Ooit een RD350 gehad??

Heb je ooit een RD 350 gehad??

  • Heb ik nog steeds.

    Stemmen: 18 9,4%
  • Ben er naar op zoek.

    Stemmen: 14 7,3%
  • Was mijn eerste / tweede / ... motor

    Stemmen: 55 28,8%
  • Was / is mijn laatste motor

    Stemmen: 0 0,0%
  • Wat is een RD 350?

    Stemmen: 104 54,5%

  • Totaal aantal stemmers
    191
Dag oma :)!

Heb ook 1, is m'n 2e weg motor (op een enduro na), helaas heb ik er nog niet echt op kunnen rijden omdat m'n YPVS en linker zuiger naar de klote is dus daar ben ik nu mee aan de gang.

Voor wie nog goedkoop een betere set powervalves zoekt :
twostrokeshop.com
:)
 
Geen een, mijn S1000RR wel. :P


Het enige verschil is dat "wij" dat litervermogen 26 jaar geleden al hadden... :+

1UA86front.jpg



En nu nog steeds... :]

P1010765.jpg


:W
 
Laatst bewerkt:
Ik had 1 van de laatste uit 1990 nieuw gekocht. In 1993 voor een scheet en 3 knikkers verkocht '( (Niet naar het foute kapsel kijken :+ )

IMG_0001.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik had 1 van de laatste uit 1990 nieuw gekocht. In 1993 voor een scheet en 3 knikkers verkocht '( (Niet naar het foute kapsel kijken :+ )

[afbeelding]

Tja, zo gaan die dingen. Ach, als je alles van te voren weet verzet je ook geen stap meer.

In ieder geval heeft iemand anders er nog veel plezier van gehad. Weet je het kenteken nog? Misschien rijdt 'ie nog wel ergens rond.....

Op 20 en 21 april komen ruim 100 RD's naar de LMD in Assen. Wellicht zie je hem daar terug.... :Y
 
Ik heb er geen. Heb er 1 jaar geleden wel een dag mee kunnen rijden. Ik dacht dat mijn GSX400X weinig vermogen onderin had, maar die RD350 was nog wel wat anders :P ik vond 't ding nog relatief laagtoerig.
De eigenaar van de RD350 waar ik op heb gereden heeft er nog 1 staan, die kon ik overkopen. Ben zwaar in dubio omdat ik al 2 motoren heb, maar aan de andere kant, wss kan ik 'm voor een appel en een ei overkopen (ik denk 1 tot 1,5 euro per CC ongeveer), ding is lopend weggezet, en verder compleet (en origineel), enige wat mist is 1 binnendemper van een uitlaat. Verder zit er ook nog een deukloze tank bij en een aftermarket buddyseat bij van 1 of ander Italiaans merk, om er een 1-zitter van te maken
 
Ik heb er geen. Heb er 1 jaar geleden wel een dag mee kunnen rijden. Ik dacht dat mijn GSX400X weinig vermogen onderin had, maar die RD350 was nog wel wat anders :P ik vond 't ding nog relatief laagtoerig.
De eigenaar van de RD350 waar ik op heb gereden heeft er nog 1 staan, die kon ik overkopen. Ben zwaar in dubio omdat ik al 2 motoren heb, maar aan de andere kant, wss kan ik 'm voor een appel en een ei overkopen (ik denk 1 tot 1,5 euro per CC ongeveer), ding is lopend weggezet, en verder compleet (en origineel), enige wat mist is 1 binnendemper van een uitlaat. Verder zit er ook nog een deukloze tank bij en een aftermarket buddyseat bij van 1 of ander Italiaans merk, om er een 1-zitter van te maken

Doen! Voor dat geld zou ik hem nooit laten staan, zeker als de tank nog gaaf is.
Binnendempers en alle overige onderdelen zijn nog makkelijk en veelal zelfs NOS verkrijgbaar.

Veel plezier ermee, en meteen ff aanmelden bij de RD350 club! :W
 
Tja, zo gaan die dingen. Ach, als je alles van te voren weet verzet je ook geen stap meer.

In ieder geval heeft iemand anders er nog veel plezier van gehad. Weet je het kenteken nog? Misschien rijdt 'ie nog wel ergens rond.....

Op 20 en 21 april komen ruim 100 RD's naar de LMD in Assen. Wellicht zie je hem daar terug.... :Y

Verrek de MJ-25-XH moet nog ergens rondrijden!(net gecheckt). Geen goed idee om naar de LMD te gaan. Wil ik er vast weer 1 hebben ;)
 
Ik heb er geen. Heb er 1 jaar geleden wel een dag mee kunnen rijden. Ik dacht dat mijn GSX400X weinig vermogen onderin had, maar die RD350 was nog wel wat anders :P ik vond 't ding nog relatief laagtoerig.
De eigenaar van de RD350 waar ik op heb gereden heeft er nog 1 staan, die kon ik overkopen. Ben zwaar in dubio omdat ik al 2 motoren heb, maar aan de andere kant, wss kan ik 'm voor een appel en een ei overkopen (ik denk 1 tot 1,5 euro per CC ongeveer), ding is lopend weggezet, en verder compleet (en origineel), enige wat mist is 1 binnendemper van een uitlaat. Verder zit er ook nog een deukloze tank bij en een aftermarket buddyseat bij van 1 of ander Italiaans merk, om er een 1-zitter van te maken

Ik zou zeggen: Doeoeoeoen! Zonodig verkoop je hem aan mij door voor € 1,25 per cc. Welk type is het ?
:W
 
zelf heb ik nooit een rd gehad.Wel kan ik mijn collega herrinneren met een RD350.
Hij had er een hoog chopperstuur erop gezet ,toen hij met z'n vriendin op vakantie ging.
Echt maf gezicht.

ETPWN
 
Lager dan 7500 gaat um niet worden. Niet voor een rijdende iig. In nederland praat je gauw over 9000 euro en hoger. Uk willen ze nog wel es voor iets minder weggaan. Voor 5000 staat er een in griekenland :P
Voor 5000 koop je half Griekenland, incl schulden, dat dan weer wel :+
 
Lager dan 7500 gaat um niet worden. Niet voor een rijdende iig. In nederland praat je gauw over 9000 euro en hoger. Uk willen ze nog wel es voor iets minder weggaan. Voor 5000 staat er een in griekenland :P


Klopt, hier gaan ze van 9000 tot wel 14000 weg.In Italie kunnen ze zelfs nog duurder zijn.

Uk voor 6000 pounds eentje die 16.000 mijl heeft gelopen en dus een revisie nodig heeft.

Waar staat die in Griekenland voor 5000 euro te koop ??
 
Ik weet er twee te koop staan in NL van een particuliere verzamelaar, de vraagprijs voor deze is EU 7.500,- in prima conditie:

RG500_2.jpg


RG500_1.jpg


En deze hieronder heeft een vraagprijs van EU 14.500,- dit is een replica fiets van Sete Gibernau, uit het MotoGP gebeuren, en is van een Duitser is geweest die daar mee in de Duitse 500cc Cup wilde meedoen.

SuzukiRGV500Replica6.jpg


SuzukiRGV500Replica5.jpg




Als je info wilt, PM me maar.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan