Ooggetuigen verslag fataal ongeval Motor freak ;(

Gisteren (4-sept) zijn wij (de Mülheim-groep) aanwezig geweest bij de begrafenis van Motor Freak.
Vragen hierover op het Forum zullen door de groep niet beantwoord worden. Wij hopen dat jullie hier begrip voor zult kunnen opbrengen.

Heel veel dank voor jullie steun en belangstelling!
Rob, MEER dan uitstekend!!!
 
Gisteren (4-sept) zijn wij (de Mülheim-groep) aanwezig geweest bij de begrafenis van Motor Freak.
Vragen hierover op het Forum zullen door de groep niet beantwoord worden. Wij hopen dat jullie hier begrip voor zult kunnen opbrengen.

Heel veel dank voor jullie steun en belangstelling!
Natuurlijk hebben wij begrip voor de wensen van de nabestaanden. Ik kan alleen maar hopen dat het een mooie dienst is geweest en alle betrokkenen heel veel sterkte toewensen. Ik hoop dat jullie (van MF) en de familie, kennissen en vrienden nu rust kunnen vinden en het allemaal kunnen plaatsen.

Nogmaals, sterkte.
 
ik wil iedereen bedanken die tot dusver een relevante posting heeft geplaatst.

ik zelf ben nu 5 dagen aan het inhalen van MF omdat ik dus naast het geregel (en gelukkig niet alleen maar met de groep) en de SBK wat achter liep en het doet me goed om dit allemaal te lezen.

1 ding is zeker en dat is al een paar keer gemeld door diverse mensen uit de Mülheim groep.

we zijn een hechte groep geworden en zullen dit ook blijven.
 
dat is het zeker phr3ak en nu hopen dat het niet gaat verwateren door de tand des tijds

Dat houd je denk ik toch wel, dat zulke banden gaan verwateren, als is dat overigens best wel jammer te noemen. Maar ik neem aan dat jullie niet allemaal in 1 straat wonen ;)

Alles slijt, ook het gevoel wat de meesten nu hebben die er bij waren in Duitsland, maar vergeten doen ze het denk ik niet zo gauw ...

Suc6! in ieder geval!
 
:^ , ik hoop het ook niet, zou echt zonde zijn :)

Als er echt behoefte aan is blijft het vanzelf in stand.
Anders ga je iets in stand houden tot vervelens toe, en dat is zeer onwenselijk voor iedereen
Het is geen schande als het meerendeel weer verder gaat met hun leven.
Daarin zullen ook nog de nodige vervelende gebeurtenissen plaats vinden.

En het laatste blijft je altijd het sterkste bij.

Ik zeg dit omdat er mensen bij kunnen zijn die, bij zichzelf, gevoelens van schaamte gaan ontwikkelen omdat ze de "hechte" groep in de steek zouden hebben gelaten.
En dat kan toch ook niet de bedoeling zijn?
 
Als er echt behoefte aan is blijft het vanzelf in stand.
Anders ga je iets in stand houden tot vervelens toe, en dat is zeer onwenselijk voor iedereen
Het is geen schande als het meerendeel weer verder gaat met hun leven.
Daarin zullen ook nog de nodige vervelende gebeurtenissen plaats vinden.

En het laatste blijft je altijd het sterkste bij.

Ik zeg dit omdat er mensen bij kunnen zijn die, bij zichzelf, gevoelens van schaamte gaan ontwikkelen omdat ze de "hechte" groep in de steek zouden hebben gelaten.
En dat kan toch ook niet de bedoeling zijn?
:^

Ik hoop dat we een hechte groep blijven, maar ik neem het niemand kwalijk als ze anders zouden willen.
 
ben ik het ook wel mee eens er zijn altijd mensen waar je uit eindelijk toch een betere band mee ontwikkeld dan iemand anders en dat het daar door een beetje verwaterd
 
Veel sterkte toegewenst...

En laten ze nou alsjeblieft iets aan die #*! vangrails doen!!!
In Nederland en vooral op dit soort plekken waar zo als je zelf
al aangeeft veel ongelukken met motorrijders gebeuren...
 
Veel sterkte toegewenst...

En laten ze nou alsjeblieft iets aan die #*! vangrails doen!!!
In Nederland en vooral op dit soort plekken waar zo als je zelf
al aangeeft veel ongelukken met motorrijders gebeuren...
dan moet je niet in overijssel gana komen waar men dus met staalkabels wil gaan werken
 
@ familie, betrokkenen en iedereen die ik vergeet, heel veel sterkte toegewenst '( zit hier gewoon met een brok in m'n keel B| ;(

Grtzz daniel
 
Mijn gedachten gaan uit naar familie,.. vrienden,.. en kennisen.

De uil, wiens aan de nacht gebonden ogen blind zijn voor de dag, kan de verborgenheid van het licht niet ontsluieren.
Leven en dood zijn een,..zoals de rivier en zee een zijn.
Het simplisme van het leven,... gekenmerkt door "regen en zonneschijn" heeft soms zo'n bittere betekenis.

Heel veel sterkte bij het verwerken van het verdriet door het verlies van een dierbare

Hans
 
Terug
Bovenaan Onderaan