Onze eerste vakantie in de Dolomieten

Frenkie

Die hard MF'er
20 okt 2004
400
23
Brunssum
Facebook
Dolomieten-Pan02.jpg


Onze eerste vakantie in de Dolomieten, wel even "vals" gespeeld, heenreis tot aan Innsbruck met de Duitse slaaptrein, wel de volgende ochtend dan uitgerust en ontspannen de bergen al in ! ;)

Frenkie Janse's Library
 
Laatst bewerkt:
Foto 30... is dat toevallig in Klotten?

Die garage komt mij vrij bekend voor moet ik zeggen :?
 
Laatst bewerkt:
Idd, bij Klaus Berends in Klotten. :) Supergoeie kok en hij regelde ons een mooie kamer bij de buren omdat hij zelf al vol zat.
 
Leuke fotos ! :Y
Colle S Lucia is beter bekend als Passo Di Giau bij de meeste mensen ;)
op de Silvretta kwam ik vorige maand ook die koeien tegen _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
zeker, ik ga vlgnd jaar weer met de trein, met de benzine prijzen tegenwoordig en een overnachting ben je al net zo duur uit ( en hondsmoe na 900 km blazen )
 
Verblijf goedkoop en heel motorvriendelijk bij Andreas Reutlingen in Colfosco. hij heeft een afgesloten garage voor je fiets en diverse routes van de passen klaarliggen. Achter Colfosco begint trouwens het mooiste passengebied.
 
Verblijf goedkoop en heel motorvriendelijk bij Andreas Reutlingen in Colfosco. hij heeft een afgesloten garage voor je fiets en diverse routes van de passen klaarliggen. Achter Colfosco begint trouwens het mooiste passengebied.
Heb je linkje voor mij ? Met google krijg alles in Italiaans ondanks ik Engels vlagje heb geklikt.
 
hmmm probeer dit eens ?

En anders heb je hier een link van de Duitse Motorrad Tourenfahrer hotels waar ik eigenlijk al mijn trips omheen plan. Motor-hotels zijn nu eenmaal een stuk vriendelijker dan de doorsnee familie-burgemannetjes-met-aanhang hotels. ;)
 
Laatst bewerkt:
Valt op zich nog wel mee qua prijs, zeker als je de tijd/benzine/overnachtingen mee gaat tellen

Precies, tel daarbij op het risico van wisselvallig weer, de trek van de sleurhutten en maak je eigen beslissing.

BTW, wij hebben dan op vakantie geen druppel op ons gekregen, er was één avond waar er een bui over mijn vakantie adres heen trok. De hotel eigenaar had het al aan zien komen en had ons tijdig gewaarschuwd. De volgende ochtend was het trouwens weer 28 C + en kurkdroog

Buitje

Je zult er maar inzitten.......
 
Precies, tel daarbij op het risico van wisselvallig weer, de trek van de sleurhutten en maak je eigen beslissing.

BTW, wij hebben dan op vakantie geen druppel op ons gekregen, er was één avond waar er een bui over mijn vakantie adres heen trok. De hotel eigenaar had het al aan zien komen en had ons tijdig gewaarschuwd. De volgende ochtend was het trouwens weer 28 C + en kurkdroog

Buitje

Je zult er maar inzitten.......
Oooo... daar word je niet blij van.
Een collega van me heeft op vakantie aan het Gardameer hagel gehad met ballen van 15cm doorsnede, zijn auto heeft nu 40 deuken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan