Onze toekomst: De wannabees

Wannabee

  • Yep.. Ik ben een wannabee

    Stemmen: 21 27,3%
  • Nope, maar ik vind het wel leuk dat ze er nú al zijn

    Stemmen: 12 15,6%
  • Hij Weer ????

    Stemmen: 44 57,1%

  • Totaal aantal stemmers
    77
even een reactie van mij dan maar... (ex-wannabe)

ik heb meer dan 2 jaar rondgereden met een bromfietscertificaat. 3 scooter gehad en 1 brommer (derbiGPR, lijkt op een mito)
mijn laatste scooter was na 9 maanden dagelijks gebruik al een beetje aan zijn eind, terwijl hij wel goed onderhouden was. Het blijft natuurlijk 2-takt, maar met goed onderhoud zou je toch denken dat je langer kunt doen met zo'n ding. Zeker met de scootah die ik had (nieuwe injectie technologie)

ik ben nu blij dat ik motor rijd, ik rij nu op een ZX6R en heb er nog nooit problemen mee gehad :) hij laat me alleen staan als ik vergeet te tanken :X

met een scooter heb je lang nog niet de ervaring die je nodig hebt om op 80KM wegen mee te kunnen rijden, omdat je niet (goed) weet wat een auto wel en niet kan zien en hoe je jezelf aan de hand daarvan een betere positie op de weg kunt geven.

gr. MacReal


Zullen we ff die scoot foto's van je opduiken? :P
 
het lijkt me echt geweldig, motor rijder, bij uitgaan de bob zijn en lekker niemand hoeven meenemen omdat het onverantwoordelijk is een dronkenlap achterop te nemen :+
 
Jep zijn allemaal heel herkenbare dingen jullie zeker ook allemaal in de zomer ziten :9~ achter een pilsje :9 bij het plaatselijke cafe en een beetje heelveel genieten van al het schoon :9 op twee wielen dat lang kwam rijden en kwam stoppen om ook wat te drinken.

Of niet maar ik hoop dat ik van het voor jaar of in de zomer ook kan beginnen met het :] rbw 8-) en dan maar us hard werken en hard sparen voor mijn eigen moto dan hoef ik die van anderen niet meer onderte :9~

Maar nu eerst ff mijn auto rbw halen want dat is toch een stukje makkelijk met werk enzo (bedrijfbusjes) auto rijden is trouwen ook wel leuk hoor :X

En nog ff een domme vraag :+ is dat nou niet errug slecht voor je moto een stoppie maken ik zag van de zommer een gsxr het trukje femomenaal uit voeren :} maar toen zijn achter band weer lande was het wel een flinke klap en aan het gerammel te horen was het niet zijn eerste keer

PS leuke smilies *D *D *D
 
Vlgs mij kan een stoppie niet zo veel kwaad... alhoewel ik wel aan m'n derde setje voorvorklagers toe ben. Het neerkomen van het achterwiel is zowiezo geen probleem, in een hobbelige bocht krijgt het rijwielgedeelte het wel zwaarder te verduren.

en je moet het zo zien; als je met twee wielen aan de grond hard remt stop je sneller als wanneer je achterwiel een halve meter opgetild is, er staat dan dus ook meer kracht op je voorvork als je stopt.
om een stoppie te maken onder het rijden hoef je ook niet zo hard te remmen als dat je doet om echt te stoppen. Je remt, en op het moment dat je aanlegt moet je effe je kont optillen... dan gaat de rest vanzelluf... of te ver, maar met véél minder remkracht :X
 
Ik was een wannabee.
Bladblazers waren er niet in mijn tijd,toen ik 17 was kwam de Honda 'Vision' uit alsjedateenbladblazerkuntnoemen....
Ben vamme CD op de brommerts overgestapt....alweer 14 jaar geleden :(
Time flies...
 
#Meld

#heeft hekel aan pleepotten (Niet zozeer door uiterlijk, maar ik repareer ze af en toe en dan kom je er 8er wat voor kwaliteit dat allemaal is...)

#rijd atm schakel (brommer, crosser en kart :D)
 
Terug
Bovenaan Onderaan