Ooggetuigen verslag fataal ongeval Motor freak ;(

Motorbroeders en zusters

Allereerst wil ik alle nabestaanden heel veel sterkte wensen voor de komende tijd ;(

Motorfreak RIDE FREE IN THE SKY!!!!!! REST IN PEACE!!!

Rillingverhaal...

Ik ga niet zitten zeiken over dat het gevaarlijk is om "plat" in bochten te gaan ofzo iedereen is zich bewust van eventuele risico's.

Helaas is zo'n onding Motorfreak fataal geworden.... '(

Ride on Motorfreak! :] En sterkte aan alle getuigen, familie, vrienden en overige mensen...
 
'(

Veel succes aan de familie enz.

Maar let wel een beetje op je zelf, het is niet fijn om zoiets mee te maken en ik hoop dat jullie er snel overheen komen.
 
Weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen ;(

Heb een beetje tekort aan woorden.

Kan me wel de weg situatie voorstellen. Idd in Duitsland in de Eifel staan veel van die borden. 9 van de 10 x valt die bocht dan wel mee. Deze keer helaas dus niet. Heb zelf ook een aantal keer, net aan zo'n bocht gehaald. Met bijv. crt dagen zeggen ze ook, wat er ook gebeurt altijd sturen en kijken waar je heen wil.
Je zei al: Hij verstijfde en keek niet eens de bocht meer door. Toen ik begon met rijden heb ik ook wel eens zo'n moment gehad. Is gelukkig wel goed gegaan.

Heel veel sterkte de kommende tijd '(
 
Damn....
Ze moeten vangrailen en lantaarnpalen in de bocht af schaffen en weg halen...
Zet de lantaarnpalen dan in de binnen bocht!!!

RIP Motorfreak '(
Drive safe mensen
 
Sterkte kerel, zal je niet in je kouwe kleren zijn gaan zitten als dat voor je neus gebeurd B|
 
Voor de hele MF Duitsland ploeg: hou contact, praat er over en pot het niet op! Dit zijn vreselijke dingen om mee te maken en ook lastig te verwerken. En als je er echt niet zelf meer uit komt, schaam je niet: zoek hulp!
 
*rillingen*

Ik wens alle betrokkene en familieleden kracht toe om dit grote verlies een plaats te geven... gecondoleerd...
 
Voor de hele MF Duitsland ploeg: hou contact, praat er over en pot het niet op! Dit zijn vreselijke dingen om mee te maken en ook lastig te verwerken. En als je er echt niet zelf meer uit komt, schaam je niet: zoek hulp!
:^ en sterkte aan de MF Duitsland groep en nabestaanden !!





ik herdenk in m'n onderschrift nog steeds Evil Beaver, ook door een "bochtenongeluk" om het leven gekomen '( , kende hem maar kort helaas
 
Arno, ik heb je al gesproken, maar nogmaals veel sterkte toegewenst.
 
Sterkte voor de gehele groep, praten helpt vergeet dat niet...
Dit zijn helaas de minder leuke kanten van het rijden... '(
 
'k zit hier met kippevel...... '(
Heel veel sterkte gewenst aan alle familie en vrienden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan