Onvolwassen in Noord Nederland deel 20!

xxtreme

MF veteraan
30 sep 2003
8.083
1
Eestrum
OINN 20

Onvolwassen
In
Noord
Nederland

Vanuit dit topic worden toertochten, trefpunten etc. afgesproken. Voornamelijk door motorrijders uit Friesland, Groningen en Drenthe. Buiten dit gebeuren om wordt er een enkele keer een onzin-reactie geplaatst..... ;)

Voel je niet persoonlijk geraakt door gemaakte beledigingen, neerbuigende opmerkingen, seksistische opmerkingen, vulgair taalgebruik en dames in Eva kostuum.
Bevalt dit je niet, ben je hier niet aan het goede adres en stellen we voor dat je je registreert bij het ziekelijk politiek correcte fok-forum :W

OiNN-ers kunnen hun ervaring met slap ouwehoeren boekstaven middels onderstaande voorgaande delen:
Nog onvolwassenen in noord nl??
Nog onvolwassenen in noord nl?? Deel 2!
Nog onvolwassenen in noord nl?? Deel 3 alweer!
Nog onvolwassenen in noord nl?? Deel 4? Ja deel 4!
Onvolwassen in Noord Nederland. Deel 5!!!
Onvolwassen in Noord Nederland! Deel 6 alweer!
Onvolwassenen in Noord Nederland! Deel 7 alweer!
Onvolwassenen in Noord Nederland! Deel 8 alweer!
Onvolwassen in Noord Nederland! Deel 9
Onvolwassen in Noord Nederland! Deel 10!
Immaturo in Nord Olanda, Parte Undici !! (OINN11)
Nog onvolwassenen in noord nl??? DEEL 12
EAUINN (Onvolwassen in Noord-Nederland) #13
Omogen i norra Nederländerna, avsnitt fjorton (NOINN14)
Epäkypsä pohjois-hollanissa osa 15ta. OINN15!
Onvolwassen in Noord Nederland Deel 16!
Onvolwassen in Noord Nederland Deel 17!
Onvolwassen in Noord Nederland -OiNN- het laatste deel. (18!)
Onvolwassen in Noord Nederland deel 19, pure wanhoop!


Het welbekende lijstje
Alle regelmatig aanwezig onvolwassen idioten, netjes ongesorteerd.

Klik op de naam om naar het profiel van de OiNN'er te gaan, en op de foto voor een vergroting.


xxtreme -- Yamaha YZF-R1 --



Dirty Damien -- Kawasaki ZX6R



Tomaaz -- Aprilia Tuono



ZX7RULES -- Yamaha R1



HaveBlue -- Aprilia Tuono 2007



Vosjuh -- Suzuki TL1000R "El Toro Loco"



Repsol_RR -- Ducati 848



smokeyzx6r -- JAWA



-Dré- -- Suzuki GS500 (a.k.a. GS Ridder :W )



apocalyps -- Batavus Valencia:
apo.jpg



PILATUS -- Suzuki TL1000R



Cayman -- Honda CB600F Hornet
444d15669ab63db9b7c0286ff77f9341



Appelflap -- Yamaha Thundercat




Rasco -- Suzuki GSX-R 600



-almost- -- Kawasaki ZXR400



chielmi -- Triumph Daytona 675



Friezinnetje -- Yamaha YZF-R6 VR



Inbox4me -- Suzuki GSX-R 750



e-riq -- Yamaha YZF-R6

ace4race -- ..........



De OiNN kalender!!!
Post hier ter meerdere glorie van jezelf gedenkwaardige momenten. Login én wachtwoord: oinn.

Het actuele weer!

knmi_web_weersverwachting.png


ook te vinden in de O.P.:


Lijst met afkortingen en verklaringen:

KD: kneedown
KB: Klaverblad
KBH: Heerenveen Google Maps
KBD: Klaverblad Drachten Google Maps
TB: Tjalleberd Google Maps
JW: Joure West Google Maps

Op OiNN is KB meestal gewoon KB Heerenveen. KBH is bv ook weer Klaverblad Hoevelaken

m.a.w. een KD op het KB richting TB is heel goed mogelijk.


Dit alles ter lering en vermaak! :+





NOTE:


Verklaring aanvaarding eigen risico
Algemene voorwaarden voor deelname aan een OiNN-activiteit georganiseerd door Het OiNN-topic. Deze voorwaarden zijn van toepassing op elk persoon die deelneemt aan een OiNN-activiteit.

1. Begripsbepaling
1.1 Organisatie
De OiNN-activiteit wordt georganiseerd door Het OiNN-topic Nederland, hierna te noemen de organisatie.
1.2 Deelnemer
Een persoon (m/v) die deelneemt aan een OiNN-activiteit, hierna te noemen de deelnemer.
1.3 Groep
Deelnemers kunnen in groepsverband deelnemen aan een OiNN-activiteit, hierna te noemen de groep.
Een groep bestaat doorgaans uit 2 tot 50 personen. In bijzondere gevallen kan de organisatie besluiten een groep van 100 of 200 personen toe te laten. Een groep is als geheel verantwoordelijk voor het gedrag van al haar leden.
1.4 OiNN-activiteit
De OiNN-activiteit is de door Het OiNN-topic georganiseerde activiteit.
1.5 Wangedrag
Onder wangedrag verstaat de organisatie het overtreden van het reglement zoals dat is opgenomen in de startinstructie als mede ander gedrag dat tot last is van de organisatie, andere deelnemers, gebiedsbeheerders of –eigenaren, toezichthouders, politie, militairen en/of omwonenden.

2. Schade, risico, wangedrag en overig

2.1 Schade
De deelnemer is ten alle tijden aansprakelijk voor alle schade die door de deelnemer wordt toegebracht aan de organisatie, haar apparatuur en benodigdheden, de locatie(s), de attributen onderweg, het (terrein-)meubilair, de attributen bij zowel de posten als elders in het terrein, alsmede voor schade toegebracht aan derden.
2.2 Deelname op eigen risico
Het is de deelnemer bekend dat aan het deelnemen aan een OiNN-activiteit risico’s verbonden zijn. Deelname geschiedt volledig op eigen risico.
Deelname aan een OiNN-activiteit kan slechts geschieden als deze verklaring door elke deelnemer ondertekend is, danwel dat het bij de deelnemer bekend is dat er een verklaring bestaat.
Ondanks het ontbreken van een eigen verzekering, is een passende persoonlijke WA- en ziekteverzekering vereist en wordt een aanvullende verzekering sterk aanbevolen. U dient zelf een annulering/ongevallenverzekering af te sluiten. Het OiNN-topic en haar gebruikers zijn niet aansprakelijk voor enigerlei calamiteiten c. q. ongevallen, schade e.d. indien deze zich voordoen bij uitvoering van een evenement.
De organisatie kan niet aansprakelijk gesteld worden voor enigerlei schade/ongevallen e.d. die zich voordoen bij derden, ook al heeft het OiNN-topic e.e.a. voor u geregeld.
2.3 Uitsluiting van deelname bij wangedrag
Bij wangedrag van een of meerdere deelnemer(s) wordt (worden) de deelnemer(s), onmiddellijk verwijderd en misschien uitgesloten van deelname voor toekomstige OiNN-activiteit zonder teruggave van het eventuele inschrijfgeld.
2.4 Veiligheid, verzekering en aansprakelijkheid:
Veiligheid: Voor Alle OiNN activiteiten staat veiligheid boven alles. In iedere activiteit kunnen wijzigingen voorkomen indien de veiligheidsfactoren dit vereisen. Elke OiNN’er wordt geacht tevens zelf de nodige waakzaamheid en veiligheid in acht te nemen een eventuele aanwijzigen van een andere OiNN’er op te volgen. APRILIA-rijders mogen alleen gebruik maken van onze faciliteiten ONDER TOEZICHT VAN KAWASAKI, HONDA, SUZUKI OF YAMAHA-RIJDERS. Dit geldt voor alle APRILIA-rijders, dus ook de oudere tussen de 18 en 88 jaar. Bij sportieve activiteiten dient u ten alle tijde nuchter te verschijnen. Bij twijfel kunnen wij u alcohol geven om u te weren. Denk ook aan geschikte kleding & schoenen. Indien men hierbij gezondheidsklachten heeft, of andere beperkingen dient men dit vooraf te melden.
Niet meedoen aan bepaalde onderdelen van een activiteit zal geen nadelige gevolgen hebben voor het dagverloop. Bij het motorrijden dient u zich tevens te houden aan de verkeersregels van welke u denkt dat ze handig zijn.
2.5 Programma's en tijdsindicaties:
De organisatie streeft ernaar het programma uit te werken zoals aangegeven. De aangegeven tijden zijn echter richttijden. De organisatie kanen hiervan afwijken. Bij activiteiten kan het gebeuren dat u eerder of later klaar bent, De organisatie zal dit niet oplossen.
Indien het deelnemersaantal sterk afwijkt van het overeengekomen aantal bij de reservering, kan De organisatie het programma inkorten of verlengen.
Al onze activiteiten vinden in principe ook bij mooi weer plaats. Is er sprake van dusdanig slechte weersomstandigheden dat de activiteit geen doorgang kan hebben, dan krijgt u een geen alternatief programma aangeboden. De eindbeslissing hierover ligt in het midden.
2.6 Diversen
Tijdens een activiteit: Overmatig alcoholgebruik is bij ons toegestaan!!! Denk aan BOB, deze moet geen dorst lijden.
Het wordt ten zeerste aanbevolen zelf alcoholische dranken mee te nemen en te nuttigen op onze activiteiten.
 
Laatst bewerkt:
:W

Hoest met Vos en die ABBA jonge uit Sneek eigenlijkssssss :?

We zijn er weer bij en dat is priiiihiiiimaaaaaa!

Wat Vosjuh betreft, geen idee wat die uitspookt al tijden niks van vernomen. Er staat me iets van bij dat hij deze maand naar de Dolomieten zou, al was het afhankelijk van een blessure of dat feest door ging of niet.

ABBA ut Sneek :? Nooooiit van hoordddd..
 
Laatst bewerkt:
:W

Hoest met Vos en die ABBA jonge uit Sneek eigenlijkssssss :? Welke ABBA jonge, jonguh ???

Alles prima, na 3 weken met een dikke knie te hebben gezeten kan ik weer fatsoenlijk lopen... Ik zou inderdaad afgelopen zondag teruggekomen zijn uit de Dolomieten maar helaas ging dat feestje niet door omdat ik mijn kniebanden had verrekt.

50ewja.jpg

Zoals te zien is rechts behoorlijk gezwollen

Nu weer aardig fit en aanstaande zondag naar Lelystad voor een dagje tracktraining. In juli nogmaals Lelystad voor een avondje zonder theorie en ander tracktraining oponthoud. En ergens in augustus waarschijnlijk naar Zandvoort, lachuh man dat circuitrijden !!!
 
Laatst bewerkt:
Mei 2008, heeft geen schade gehad... Wat is er anders aan mijne, dan aan het 2008 model?
Slijtboutje onder het stepje mist en rempedaaltje en slangenklemmen van de radiator lijken anders.
_O-
Hoe staat het btw met de verkoop van de Factory :? Was de V4 Tuono al helemaal van de kaart?
3 Kijkers gehad. Twee keer goed bod gehad maar koper (of ik, maar ik hoef er niet van af) liet het op € 75,- liggen. Als je zo'n krentenkakker bent rijd je voor die € 75,- maar gewoon weer retour naar Ridderkerk met je 325i _O- :W Andere kijkert vond het vreemd dat ik rijbewijs, paspoort en eigendomspapieren van z'n auto wilde zien voordat 'ie een blokkie om mocht :W
 
Laatst bewerkt:
Alles prima, na 3 weken met een dikke knie te hebben gezeten kan ik weer fatsoenlijk lopen... Ik zou inderdaad afgelopen zondag teruggekomen zijn uit de Dolomieten maar helaas ging dat feestje niet door omdat ik mijn kniebanden had verrekt.

[afbeelding]

Zoals te zien is rechts behoorlijk gezwollen

Enige knie gerelateerde meuk die ik hier wil zien is:

knee%2Bdown.jpg


Begrepen?!


:+

3 Kijkers gehad. Twee keer goed bod gehad maar koper (of ik, maar ik hoef er niet van af) liet het op € 75,- liggen. Als je zo'n krentenkakker bent rijd je voor die € 75,- maar gewoon weer retour naar Ridderkerk met je 325i _O- :W Andere kijkert vond het vreemd dat ik rijbewijs, paspoort en eigendomspapieren van z'n auto wilde zien voordat 'ie een blokkie om mocht :W

Zat even met een collega te praten vandaag en hadden het zoals gewoonlijk over motoren, bleek dat een maat van hem interesse had in jouw Tuono.
Grote kans dat hij samen met die maat een dezer dagen wel contact met jou opneemt voor een bezichtiging. Heb uiteraard al aangegeven dat het een zeer nette fiets is ;) , maar ook dat er waarschijnlijk geen water bij de wijn gedaan word vanaf jou kant.
M'n collega rijd zelf ook een Tuono Factory '08
Mochten ze gaan kijken zou hij jou de groeten even van me doen (weet je gelijk dat het vertrouwd is ;) )
 
Laatst bewerkt:
Slijtboutje's heb ik nare ervaringen mee, die heb ik eraf gehaald.
Het eerste wat de grond raakt als je de boutjes verwijdert is zo'n beetje je linkpijp. True, het moet wel heel mal gaan wil je die hellingshoek halen, maar op het circuit is het niet uitgesloten.
Maat van een collega van me had geloof ik interesse in jouw fiets, grote kans dat diegene een dezer dagen wel contact met je opneemt.
Mochten ze gaan kijken zou hij jou de groeten even van me doen (weet je gelijk dat het vertrouwd is ;) )
Koffie staat klaar maar voor een dubbeltje op de eerste rang moet 'ie verder zoeken :)
 
Laatst bewerkt:
Het eerste wat de grond raakt als je de boutjes verwijdert is zo'n beetje je linkpijp. True, het moet wel heel mal gaan wil je die hellingshoek halen, maar op het circuit is het niet uitgesloten.Koffie staat klaar maar voor een dubbeltje op de eerste rang moet 'ie verder zoeken :)

Zie edit!

Heb ik dus al aangegeven en mijn collega had ook al tegen die maat van hem gezegd dat jouw prijs opzich een nette prijs is voor een Tuono Factory van dit bouwjaar.

Zo'n briljant idee hadden wij toch ook al eens na 6 liter ice tea!
 
Laatst bewerkt:
De meter zag ooit het levenslicht als het tienmiljoenste deel van de
afstand van de Noordpool tot de evenaar. Maar uit satellietmetingen
is gebleken dat die afstand geen 10 000 000 meter maar 10 002 290
meter is. En daarmee bleek de meter dus eigenlijk 0,229 millimeter te
kort.
 
Terug
Bovenaan Onderaan