Onvolwassen in Noord Nederland! Deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zonnetje schijnt gaan er nog mensen :] zometeen?
Motor staat er al klaar voor,zo maar even racen op KB om wat agressie kwijt te raken.
Er waren net lui hier om mijn koekbrik te kopen,zelfde mensen waren gister ook hier voor proefrit dus papieren meegegeven maar niet helemaal compleet dus overschrijven was niet gelukt.
Vanavond kwamen ze dus weer en dachten dat ik de auto zo wel mee zou geven terwijl die nog op mijn naam stond.
Na heel veel gezeur heb ik heeeeel subtiel gemeld zich onmiddelijk hier te verwijderen. :( Wat een stomme lui zeg _O- :+
 
Motor staat er al klaar voor,zo maar even racen op KB om wat agressie kwijt te raken.
Er waren net lui hier om mijn koekbrik te kopen,zelfde mensen waren gister ook hier voor proefrit dus papieren meegegeven maar niet helemaal compleet dus overschrijven was niet gelukt.
Vanavond kwamen ze dus weer en dachten dat ik de auto zo wel mee zou geven terwijl die nog op mijn naam stond.
Na heel veel gezeur heb ik heeeeel subtiel gemeld zich onmiddelijk hier te verwijderen. :( Wat een stomme lui zeg _O- :+
Nah... beetje vertrouwen in de medemens is jou vreemd he.. :X
 
full
 
[me]Tamiya meldt zich. Meldt zich zondag op TB ook trouwens :P [/me]
:W [me]Tomaaz ook[/me]

Zondag kom ik ook even snel bij TB kijken. Hoefde dit weekend gelukkig niet op de kazerne te blijven, volgend weekend zitten we in het bos :X .

Hebben het nog wel ff over een tijd ;)
 
Laatst bewerkt:
nou ben ik toch wel heel nieuwsgierig naar dat TB gebeuren zal DD lief aankijken of ik een keer mee mag achterop. (of zijn er andere gegadigden ;) )
 
Mogguh @ all :W Weer terug uit Antwerpen, erg leuke stad :} Straks m'n motor ophalen bij de motorzaak waar ie nu staat en dan [afleidingspost] direct naar huis [/afleidingspost] :+


Heel bijzonder idd... _O-

@Apo.. onder dezelfde condities als bij ZX heb ik ook een plekkie vrij hoor... :Y Ow en je kan ook gewoon op de scooter komen toch... er ligt een fietspad naast. Zet je m gewoon tussen de rest op de rotonde vluchtheuvel.. :X
 
Mogguh @ all :W Weer terug uit Antwerpen, erg leuke stad :} Straks m'n motor ophalen bij de motorzaak waar ie nu staat en dan [afleidingspost] direct naar huis [/afleidingspost] :+


Heel bijzonder idd... _O-

@Apo.. onder dezelfde condities als bij ZX heb ik ook een plekkie vrij hoor... :Y Ow en je kan ook gewoon op de scooter komen toch... er ligt een fietspad naast. Zet je m gewoon tussen de rest op de rotonde.. :X


Als hij nou op de scooter komt en lekker op het fietspad gaat staan is hij de enige die er 'legaal' mag staan :X

Toen we laatst op de vluchtheuvel stonden kreeg ik van Mr. PoPo ook al te horen dat hij "wat ging zoeken om ons van de vluchtheuvel te sturen"....
 
klaverbladracen met mn scooter kneedowns en topsnelheid van een kilometertje of 65 :9~

(is idd ook wel op de scooter te doen binnenkort maar eens ff kijken dan)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan