Onwijs domme vraag Vignet Oostenrijk

Mischien om er zo snel mogelijk doorheen te rijden naar Bella Italia :?

Die kids op m'n achterbank zitten na een rit van 7 uur echt niet te wachten op een paar bergpassen, die zitten met hun neus tegen het raam het zwembad van de camping te zoeken 8-)
Dan zit je dus in een koekblik en doe je zowiezo iets fout!.. :Y :P
 
WAAROM zou je stickers plakken voor de autosnelweg in een land waar je vreselijk mooi gratis binnendoor kunt rijden? :X

WAAROM plak je eigenlijk van die lelijke k*t stickers op je motor als je weet dat die pokkedingen er na twee weken zon bijna niet meer af willen? :(

WAAROM ga je niet lekker in Gelderland op vakantie als je toch perse snelweg wilt rijden? :z

Zomaar een paar vraagjes die bij me opkomen, maar verder hoop ik dat ioedereen er een hele prettige vakantie heeft (met of zonder sticker) :]

Omdat je er opweg naar je vakantie bestemming gewoon zo snel mogelijk doorheen wilt zijn?? Ik rij eigelijk meestal in 1 dag naar Budapest; maar dan moet je dus echt niet binnendoor gaan emmeren want dan haal je het niet (tis 1400km over de snelweg) en ja ik reedt dat met de motor (2 jaar geleden voor het laatst)
 
een vestje is niet verplicht
en het vignet moet te zien zijn
maar voor een vakantie kan je het ook in je binnenzak bewaren
een verbandkastje moet je bij je hebben
ik weet niet hoe dat in Nederland is
en de snelwegen in Oostenrijk zijn
als je soms lekker hard wilt rijden
erg fijn :Y
naast die andere fantastische wegen
veel plezier
 
Haha en nu kom ik met een domme vraag: vignet :? Waar dient dat ding voor? Wat kost zoiets? Etc.

[me]BlitzeR1 die met de motor nog niet verder is geweest dan Eifel, Luxemburg en de Ardennen.[/me]
 
Zo, die titel staat! :)

Het Authbahnvignet Zwitserland wordt aan de binnenkant van de ruit geplakt, maar hoe ik ook pruts aan dat vignet van Oostenrijk (cat. A vignet), het lijkt toch echt aan de buitenkant te moeten worden geplakt.

Dus voordat ik een historische fout bega ;) ... Die van Oostenrijk moet je toch aan de buitenkant van je ruitje plakken, nietwaar?

(Trouwens: blijft dat een beetje zitten in de regen? Ik heb de boel i.i.g. goed vetvrij gemaakt)


Ben gisteren uit Italie gekomen door Oostenrijk heen
Het viel me op dat er een heleboel rijders het vignet met plakband op de onderste vorkpoot plakken.
Weet niet of het mag natuurlijkk maar het is wel praktisch..

Let wel op trouwens ,wij zijn over Kempten en de fernpass gegaan maar ze staan daar regelmatig met laserguns te contoleren

Veel plezier !!
 
Mischien om er zo snel mogelijk doorheen te rijden naar Bella Italia :?

Die kids op m'n achterbank zitten na een rit van 7 uur echt niet te wachten op een paar bergpassen, die zitten met hun neus tegen het raam het zwembad van de camping te zoeken 8-)
:^
Hungerijen ipv Italia. *D

Dan zit je dus in een koekblik en doe je zowiezo iets fout!.. :Y :P

Als je (een)kleintje(s) hebt dan kan je soms niet om de koekblik heen. Of je moet met twee voertuigen heen maar, je kan niet alles hebben :N of een zijspan :r sorry maar dat vind ik geen motorrijden :] meer -O- . Ik ken er wel een paar maar voor mij hoeft het niet.
 
Als je het vignet opplakt zoals het hoort zit ie op de buitenkant. Als het regent maakt niet uit, dan blijft het vignet gewoon goed zitten.
En het is er echt makkelijk af te halen. Er blijven geen lijmresten achter, mocht dit wel zo zijn, kun je deze met een droge zachte doek er heel makkelijk afwrijven.
 
Mischien om er zo snel mogelijk doorheen te rijden naar Bella Italia :?

Die kids op m'n achterbank zitten na een rit van 7 uur echt niet te wachten op een paar bergpassen, die zitten met hun neus tegen het raam het zwembad van de camping te zoeken 8-)
Daar wennen je kids vanzelf aan na een paar vakanties :P
Je gaat toch niet je hele vakantie aan je kinderen aanpassen? Die paar jaar dat ze met jullie mee gaan moeten ze maar ff doorbijten ;)
 
Daar wennen je kids vanzelf aan na een paar vakanties :P
Je gaat toch niet je hele vakantie aan je kinderen aanpassen? Die paar jaar dat ze met jullie mee gaan moeten ze maar ff doorbijten ;)

:+ Heb je dan met jou ouders lekker door de bergpassen gescheurd?
En was dat met of zonder aanhangwagen B|
Nee, ga maar weer lekker een fles scotch op zoeken *D
Dan wordt je weer 25 geschat _O- _O- _O- _O- schat *O*
 
:+ Heb je dan met jou ouders lekker door de bergpassen gescheurd?
En was dat met of zonder aanhangwagen B|
Nee, ga maar weer lekker een fles scotch op zoeken *D
Dan wordt je weer 25 geschat _O- _O- _O- _O- schat *O*
:Y bergen rijden in een koektrommel (zonder aanhanger, wat is er mis met een tent?) en bergen wandelen: dat waren ongeveer de vakanties. Niks mis mee, went vanzelf zoals ik al zei :P

Eerst maar ff werken, dat gaat niet echt goed samen met een fles whisky ;) Ik zal vanvond m'n best eens doen die jeugdigheid te vinden :+
 
:Y bergen rijden in een koektrommel (zonder aanhanger, wat is er mis met een tent?) en bergen wandelen: dat waren ongeveer de vakanties. Niks mis mee, went vanzelf zoals ik al zei :P

Eerst maar ff werken, dat gaat niet echt goed samen met een fles whisky ;) Ik zal vanvond m'n best eens doen die jeugdigheid te vinden :+

Niks mis met een tent dat waren mij vkanties van vroeger ook. Helaas in 2005 moet dingen anders..... |(
 
:Y bergen rijden in een koektrommel (zonder aanhanger, wat is er mis met een tent?) en bergen wandelen: dat waren ongeveer de vakanties. Niks mis mee, went vanzelf zoals ik al zei :P

Eerst maar ff werken, dat gaat niet echt goed samen met een fles whisky ;) Ik zal vanvond m'n best eens doen die jeugdigheid te vinden :+


Nog een paar weekjes, dan gaan wij ook: bergwandelen!
(Maar wel een huisje gehuurd...)
 
ik ga 14 dagen met de auto :X naar italie en ik kom dan ook door oostenrijk. Ik heb al 2 van die kaartjes van 10 dagen gekocht, maar die kan ik gewoon naast elkaar plakken? En maakt de plaats nog wat uit in de auto ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan