Onvolwassen in Noord Nederland deel 20!

Doe je mee aan de zz races ?

Een chopper trekt mij ook wel maar een Ducati 749/999 ook ;)

Waarom ben jij van een racer over gestapt naar een chopper ?
Met t zand doel ik op motorcross ;)

Ga lekker rijden op een Duc en op een chopper die je mooi vind. Ik vind een chopper anders dan een Harley weer niets aan. Maarja dat heet persoonlijke voorkeur ;)
 
Artikel 5 kan ook zonder racen })
tevens spreek ik uit ervaring als ik zeg dat tijdens onze ritjes niet echt werd getourd :X
tenzij dreetje voorop reed met navi :+

ook met legale snelheden zijn wheelies mogelijk. :X


OiNN ritjes zijn breed toegankelijk. De rappere rijders op oude rommel voorop, de sjopperts en GS500-tjes achteraan. Bij kruizingen ff op elkaar wachten, kan iedereen z'n eigen tempo rijden.

Op het terras kan ieder zijn eigen tempo ook houden. (van één fluitje/uur tot 2,5 grafenwalder/uur)
 
Klopt :)

Ik hoor het al Dre rijd voor op :]


nou,,, die pakte teveel: http://media.snimka.bg/8384/023022990-big.jpg :+ wel een aardige gast, en nog hulde voor het organiseren dr. dre! *O*


OiNN zoekt:
kurvenreich.jpg
 
In dit topic wordt niet rustig gereden... Als je rustig over 's heren wegen wil rijden moet je niet met een OiNN rit mee gaan!
moa..... moa..... ag.... valt wel mee. we zijn ondertussen oude zakken geworden. Dus ik denk dat de meesten, behalve apo, rustig rijdt. :] [me=xx] kijkt ook al met een schuin ook naar een WL750 van 70 jaar oud. [/me]
Xx, zit je nog wel eens op de crosser? Of is dat hoofstuk gesloten.

moa,,,, hoofdstuk nog nog niet gesloten. Rm staat nog in het hok. Maaaarrrrr al enkele jaren ongebruikt.
Maar het trekt nog steeds!!!! :Y vorige week nog weer bij de baan gekeken. :9~
 
Ja... Beweer ik iets anders dan :?Ritje tijdens fiets elfstedentocht, uch jaar geleden. Machtig _O- Vooral apo die vaker op 1wiel reed als op 2. Vooral als hij politie zag *D

bij apo ook nog de vraag: welk wiel?? :Y

Kennis van me vond het wel bijzonder toen hij met zo'n dikke 80 op de teller iemand op het voorwiel voorbij zag remmen.....
 
Met t zand doel ik op motorcross ;)

Ga lekker rijden op een Duc en op een chopper die je mooi vind. Ik vind een chopper anders dan een Harley weer niets aan. Maarja dat heet persoonlijke voorkeur ;)

iets met oogkleppen??? iets anders dan een HD niet leuk?

bucks-indian-motorcycles-2.jpg
 
Ik heb een keer in sauerland een honda shadow ace gehuurd en dat stuurde ook wel relaxt

Alleen in de bochten is het wat minder fun
 
Artikel 5 kan ook zonder racen })
tevens spreek ik uit ervaring als ik zeg dat tijdens onze ritjes niet echt werd getourd :X
tenzij dreetje voorop reed met navi :+
_O- _O-

ging wel aardig vlot idd, dré heeft een daytona 955 heutzutage ;)
 
Laatst bewerkt:
wie rijdt morgen naar Amsterdam om deel te nemen aan de rit' Join The Caravan' ? mijn motor is kaduk en kan pas volgende week worden gemaakt. ik wil graag meedoen en zou graag bij iemand achterop willen. is er iemand ??
 
Terug
Bovenaan Onderaan