oohh neeee...ze hebben m'n nieuwe motor gestolen!!

Andy-Marf

MF veteraan
23 mei 2004
4.038
3
Haarlem
ik ben nu aan het huilen,...ik heb me al heel lang niet zo vreselijk gevoelt...
ik heb twee jaar gespaard....en zoveel moeten laten voor m'n droom motor...
en nu hebben ze hem na een maand gewoon gestolen.....
ik ben er nu echt kapot van...weet even niet hoe ik het nu heb....
ik was zo vreselijk blij met deze motor...ik wou deze al zo lang hebben.
iedereen die me kende vroeg me steeds, heb je hem al gekocht,..en nu was het eindelijk zover...heb er net een paar keer op gereden...

ze hebben hem gewoon uit m'n garage gehaald, twee sloten erop, alarm, stuurslot, afgesloten garage.....

ik ben niet eens boos,...alleen verdrietig...m'n droom is kapot gemaakt...
eerste dag nadat ik hem op had gehaald had ik gewoon al schade door twee kutjochies die hem hadden omgegooid,..en nu dit!!!
waarom, ik weet dat het niet het ergste van de wereld is,..maar zo voelt het nu even wel...dit is zo gemeen...
zit echt als een klein kind te janken...

Hoi Andy ,

Ik lees net jouw berichtje ... en ik ben er ook even stil van . Ik weet dat ik niets voor je kan doen , en dat mijn woorden jouw motor niet terug zullen brengen , maar ik wil je toch even laten weten dat ik met je mee leef . Wij hebben ook moeten sparen en andere dingen moeten laten voor onze Wings , en deze worden nu fors bewaakt door een Labrador , een Bull-Mastiff , en een eigenaar met een hele zware ijzeren pijp . Want ik krijg spontaan moordnijgingen wanneer ik jouw bericht lees ; ik kan me zo goed voorstellen hoe je je nu voelt . Nogmaals ; mijn woorden zullen geen soelaas bieden voor jouw situatie , maar ik hoop voor je dat je snel uit deze dip komt op de één of andere manier . Sterkte !

Groetjes uit Brabant : Willem

Klote dieven, :( ze moeten met hun tering handen van andermans spullen afblijven (nieuwe wet invoeren, handen afhakken bij die gasten), ik hoop dat je goed verzekert bent, veel suc6 in de afhandeling.

Andy,

Daar zijn idd geen woorden voor.
Aan je atavar te zijn was het erg mooie bike.
Waar in Amsterdam is dit gebeurt, woon er zelf ook.
Ik hoop dat je verzekering goed geregeld is.
En je iets anders moois mag uitzoeken.

Sterkte ...

Rubster

Dit is echt kut man '(
Ik kan me alleen niet voorstellen dat je niet boos bent, ik zou wit heet zijn. :(
Begin trouwens nu al boos te worden, ze kunnen ook nergens met hun tering poten van afblijven die klootzaken. :( :( :(
Hoop dat je goed verzekerd bent maar dat zal haast wel met een 2003 fiets.
Succes met je verzekering.

Sterkte
Crawl

Natuurlijk is dat niet het ergste van de wereld. Maar nu wel even het ergste van jouw wereld! Echt k*t voor je :(
Sterkte ermee.

Wat een vieze gore t*ringlijers! :( :( :( Ik zou wel weten wat te doen als ik dat soort jongens zou betrappen. B|

Wat moet dat een kl*tegevoel zijn zeg, ik hoop dat ze hem terugvinden. En de dader ook. B|

He gedverdemme! :(
Dan wordt ik wel boos voor jou! Vuile hufters! GGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Sterkte! Ik kan me goed voorstellen dat je daar heel verdrietig van wordt: dat iemand bewust jouw pride and joy wegneemt uit persoonlijk gewin zonder ook maar een moment stil te staan bij de consequenties voor en het verdriet van de rechtmatige eigenaar.

Hoop ook dat je goed verzekerd bent en succes met de afwikkeling!

[me]Ollie ligt zich weer helemaal op te naaien... ggggrrrr.... ggggrrrr en nog eens gggrrrr!!!![/me]

Lekker kl :( te zeg...

Waarom kunnen die hufters niet van andermans spullen afblijven...grrrrrr :r :r :r

[me]Ook Fastcruiser loopt zich verschikkelijk op te naaien[/me]

Zwaar klote dit zeg! :(
Sterkte en er vanuit gaande dat de verzekering je netjes uitbetaald, zie je straks die omvalschade ook niet meer... ;)

Succes!

[me]Rema vraagt zich af wanneer de lijfstraffen terug komen. Zonder handjes lijkt me moeizaam stelen... :X [/me]

Gvd stelletje schoften!! Wat moet je nog meer doen om je eigen spullen te houden en bewaken. Dit is toch te gek voor woorden zeg!

Ben je goed verzekerd tegen diefstal?

:r

Wat een smerige honden zeg! :r

Succes met de afhandeling van de verzekering, en je verdriet.....

Binnenkort rij je weer en wellicht op een 2004! :]

Echt klote man!

Ik hoop dat je goed verzekerd was en alsnog je droom kunt waar kunt maken

Succes met de afhandeling.

Wat een rotstreek. Ik word hier een beetje bang van. Ga zaterdag m'n 1e motor ophalen. Ik heb er net als jij lang voor moeten sparen en moet 'm helaas buiten
stallen. Ik woon dan wel niet in A'dam, maar hier pikken ze net zo goed.
Ik hou m'n hart vast.

Ik wens je sterkte en een goede afwikkeling met de verzekering!

:( ;( Kunnen mensen nou niet gewoon van andermans spullen afblijven? Ga lekker werken voor je geld, dat moeten wij ook doen! Ik hoop dat je hem zonder al te veel schade terugkrijgt maar ik vrees het ergste '(

Zet hem iig op www.motorgestolen.com je weet maar nooit...

Terug
Bovenaan Onderaan