Onze toekomst: De wannabees

Wannabee

  • Yep.. Ik ben een wannabee

    Stemmen: 21 27,3%
  • Nope, maar ik vind het wel leuk dat ze er nú al zijn

    Stemmen: 12 15,6%
  • Hij Weer ????

    Stemmen: 44 57,1%

  • Totaal aantal stemmers
    77
'k heb een tijdje op een rs50 gereden, welke niet helemaal standaard was,
je leert er wel een hoop op kwa op de weg rijden e.d. En toch als je motorrijbewijs hebt is het een grote toevoeging. En ik vind de reacties zo leuk van motorrijders als je nog geen motor hebt, als ik nu een oude topic van me doorlees ;)
ouwe topic www.motor-forum.nl/forum/topic/8954

70cc 20mm iets van 18 pk top 138km/h
rs.jpg


Nu rijdt ik kawa zxr400 :D
welke ik druk aan het veranderen ben
nu.jpg


En toch, in grote lijnen lijken ze best op elkaar kwa vorm enzo :D :+

ik vind het dus opzicht best leuk om brommeraars soms hier op te zien duiken, niet verwonderlijk, je bent zelf ook ooit zo begonnen, maar je hebt in die gasten zpveel verschil. scootah = BAH :( :o
brommerrijders / toekomstig motorrijders hebben nogweleens leuke dingen :+
 
Laatst bewerkt:
Ikke is 17, maar heb al wel een hele mooie kawasaki brommert
Nu nog mn rijbewijs ;(
En ik kan um niet vaak genoeg showen duszz ziehier
full

Mooi he })
Mgv een echte WANNABEE
 
dus jouw RS kon ongeveer net zo hard als mijn kawasaki z400?...cool...is toch raar...dat jij 20% van de cilinderinhoud hebt, de helft van het vermogen, en toch onderhand dezelfde top haalt.
:} voor het doorbreken van alle natuurkundige wetten die ik ken :)
 
Blijft toch leuk om zo af en toe te horen dat de jeugd denkt dat ze met een opgefokt plastiek hok scootáh genaamd denken een motor eruit te kunnen trekken met hun 70 of 80 cc'tjes :)
 
Ik ben een wannabe! Ik heb een gsxr750r uit 89 gekocht meteen nadat ik mijn rijbwijs heb gehaald met daarvoor nul ervaring ofzo.
Daarna ben ik er meteen mee naar valencia gereden met mijn vriendin achterop door de bergen :) En daar woon ik nu en maak ik lekker toertochten met de locals, die me zelfs op r1200 gs het licht uit de ogen rijden :) Ik kan wel vrijwel zonder problemen een transalp bijhouden :P

Kommaar kommaar
 
Ik ben een wannabe! Ik heb een gsxr750r uit 89 gekocht meteen nadat ik mijn rijbwijs heb gehaald met daarvoor nul ervaring ofzo.
Daarna ben ik er meteen mee naar valencia gereden met mijn vriendin achterop door de bergen :) En daar woon ik nu en maak ik lekker toertochten met de locals, die me zelfs op r1200 gs het licht uit de ogen rijden :) Ik kan wel vrijwel zonder problemen een transalp bijhouden :P

Kommaar kommaar
Waarom heeft m'n oom z'n Transalp nou weer verkocht... Dat had ik willen zien! :P
 
geen brommer voor mij...ik veracht die gore stinkende bladblazers op kruiwagenwielen...mijn electrische tandenborstel maakt een beter geluid :X


mede omdat die brommert harden gaan als mijn cb :+
 
Ik geef toe: Ik ben wannabe '(
Volgend jaar heb ik m'n A rijbewijs....
 
Ik zal als super-puber ook maar 's reageren dan :P
In de zomer van 2005 ga ik een poging doen mijn rijbewijs te halen. Wat m'n eerste motor wordt? Geen idee, maar een Kawasaki ZX6r is wel heel gaaf :)
Moet ik alleen eerst even een goede baan rijke vriend vinden :+

rijke vrienden zijn meestal rijk door dat ze of:

geen vriendinnetje hebben
of, hun vriendinnetje alles laten betalen....


dus weinig kans dat je een motor van je vriendje krijgt...

je mag hooguit op de zijne rijden
 
[me]hicham is die hard wannabe *D [/me]


Ben al een hele tijd wannabe, kwam al op dit forum toen ik nog 16 was :X Maar de dag die alle andere dagen overbodig maakt komt steeds dichterbij :P BV'tjes zijn al binnen en nog ietsjes minder dan een maand dan mag ik op voor mijn VD. Daarna ga ik voor zoiets kijken -> [TKA] Yamaha SZR660 :) :)
 
Ik ben stoeâh !!


Ik koop als eerste motor een Vmax en dan nog nieuw ook.
Jaar later begon het opvoeren al en nu nog steeds bezig met opvoeren.

Lijkt wel brommer rijden :+


Toen was ik er laat bij met de brommers en opvoeren nooit voor mezelf gedaan, dus moet dat nu compenseren :X
 
Ik vind ze leuk, de wannabee motorrijders. Lekkere onnozele vragen, leuke brommerverhalen...

Het gevoel dat wij -doorgewinterde motorrijders- al lang niet meet hebben van het verlangen naar de dag om je éérste motor te kopen, omdat je 16 of 17 bent, of de centjes nog niet hebt.

Wat ga je rijden? hoe lang nog? Vertel eens aan alle motorpappa's??

:) Ja, toe maar!


Humor Robbie ;)
 
even nog onnozele vraag die het niet waardig is om er een topic voor te openen O-) als je een 25 kw begrensde motor hebt...en je veranderd de uitlaat of iets dergelijks, zodat hij 26 kw rijd...mag je er dan nog op rijden en als je een ongeluk krijgt en ze checken dat of je dan niet verzekerd bent enzo? (niet van plan ofzo maar gewoon intresse)
 
dus jouw RS kon ongeveer net zo hard als mijn kawasaki z400?...cool...is toch raar...dat jij 20% van de cilinderinhoud hebt, de helft van het vermogen, en toch onderhand dezelfde top haalt.
:} voor het doorbreken van alle natuurkundige wetten die ik ken :)


kun je om lachen. mijn begrensde kawa zxr400 haal 160 das 20 km per uur harder.
en nee ik maak echt geen geintje met die rs die ik had, dat kreng liep echt hard. ziek al ik er nu aan terug denk zo'n ielig 80kg wegend ding bijna 140 rijden :X
 
Superkris, jij éérst :X

Sorry. late reactie...

Ik vind dat ze allemaal dood moeten.... B|

Eigenljk vind ik ze wel gaaf, want ik ben er zelf ook nog maar 1. ben nog een broekie, heb een 400cc brommertje en ik stel hele domme vragen... Damn, nu snap ik dat iedereen hier zo'n hekel aan mij heeft! :P
 
Laatst bewerkt:
Hier nog een wannabee.

Heb nu 18 lessen (2x9) en kan er nog steeds geen zak van. Altijd kloteweer, schiet ook niet op. Vanavond weer, word weer heerlijk glijden.

Ook al een keer onderuit gegaan op de weg. Met regen remmen op een zebrapad is niet slim zeg maar.

Misschien kan ik beter stoppen :+
 
even nog onnozele vraag die het niet waardig is om er een topic voor te openen O-) als je een 25 kw begrensde motor hebt...en je veranderd de uitlaat of iets dergelijks, zodat hij 26 kw rijd...mag je er dan nog op rijden en als je een ongeluk krijgt en ze checken dat of je dan niet verzekerd bent enzo? (niet van plan ofzo maar gewoon intresse)


Hij is OP PAPIER 25 kW, vlgs de typegoedkeuring. Een standaardfiets die de typegoedkeuring voor 25 kW heeft heeft misschien ook wel 26 of meer kW
 
Terug
Bovenaan Onderaan