kunt voor je hele leven dokken.
Of bijvoorbeeld een ketting botsing veroorzaken, het je gelijk nooit meer geld om motor te rijden.

Gelukkig wordt er nog gewoon uitgekeerd als je per ongeluk door rood rijdt, of een beetje te hard, maar het wordt al lastiger als je b.v. met drank op achter het stuur zit.

Wees gewoon verstandig en ga niet rijden met een motor waarvoor je geen rijbewijs hebt.
Je gaat toch met alleen "B" geen vrachtwagen besturen ?
 
Laatst bewerkt:
Niet zelf rijden. Als er iets gebeurt, kun je echt heel hard de spreekwoordelijke l*l zijn. En ik denk niet dat je dat wilt.
Er is zeker een andere oplossing te vinden, die zijn hier al zat op genoemd. En volgens mij hebben ook min of meer mensen al aangeboden om de motor voor jou te rijden...
De kans dat het goed gaat is er, maar de kans dat het fout gaat ook. In dat laatste geval ben je toch veel liever iets te drinken en eten kwijt en heb je liever een beetje gezelligheid, dan dat je je hele verdere leven "krom moet liggen"?
Ik zeg: zoek naar een andere oplossing, dus ga niet zelf rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan