onzin regel DB

Nou, ik heb het topic nog eens doorgelopen, maar gelukkig zijn de chips op, ben er wel klaar mee. Slotje is niet aan mij, maar stoppen met volgen wel.
Op naar een interessanter topic.🤣🤣🤣😉
Tja, ik had een volgens mij interessant topic over remvloeistof verversen, waar ik nog niet mee klaar was en dat ging op slot na een paar off topic opmerkingen. En dit kabbelt maar verder met allerlei onzin.

Maar als ik de remvloeistof heb ververst en er blijkt geen water in te zitten begin ik gewoon een nieuw topic, want opgeven gaat niet gebeuren. 😛
 
Tja, ik had een volgens mij interessant topic over remvloeistof verversen, waar ik nog niet mee klaar was en dat ging op slot na een paar off topic opmerkingen. En dit kabbelt maar verder met allerlei onzin.

Maar als ik de remvloeistof heb ververst en er blijkt geen water in te zitten begin ik gewoon een nieuw topic, want opgeven gaat niet gebeuren. 😛

Dat had ik in een topic over statische elektriciteit via de band afvoeren. Ok de vraag van de vraagsteller was beantwoord. Maar de discussie daarna was nog wel gerelateerd aan het origineel onderwerp, en niet alleen maar slap gezeik.
Lijkt er toch vanaf te hangen wie er off-topic gaan blijkbaar...
 
Een meisje van 18 is ook een stuk mooier dan @Stefan666
Dat wil niet zeggen dat hij geen punt heeft.

Er is meerdere malen al bewezen, besproken, zowel hier op dit forum, door mf leden bij mij thuis, en collega's op het werk.


Dat het maar goed is dat er bij mij een pik op zit, want als vrouw zou ik een verdomd lelijk exemplaar zou zijn.
 
Er is meerdere malen al bewezen, besproken, zowel hier op dit forum, door mf leden bij mij thuis, en collega's op het werk.


Dat het maar goed is dat er bij mij een pik op zit, want als vrouw zou ik een verdomd lelijk exemplaar zou zijn.
#metoo *O*
 
Een foto zegt meer dan 1000 woorden.
arV8D3O.jpg
 
Dat wordt denk ik de toekomst voor ons: motorrijden op de Dynojet met de deur dicht. Dan kun je helemaal los gaan en de db killer eruit halen. Ben je niemand meer tot last. :]
Ik mag hopen dat je geen gelijk krijgt......over een jaar of tien boeit me dat niet meer, maar nu wil ik nog wel even blijven knallen. O-) })
 
maar ehh nog steeds wat is het voordeel van een motor over een motorscooter ?
Het gaat toch niet om voordeel? Wat is het voordeel van een motor ten opzichte van een auto? Enige is dat je hem makkelijk kan parkeren en tussen de file door kan.
 
Als je op een scooter zou moeten rijd zou ik juist geen geluid willen maken van schaamte .

Je wilt als volwassen vent toch niet gezien worden, op iets wat gebouwd is voor een meisje van 16 tot 18
( tot ze d'r auto of motor rijbewijs heeft gehaald ) .


scooters zijn om bier te halen
En als je bier gaat halen met je scooter, loop je dan naast je scooter naar de winkel of stap je erop en rij je wel? :]
 
En als je bier gaat halen met je scooter, loop je dan naast je scooter naar de winkel of stap je erop en rij je wel? :]
In een beetje geciviliseerde relatie stuur je daar gewoon de vrouw voor op pad...
Is gelijk het probleem met rijden op zo’n 2 wiellige truttenschudder opgelost:t
 
Integendeel, het is foto plús tekst, dus 1000 woorden zijn nog steeds niet genoeg... je staat op 1019
 
Terug
Bovenaan Onderaan